Αποκατάσταση της αυτοεκτίμησης των παιδιών με δυσλεξία με τη βοήθεια της παιγνιοθεραπείας

EΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΒΙΩΜΑΤΙΚΟ / ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ
« Αποκατάσταση της αυτοεκτίμησης των παιδιών με δυσλεξία με τη βοήθεια της παιγνιοθεραπείας»


Συντονίστρια σεμιναρίου:
Κατερίνα Τσομή, παιγνιοθεραπεύτρια, σύμβουλος ψυχικής υγείας

Σπούδασε στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών όπου απέκτησε πτυχίο Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία.
Απέκτησε μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών Pg. Diploma στην Προσωποκεντρική Συμβουλευτική από το Πανεπιστήμιο Strathclyde στη Σκωτία, σε συνεργασία με το Κολλέγιο Ανθρωπιστικών Επιστημών ICPS.
Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών Pg. Diploma in Playtherapy (Παιγνιοθεραπεία) απο το Πανεπιστήμιο Canterbury Christ Church University στη Μεγάλη Βρετανία.
Διεξάγει συνεδρίες με παιδιά και εφήβους 3 έως 15 ετών, που εμφανίζουν μια πληθώρα συναισθηματικών δυσκολιών και προβλημάτων συμπεριφοράς.
Συνεργάζεται με κέντρα λογοθεραπείας και ειδικών μαθησιακών δυσκολιών και με το ΚΑΑΠΒ Βούλας.
Έχει συντονίσει σεμινάρια παιγνιοθεραπείας, θεραπευτικές ομάδες παιγνιοθεραπείας για ενήλικες καθώς και ομάδες γονέων και εκπαιδευτικών.
Διεξάγει συνεδρίες εποπτείας σε επαγγελματίες ψυχικής υγείας που δουλεύουν με παιδιά και εφήβους.
Είναι μέλος του Διεθνούς Οργανισμού Παιγνιοθεραπείας PTI (Play Therapy International) και του Βρετανικού Οργανισμού Παιγνιοθεραπείας PTUK (Play Therapy United Kingdom).


Εισαγωγή:
Η διάγνωση παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες είναι πολύ συχνή στην εποχή μας. Είναι επίσης πολύ σύνηθες το φαινόμενο τόσο γονείς όσο και εκπαιδευτικοί να χαρακτηρίζουν ως «δυσλεκτικό» το παιδί που έχει διαγνωστεί με κάποια μαθησιακή δυσκολία. Λίγοι γνωρίζουν τι είναι πραγματικά η δυσλεξία και ποιά παιδιά την έχουν. Ακόμα λιγότεροι μπορούν να αντιληφθούν τι επιπτώσεις έχει η δυσλεξία τόσο στην εξωτερική καθημερινότητα όσο και στον ψυχικό κόσμο του παιδιού, ιδιαίτερα στην αυτοεκτίμηση και την αυτοπεποίθησή του. Η δυσκολία ξεκινά από το μαθησιακό περιβάλλον αλλά τελικά απλώνεται σε όλους τους τομείς της ζωής του παιδιού, δημιουργώντας σταδιακά ένα άτομο με χαμηλή αυτοεκτίμηση και με ποικίλες, εξατομικευμένες, συναισθηματικές δυσκολίες και δυσκολίες στη συμπεριφορά.


Στόχος του σεμιναρίου:
Το σεμινάριο απευθύνεται σε επαγγελματίες που δουλεύουν ή πρόκειται να δουλέψουν με παιδιά, φοιτητές αντίστοιχων σχολών αλλά και σε ανθρώπους που ενδιαφέρονται για τα παιδιά σε προσωπικό επίπεδο. Επίσης σε όσους ενδιαφέρονται για τη δυσλεξία, τα δευτερογενή συμπτώματά της στον ψυχισμό και την αντιμετώπισή τους. Οι συμμετέχοντες θα έχουν τη δυνατότητα να μπουν στη θέση ενός ατόμου με δυσλεξία και να προσπαθήσουν να βιώσουν πώς είναι για εκείνο η πραγματικότητα και τι δυσκολίες αντιμετωπίζει. Ο στόχος του σεμιναρίου είναι οι συμμετέχοντες να κατανοήσουν σε θεωρητικό και βιωματικό επίπεδο τη δυσλεξία και τις επιπτώσεις που αυτή έχει στην αυτοεκτίμηση του ατόμου. Επίσης να γνωρίσουν τεχνικές και μεθόδους της παιγνιοθεραπείας που βοηθούν στην ενίσχυση της αυτοεκτίμησης και στην ενδυνάμωση των παιδιών με δυσλεξία.


Μεθοδολογία:
Το σεμινάριο θα αποτελείται απο ένα βιωματικό και ένα θεωρητικό μέρος. Στο βιωματικό μέρος, το οποίο θα καλύψει το μεγαλύτερο μέρος του σεμιναρίου, οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να δουν πως τα κύρια εργαλεία της παιγνιοθεραπείας (ζωγραφική, παιχνίδι ρόλων, ιστορίες, κ.α.) μπορούν να χρησιμοποιηθούν στην αποκατάσταση της αυτοεκτίμησης των παιδιών με δυσλεξία. Στο θεωρητικό μέρος θα δοθούν οι απαραίτητες θεωρητικές γνώσεις και θα συζητηθούν σχετικές περιπτωσιολογικές μελέτες.

Το σεμινάριο θα περιλαμβάνει:
Τι είναι η δυσλεξία και ποιά είναι τα συμπτώματά της
Η ψυχολογία του παιδιού με δυσλεξία
Βιωματική προσέγγιση της εσωτερικής κατάστασης ατόμου με δυσλεξία και των προβλημάτων που καθημερινά αντιμετωπίζει
Παιγνιοθεραπευτικά μοντέλα στην ενίσχυση της αυτοεκτίμησης και στην ενδυνάμωση του εαυτού
Παιγνιοθεραπεία για παιδιά με δυσλεξία: «Ιστορίες χωρίς λέξεις»
Ανάλυση περιπτώσεων
Συζήτηση, ερωτήσεις

Παρακαλούνται οι συμμετέχοντες να φοράνε άνετα ρούχα και να έχουν μαζί τους καλτσάκια για να μπορούν να απολαύσουν με άνεση το βιωματικό μέρος του σεμιναρίου.
Θα δοθούν σημειώσεις και βιβλιογραφία
Διάρκεια: 5 ώρες
Ημερομηνία Διεξαγωγής:
Κυριακή 17/04/2016, Ώρες: 10.00 πμ. – 15.00 μ.μ
Κόστος συμμετοχής: 45€ +Φ.Π.Α
Οι τιμές σε έκδοση τιμολογίου και απόδειξης επιβαρύνονται με Φ.Π.Α 23%
Προθεσμία δήλωσης συμμετοχής έως Παρασκευή 8 Απριλίου 2016


Στο κόστος του σεμιναρίου περιλαμβάνονται:
Βεβαίωση παρακολούθησης του σεμιναρίου
Καφές στα διαλείμματα

Διαδικασία εγγραφής
Υποβολή των στοιχείων σας στον ειδικό χώρο της ιστοσελίδας μας (http://www.evrymathia.com.gr) ή τηλεφωνική επικοινωνία με το Κέντρο ΕΥΡΥΜΑΘΕΙΑ στο τηλέφωνο 210 2814378 ώρες 15.30 – 21.30 ή μέσω facebook: www.facebook.com/evrymathia
Επιβεβαίωση κράτησης από την γραμματέα του ΕΥΡΥΜΑΘΕΙΑ, μέσω email (www.evrymathia.com.gr) ή τηλεφωνικώς
Εφόσον έχει επιβεβαιωθεί η κράτηση θέσης καταθέτετε το αντίστοιχο ποσό του κόστους συμμετοχής με τους τρόπους που αναγράφονται στον τρόπο πληρωμής


Τρόπος πληρωμής
Η κράτηση της θέσης για το σεμινάριο εξασφαλίζεται με την ονομαστική κατάθεση του αντιστοίχου ποσού στον παρακάτω τραπεζικό λογαριασμό:
EUROBANK: 0026.0456.55.0200017341 (δικαιούχος Μαρία Σταθάκου)
Ακυρώσεις εγγραφών δεν γίνονται δεκτές. Δεκτές γίνονται αντικαταστάσεις ονομάτων.


Οι θέσεις είναι περιορισμένες.

Συνοπτικές Πληροφορίες

Ημ. Έναρξης 17-04-2016 10:00 am
Ημ. Λήξης 17-04-2016 3:00 pm
Θέσεις Χωρίς περιορισμό
Cut off date 08-04-2016 12:00 am
Κόστος Συμμετοχής 45 €
Φορέας Ευρυμάθεια, Κέντρο Ειδικής Διαπαιδαγώγησης
Εάν σας άρεσε το θέμα, μοιραστείτε το!

Σεμινάρια Ψυχολογίας

Εγγραφή στο Newsletter

Κάντε εγγραφή στο 15νθημερο Newsletter για ενημέρωση σεμιναρίων, νέων άρθρων, βιβλίων, θέσεων εργασίας κ.α.