Σχετικά άρθρα x

 

Οι ραγδαίες αλλαγές στα τεχνολογικά εργαλεία και το διαδίκτυο έχουν κάνει δυνατή την υποστήριξη εκπαίδευσης πέρα από τα παραδοσιακά σύνορα των σχολείων, με τρόπους που συνδέουν τους μαθητές σε ουσιαστικό διάλογο και μάθηση.

Οι δικτυακές μαθησιακές κοινότητες είναι μία πραγματικότητα που μπορεί να μεταμορφώσει σκέψεις και πρακτικές από παραδοσιακά μοντέλα και σύνορα σχολείων, σε ηλεκτρονικά περιβάλλοντα όπου όλοι όσοι συνδέονται με το σύστημα είναι μαθητευόμενοι, των οποίων η θέση μεταβάλλεται από αρχαρίων σε προχωρημένων, όσο αλλάζουν οι εργασίες και οι στόχοι (MCombs, 2001b).

Στα πλαίσια της μαθητοκεντρικής οπτικής, η τεχνολογία μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να δημιουργήσει μαθησιακές κοινότητες που να υποστηρίζουν τη μάθηση, την παρακίνηση των μαθητών και την επιτυχία τους και παράλληλα την ανάγκη των καθηγητών για δια βίου μάθηση (CAPT, 2006).

Η μαθητοκεντρική προσέγγιση μπορεί να υποστηριχθεί από την προχωρημένη τεχνολογία πληροφορίας και επικοινωνιών και ειδικότερα το διαδίκτυο, αρκεί πλούσιο υλικό να είναι διαθέσιμο ηλεκτρονικά και οι εκπαιδευτές να έχουν προχωρημένες κοινωνικές και επικοινωνιακές δεξιότητες (Motsching-Pitrik, 2002). 

Έρευνα έδειξε ότι τα σημαντικότερα κίνητρα των μαθητών για τη συμμετοχή τους σε μαθητοκεντρικά ηλεκτρονικά προγράμματα είναι η εμπειρία θετικού κλίματος, η βελτίωση της επαγγελματικής τους κατάρτισης και η συνεργασία τους με συμμαθητές  και ότι μικρές ομάδες λειτουργούν καλύτερα σε μια τέτοια προσέγγιση. (Motschnig-Pitrik, 2004).

Παράλληλα, οι μαθητές σε ηλεκτρονικό περιβάλλον χρειάζεται να είναι περισσότερο αυτο-παρακινούμενοι και αυτό-κατευθυνόμενοι απ? ότι στο παραδοσιακό περιβάλλον μάθησης, και να μπορούν να προσαρμόζουν τις μαθησιακές στρατηγικές τους στο περιβάλλον αυτό (Rogoza, 2005).


Ο ρόλος του εκπαιδευτή στη μαθητοκεντρική εκπαίδευση είναι περισσότερο του διευκολυντή ή του μέντορα, που ενθαρρύνεται να χρησιμοποιήσει στρατηγικές που θα οδηγήσουν σε υψηλή διαδραστικότητα, επικοινωνία, συμμετοχή και ανάδραση (Jenkins, 1999).
Επιπρόσθετα, ο διευκολυντής στην από απόσταση εκπαίδευση, πρέπει να παρέχει στους μαθητές πολλαπλές πηγές μάθησης, να τους ενεργοποιεί, να θέτει σωστές ερωτήσεις, να τους ενθαρρύνει να χρησιμοποιούν διαλογικά την τεχνολογία ώστε να γίνουν οι ίδιοι πλοηγοί της γνώσης τους, να διευκολύνει τις συζητήσεις και να δρα σύμφωνα με το συναίσθημα και τη σκέψη της ομάδας σε κάθε κατάσταση (Motschnig-Pitrik & Holzinger, 2002).


Έρευνες έδειξαν ότι η παρακίνηση των μαθητών στη μαθητοκεντρική από απόσταση εκπαίδευση αυξάνεται σημαντικά όταν οι διευκολυντές θεωρούνται υψηλού βαθμού αυθεντικοί, με υψηλή αποδοχή και κατανόηση (Dernt & Motschnig-Pitrik, 2004; 2005).


Οι αποδεδειγμένες ερευνητικά μαθητοκεντρικές ψυχολογικές αρχές της American Psychological Association (APA, 1997b), θεωρούνται βασικές για τη διαμόρφωση μεθόδων και πρακτικών για την παροχή εκπαίδευσης, και εστιάζουν σε τέσσερις κύριους τομείς βασικούς για τη μάθηση:

(1) Γνωστικούς και Μεταγνωστικούς παράγοντες,

(2) Συναισθηματικούς και παράγοντες Παρακίνησης,

(3) Αναπτυξιακούς και Κοινωνικούς παράγοντες και

(4) Ατομικές διαφορές.

Οι αρχές παρέχουν μία γνωστική βάση για την κατανόηση της μάθησης και της παρακίνησης σαν φυσικές διαδικασίες που συμβαίνουν όταν οι συνθήκες και το πλαίσιο της μάθησης υποστηρίζουν τις ατομικές μαθησιακές ανάγκες, δυνατότητες, εμπειρίες και ενδιαφέροντα (McCombs & Vakili, 2005).

Όταν οι διδάσκοντες και οι πρακτικές τους λειτουργούν έχοντας κατανοήσει τη γνωστική βάση των αρχών, τότε

(1) συμπεριλαμβάνουν τους μαθητές σε αποφάσεις για το πώς και τι να μάθουν και πώς να αξιολογηθούν

(2) δίνουν αξία σε κάθε ξεχωριστή οπτική,

(3) σέβονται τις ατομικές διαφορές στο υπόβαθρο, τα ενδιαφέροντα, τις ικανότητες και τις εμπειρίες των μαθητών και

(4) συμπεριφέρονται στους μαθητές σαν συν-δημιουργούς και συνεργάτες στη διδακτική και μαθησιακή διαδικασία (MCombs, 2001b).

 

Απόσπασμα από παρουσίαση στο συνέδριο ICODL 23-25 Νοεμβρίου 2007, Αθήνα
Η υποστήριξη της μαθητοκεντρικής από απόσταση εκπαίδευσης με τη χρήση ενός εργαλείου αναγνώρισης τύπων μάθησης
Supporting Learner-Centered Distance Education with the use of a learning styles inventory

Μαρία Κυπριανίδου, Τμήμα Πληροφορικής, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Υποψ. Διδάκτωρ Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Σταύρος Δημητριάδης, Τμήμα Πληροφορικής, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Λέκτορας, Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Ανδρέας Πομπόρτσης, Τμήμα Πληροφορικής, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης,
Καθηγητής, Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Γεώργιος Καρατάσιος, Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας,
Διευθυντής, Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

 

 

Συγγραφή Άρθρου

Νίκος Μεταξάς

Εάν βρήκατε το άρθρο χρήσιμο, μοιραστείτε το!

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to Twitter
Σχετικά άρθρα
Ψυχοθεραπεία, Συμβουλευτική
Ποιες είναι οι δεξιότητες των Συμβούλων-Θεραπευτών;
  • Τετάρτη, 23 Νοέμβριος 2016
  • Από: Βίκυ Κάουλα

Ο θεραπευτής ως άτομο είναι όργανο με πρωτογενή επίδραση στο θεραπευτικό εγχείρημα. Οι ακαδημαϊκές ικανότητες των συμβούλων, όπως είχαν αξιολογηθεί όταν σπούδαζαν και η επιτυχία...

Παιδί και έφηβος, οικογένεια
Το Πάσχα και η ψυχολογία του παιδιού
  • Τρίτη, 26 Απρίλιος 2016
  • Από: Ασημίνα Αγγελίδου

Το Πάσχα, η μεγαλύτερη γιορτή της χριστιανοσύνης, είναι σημαντικό για κάθε ηλικιακή ομάδα και έχει διαφορετικό νόημα και βοηθάει σε ξεχωριστές ψυχολογικές λειτουργίες ανάλογα με την ηλικία του...

Σχέσεις - Σεξουαλικότητα
Σύμπλεγμα της Μαντόνα
  • Τετάρτη, 20 Απρίλιος 2016
  • Από: ΤΖΙΝΑ ΧΟΝΔΡΟΥ

Αυτό το σύμπλεγμα, δεν έχει καμία σχέση με τη γνωστή τραγουδίστρια!… Έχει σχέση με τη σεξουαλικότητα και την ερωτική επιθυμία, ιδίως σε μακροχρόνιες ή «σοβαρές» σχέσεις. Όταν λοιπόν οι άνθρωποι (ιδίως οι άνδρες)...

Περισσότερα άρθρα του ειδικού συνεργάτη

Αποκτήστε δωρεάν σελίδα ειδικού Ψ.Υγείας, στο E-Psychology.gr
Αποκτήστε σελίδα ειδικού ψυχικής υγείας, στο E-Psychology, Δωρεάν από την ημέρα εγγραφής σας έως 31 Δεκεμβρίου 2016.

Καταχωρηθείτε στον μοναδικό εξειδικευμένο κατάλογο του ελληνικού διαδικτύου και εκμεταλευθείτε την δυναμική του μεγαλύτερου και πιο ιστορικού Portal Ψυχολογίας, με περισσότερους από 150.000 αναγνώστες και περισσότερες από 500.000 προβολές σελίδων/μήνα.

Λεξικό Ψυχολογίας
Λεξικό Ψυχολογίας

Στο E-Psychology, από την αρχή της δημιουργίας του Portal, (2003), έχουν δημοσιευθεί χιλιάδες άρθρα ψυχολογίας από ειδικούς ψυχικής υγείας. Στην πράξη όμως, διαπιστώσαμε ένα έλλειμα και αυτό έχει να κάνει με μια σαφή και οργανωμένη ταξινόμηση άρθρων που αφορούν πολύ βασικές ψυχολογικές έννοιες.

Πίνακας ψυχολογικών όρων για το λεξικό Ψυχολογίας
Ψυχολογικός όρος Ορισμός Αιτιολογία Συμπτώματα Θεραπεία Συνεργάτης
Αγνωσία v        Γκαλτέμης Α.
αγοραφοβία v v v v  Κορδερά Ε.
αγραφία v        Γκαλτέμης Α.
άγχος v v v v  Πηλίτσης Χ.
άγχος ευνουχισμού v        
άγχος υπαρξιακό v        
αγωγή ειδική v        ΑγγελίδουΑ.
αγωγή προσχολική v        
αθλητική ψυχολογία v        Πηλίτσης Χ.
αιματοφοβία v v v v  
αίσθημα ενοχής v        
αίσθημα κατωτερότητας v        
αισθητηριακή μνήμη v        Γκαλτέμης Α.
ακαθισία v        Γκαλτέμης Α.
ακαμψία v        Γκαλτέμης Α.
ακετυλχολίνη v        Γκαλτέμης Α.
αλαλία v        Γκαλτέμης Α.
αλγοφοβία v        
αλεξιθυμία v        
αλεξία v        Γκαλτέμης Α.
αλκοολικά σύνδρομα v        
αλκοολισμός v v v v  
αλλοφασία v        Γκαλτέμης Α.
Αλτζχάϊμερ νόσος v v v v  Αμανατίδου Φ.
αμνησία v        Μεταξάς Ν.
αμνησία μετατραυματική v        
αμφιθυμία v        
αναδρομή v        
Ανακλαστικό εξαρτημένο v        Γκαλτέμης Α.
αναπαράσταση νοητική v        
ανηδονία v        
άνοια v        
ανοργασμία v        
ανορεξία ψυχογενής v v v v  Δουμανά Ρ.
αντανακλαστικό v        Μεταξάς Ν.
αντίδραση πάλης ή φυγής v        Αλβανού Α.
αντικαταθλιπτικά v        Δουμανά Ρ.
αντικοινωνική διαταραχή v v v v  Αλβανού Α.
αντιληπτικές πλάνες v        Χονδρού Τ.
αντιμεταβίβαση v        Πηλίτσης Χ.
αντιστάθμιση v        
Αντιψυχιατρική v        
αξιολόγηση προσωπικότητας v        Χονδρού Τ.
απευαισθητοποίηση συστηματική v        Αλβανού Α. 
αποδιοργάνωση νοητική v        
αποπροσωποποίηση v        
απραξία v        Γκαλτέμης Α.
απώθηση v        
άρνηση v        Αλβανού Α.
αρχέτυπο v        Αλβανού Α. 
ασυμφωνία γνωστική v        
ασυνείδητο v        Πηλίτσης Χ.
ασυνείδητο συλλογικό v        
αυθυποβολή v        
αυνανισμός v        
αυπνία v v v v  Αγγελίδου Α.
αυτισμός v v v v  
αυτοαντίληψη v        
αυτογνωσία v        
αυτοεικόνα v        
αυτοεκτίμηση v        Κορδερά Ειρ.
αυτοδιάθεση v        Γκαλτέμης Α.
αυτοέλεγχος v        
αυτοκτονία/αυτοχειρία v        Δοϊρανλής Ν.
Αυτοεκπληρούμενη προφητεία v        Πηλίτσης Χ.
αυτόνομο νευρικό σύστημα v        Γκαλτέμης Α.
αυτοπραγμάτωση v        
αφασία v        
           
Β          
βαρβιτουρικά v        
βιβλιοθεραπεία v        ΑγγελίδουΑ.
βιοενεργητική v        
βιομηχανική ψυχολογία v        
βίωμα v        
βούληση v        
βουλιμία v v v v  Δουμανά Ρ.
           
Γ.          
Γενική ψυχολογία v        
γεροντοψυχολογία v        
γλώσσα σώματος v        Πηλίτσης Χ.
γνωμάτευση ψυχολογική v        Χονδρού Τ.
γνωστική ψυχολογία v        Χονδρού Τ.
γνωστική ασυμφωνία v        Πηλίτσης Χ.
           
Δ.          
Δαρβινισμός v        Πηλίτσης Χ.
Δείκτης νοημοσύνης v        
διάγνωση v        
διαλογισμός v        
διαπολιτιστική ψυχολογία v        Αγγελίδου
διάσχιση v        Μεταξάς Ν.
διαταραχές συναισθηματικές v v v v  Αλβανού Α.
διαταραχή αντικοινωνική v v v v  Δουμανά Ρ.
διαταραχή αγχώδης v v v v  
διαταραχή γενικευμένη αγχώδης v v v v  Δουμανά Ρ.
διαταραχή διπολική v v v v  Πηλίτσης Χ.
διαταραχή ελλειματικής προσοχής v v v v  
διαταραχή μετατρεπτική v v v v  
διαταραχή πανικού v v v v  Κορδερά Ειρ.
διαταραχή παρανοϊκή v v v v  
διαταραχή προσοχής v v v v  
διαταραχή προσωπικότητας v v v v  Δουμανά Ρ.
διαταραχή συμπεριφοράς v v v v  
διαταραχή ψυχαναγκαστική/καταναγκαστική v v v v  
διαταραχή ψυχοσωματική v v v v  
διεγερτικά v        
δοκιμασία Μινεσότα v        
δοκιμασία ρορσαχ v        
δραματοθεραπεία v        
δυναμική ομάδας v        
δυσγραφία v        Γκαλτέμης Α.
δυσθυμία v        
διαταραχές μάθησης v v v v  Αγγελίδου Α.
δυσλεξία v v v v  
δυσπαρευνία v        
           
E.          
Εαυτός v        
εγωκεντρισμός v        
εθισμός v        Δουμανά Ρ.
εθολογία v        
εκδραμάτιση (acting out) v        
Εκείνο v        
εκλογίκευση v        
εκπαιδευτική ψυχολογία v        
εμβροντησία v        
έμμονη ιδέα v        Αμανατίδου Φ.
ενδοβολή v        
ενδοσκόπηση v        Αμανατίδου Φ.
ενίσχυση θετική/αρνητική v        
ενοχή v        
ένστικτο v        
ενσυναίσθηση v        Δουμανά Ρ.
εξαρτημένη μάθηση v        
εξαρτητική προσωπικότητα v v v v  
εξάρτηση v        
εξελικτική ψυχολογία v        
επίγνωση v        
επιδειξιομανία v        
επιθετικότητα v        Αγγελίδου Α.
επικοινωνία μη λεκτική v        
επιλόχεια κατάθλιψη v v v v  Κορδερά Ε.
εποχική κατάθλιψη v v v v  
ερωτοφοβία v        
εσωστρέφια v        
εφαρμοσμένη ψυχολογία v        Χονδρού Τ.
εφηβεία v        Κορδερά Ε.
εφηβία πρώιμη v        
           
Η.          
Ηβηφρένια v        
ηδονοβλεψία v        
ηλικία νοητική v        
ηρεμιστικά v        
           
Θ.          
Θάλαμος Σκίνερ (κουτί Σκίνερ) v        
θεραπεία αποστροφής v        
θεραπεία κατακλυσμική v        
θεραπεία μη κατευθυντική v        
θεραπεία συστημική v        
θεωρία συστημική v        
           
Ι.          
Ιδέα έμμονη v        
ιδεοληψία v        
ιδέα παραληρηματική v        
ιδρυματισμός v        
ιεράρχηση αναγκών v        
ιστορία ψυχολογίας v        Χονδρού Τ.
ιστριονική (υστερική) προσωπικότητα v        
ιχνογράφημα v        Χονδρού Τ.
           
Κ.          
καθυστέρηση νοητική v v v v  Αγγελίδου Α.
κακοποίηση v     v  Δουμανά Ρ.
κατάθλιψη v v v v  Αμανατίδου Φ.
καταιγίδα ιδεών (brainstorming) v        
κατατονία v        
κατατονική σχιζοφρένεια v v v v  
κίνητρο (ψυχολογία κινήτρων) v        
κλειστοφοβία v v v v  
κλεπτομανία v v v v  
κλινική ψυχολογία v        
κοινότητα θεραπευτική v        
κοινωνικές αναπαραστάσεις v        
κοινωνική ψυχολογία v        
κοινωνιομετρία v        
κοκαΐνη v        
Κριτική ψυχολογία v        
κτηνοβασία v        
κυκλοθυμία v        
           
Λ.          
Λίμπιντο v        
λοβοτομή v        
λογοθεραπεία v        
Λογικοθυμική θεραπεία v        Δουμανά Ρ.
           
Μ.          
μαζοχισμός v        
μάθηση κοινωνική v        
μάθησης θεωρίες v        
μάθηση συντελεστική v        
μανία v        
ματαίωση v        
μεγαλείου ψευδαισθήσεις v        
μεθαδόνη v        
μελαγχολία v        
μεταβίβαση v        
μεταιχμιακή-οριακή διαταραχή v v v v  Αλβανού Α.
μεταψυχολογία v        
μηχανισμοί άμυνας v        Γκαλτέμης Α.
μίμηση προτύπου v        
μουσικοθεραπεία v        
μυθομανία v        
           
Ν.          
Νευροψυχολογία v        
νεύρωση v        
νοημοσύνης δείκτης v        
Ντάουν σύνδρομο v v v v  
ντοπαμίνη v        
νυχτερινή ενούρηση        Αγγελίδου Α.
Ο.          
Οιδιπόδειο σύμπλεγμα v        
Οικογενειακή θεραπεία v        
ομαδική θεραπεία v        Αλβανού Α.
όνειρα v        
ονυχοφαγία v        
οπιούχα v        
οργανωτική ψυχολογία v        
           
Π.          
Παιδαγωγική ψυχολογία v        
Παίξιμο ρόλων (role playing) v        
παλινδρόμηση v        
παραλήρημα v        
παράνοια v        
παραμνησία v        Γκαλτέμης Α.
παρανοειδής σχιζοφρένεια v v v v  
πειραματική ψυχολογία v        
περιβαλλοντική ψυχολογία v        
πλάνες οπτικές v        
πλασέμπο (placebo) ψευδοφάρμακα v        
πολιτική ψυχολογία v        
προβολικά τεστ v        
προσκόλληση v        Αμανατίδου Φ.
προσυνειδητό v        
προσωπικότητα v        Χονδρού Τ.
προσωπικότητα πολλαπλή v        
προσωποκεντρική ψυχολογία v        
           
Σ.          
Σεξισμός v        
σεξουαλικότητα v        
σεροτονίνη v        Αλβανού Α.
στάδια ψυχοσεξουαλικής ανάπτυξης v        Χονδρού Τ.
στάση v        
στερεότυπα v        
συγκριτική ψυχολογία v        
συμμόρφωση v        
συμπεριφορισμός v        
σύμπλεγμα Ηλέκτρας v        
συναίσθημα v        Αμανατίδου Φ.
συναίσθημα κατωτερότητας v        
συνδιαλεκτική ανάλυση v        Χονδρού Τ.
Σύνδρομο κακοποιημένου παιδιού v        Αγγελίδου Α.
συνείδηση-συνειδητότητα v        
συνειρμός v        
Σχιζοειδής διαταραχή v v v v  Δοϊρανλής Ν.
σχιζοφρένεια v v v v  
           
Τ.          
Ταύτιση v        
τελειομανία v        
τιμωρία v        
τοξικομανία v        
τραυλισμός v        Αγγελίδου Α.
τραύμα γέννησης v        
           
Υ.          
Υγείας ψυχολογία v        Χονδρού Τ.
Υπαρξιακή ψυχολογία v        Χονδρού Τ.
υπεραναπλήρωση v        
υπεργενίκευση v        
υπερεγώ v        
υπερκινητικότητα v v v v  
υπερφαγία v v v v  
υποσυνείδητο v        
υποχονδρίαση v v v v  
υστερία v v v v  
           
Φ.          
Φαινομενολογία v        Δοϊρανλής Ν.
φετιχισμός v        
φθόνος πέους v        
χαρακτήρας v        
χαλάρωση v        
χημειοψυχολογία v        
χλωροπρομαζίνη v        Γκαλτέμης
χοροθεραπεία v        
           
Ψ.          
Ψευδαισθήσεις v        
ψευδαισθησιογόνα v        
ψυχανάλυση v        
ψυχή v        
ψυχικό τραύμα v        
ψυχοβιολογία v        Χονδρού Τ.
ψυχογλωσσολογία v        
ψυχόδραμα v        
ψυχολογία βάθους v        
ψυχολογία ατομικών διαφορών v        
ψυχολογία διαφήμισης v        
Ψυχολογία δικαστική v        
ψυχολογία κινήτρων v        
ψυχολογία κλινική v        
ψυχολογία κοινωνική v        
ψυχολογία μάζας v        
ψυχολογία μορφής (gestalt) v        
ψυχοφυσιολογία v        
ψυχολογιοποίηση v        
ψυχομετρία v        Μεταξάς Ν.
ψυχοπαθολογία v        Χονδρού Τ.
ψυχοφαρμακολογία v        Χονδρού Τ.
ψύχωση v        
Ζητείται Ψυχολόγος αγγλόφωνος ή με άριστη γνώση της αγγλικής

find job01Ζητείται Ψυχολόγος αγγλόφωνος ή με άριστη γνώση της αγγλικής, με πιστοποιημένη εξειδίκευση και εμπειρία στις ψυχοδυναμικές και κλινικές μεθόδους και στην ψυχολογία των ομάδων, για εργασία εμψύχωσης, συμβουλευτικής και ψυχοθεραπείας ομάδων στην αγγλική γλώσσα, στην ελληνική επαρχία, από το Σεπτέμβριο του 2016.

Παρέχονται έξοδα μετακίνησης, διαμονής και διατροφής κατά τις ημέρες της απασχόλησης.
Οι ενδιαφερόμενοι παρακαλούνται να στείλουν βιογραφικό σημείωμα μέχρι το τέλος Μαΐου 2016 στο e-mail: diktyo@psy-counsellors.gr  

 

Ζητείται Κλινική Ψυχολόγος με Μεταπτυχιακό στην Ψυχομετρία

find job01Παιδοψυχιατρικό και Ψυχιατρικό ιατρείο στην περιοχή του Φάρου Ψυχικού , ενδιαφέρεται να απασχολήσει για δύο απογεύματα την εβδομάδα Κλινική Ψυχολόγο με Μεταπτυχιακό στην Ψυχομετρία και εμπειρία στην χορήγηση ψυχομετρικών εργαλείων σε παιδιά , εφήβους και ενήλικες (ενδεικτικά: WISC-III, WAIS-IV, MMPI,CAT,TAT,Rorschach).

Θα προτιμηθούν όσοι διαθέτουν δελτίο παροχής υπηρεσιών.
Παρακαλώ όσοι ενδιαφέρονται να στείλουν βιογραφικό στο e-mail: apscapsy@gmail.com 

Εγγραφή στο Newsletter

Κάντε εγγραφή στο 15νθημερο Newsletter για ενημέρωση σεμιναρίων, νέων άρθρων, βιβλίων, θέσεων εργασίας κ.α.