Συμπτωματα Κατατονικης σχιζοφρενειας
1. Κινητικες δυσλειτουργιες 2. Μειωση της αντιδρασης σε εξωτερικα ερεθισματα 3. Διεγερση 4. Παραξενες στασεις 5. Αυτοματισμος και τυφλη υπακοη σε διαταγες / εντολες

6. Ναρκη
7. Αρνητισμος
8. Αυστηροτητα / Ακαμψια
9. Αναταραχη
10. Αδυναμια να φροντιδας προσωπικων αναγκων
11. Μειωμενη ευαισθησια σε πραγματα που προκαλουν πονο

Συμπτωματα Παρανοειδους σχιζοφρενειας
1. Ψευδαισθησεις βασανισμου οπτικες, ακουστικες, οσφρησης η γευσης, παραληρηικες ιδεες, κατατρεγμου και μεγαλομανιας, ειδικης αποστολης, απειλητικες φωνες, σεξουαλικες ιδεες
2. Αγχος
3. Θυμος
4. Βια
5. Εκτεταμενη διαθεση για καβγα και επιχειρηματολογια

Συμπτωματα Αποδιοργανωτικης σχιζοφρενειας
1. Ασυναρτησια
2. Ελλειψη εκφρασης και συναισθηματων
3. Ψευδαισθησεις
4. Παραισθησεις
5. Προσβλητικο η μη αποδεκτο γελιο
6. Επαναλαμβανομενη ιδιομορφια
7. Κοινωνικη απομονωση

Συμπτωματα αδιαφοροποιητης σχιζοφρενειας
Η διαγνωση της αδιαφοροποιητης σχιζοφρενειας ειναι πιθανη οταν ο ασθενης εχει συμπτωματα που δεν ειναι επαρκη η συγκεκριμενα αρκετα ωστε να επιτρεψουν την καταταξη της ασθενειας σε εναν απο τους παραπανω τυπους της σχιζοφρενειας. Τα συμπτωματα μπορει να εναλασσονται σε διαφορες χρονικες στιγμες και να υπαρχει αμφιβολια για το ποιος ειναι ο καταλληλος τυπος. Καποια ατομα μπορει να εκδηλωσουν σταθερα συμπτωματα οσον αφορα τη διαρκεια τους και τον τυπο τους αλλα να μην πληρουν την κλινικη εικονα καποιας μορφης σχιζοφρενειας. Σε αλλες περιπτωσεις η διαγνωση της αδιαφοροποιητης σχιζοφρενειας μπορει να αντικατοπτριζει μια μεικτη κλινικη διαταραχη.

Yπολειμματικη σχιζοφρενεια
Η διαγνωση της υπολειμματικης σχιζοφρενειας πραγματοποιειται οταν δεν υπαρχουν πλεον εμφανη συμπτωματα. Σε τετοιες περιπτωσεις, τα συμπτωματα της σχιζοφρενειας ειναι λιγοτερο σοβαρα. Οι ψευδαισθησεις, οι παραληρητικες ιδεες και οι διαφορες συμπεριφορες και ιδιοσυγκρασιες ειναι ακομα παρουσες αλλα οι εκδηλωσεις σε σχεση με την ενεργη φαση της ασθενειας ειναι μειωμενες.

Dr Αναστασία (Τέσσα) Χριστοδούλου: έχει επιβεβαιωθεί από το Psychology

Οι πληροφορίες που αναφέρονται στον επαγγελματικό κατάλογο ειδικών παρέχονται από τους ίδιους τους ειδικούς, κατά την εγγραφή τους στο σύστημα. Όταν βλέπετε την ένδειξη «έχει επιβεβαιωθεί από το Psychology”, σημαίνει ότι το Psychology έχει ελέγξει, με email, τηλεφωνικά ή/και με λήψη των σχετικών εγγράφων, τα ακόλουθα στοιχεία:

• Ότι ο ειδικός είναι υπαρκτό πρόσωπο.
  • Ότι τα πτυχία οι τίτλοι και οι εξειδικεύσεις που αναφέρει είναι αληθινά.
  • Ότι οι πληροφορίες που αναφέρει ισχύουν.

Κλινική και Δικαστική Ψυχολόγος -Νευροψυχολόγος. Διδάκτωρ Εφαρμοσμένης Ψυχολογίας στην Ιατρική.
Γνωστική Συμπεριφορική Θεραπεύτρια.