Σκοπός: Η αντικειμενική μέτρηση της αναγνωστικής ικανότητας των μαθητών ηλικίας 6-10 ετών. Ο εντοπισμός μαθητών με προβλήματα στην ανάγνωση. Η σύγκριση του επιπέδου αναγνωστικής ικανότητας των μαθητών.

Σύντομη περιγραφή: Πρόκειται για ένα ομαδικό τεστ που μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ατομικά. Ο τύπος του τεστ είναι εκείνος της συμπλήρωσης μιας ελλιπούς πρότασης με τη μέθοδο της πολλαπλής επιλογής.

Στάθμιση: Η κλίμακα χρησιμοποιεί σταθμισμένες τιμές.

Τρόπος βαθμολόγησης: Σε κάθε σωστή απάντηση αντιστοιχεί ένας βαθμός.

Εγκυρότητα: Πολύ καλή εγκυρότητα περιεχομένου, κριτηρίου και εννοιολογικής κατασκευής.

Διαθεσιμότητα & στοιχεία επικοινωνίας: Εκδόσεις Ελληνικά Γράμματα, Εμμ. Μπενάκη 59, 10681 Αθήνα.
Ε. Τάφα, Ηούς 9, 16675 Γλυφάδα.
 

Πηγή άρθρου: Τα ψυχομετρικά εργαλεία στην Ελλάδα - Εκδόσεις Ελληνικά Γράμματα, Α.Σταλίκας, Σ.Τριλίβα, Π.Ρούσση

Είστε ειδικός Ψυχικής Υγείας?

Εγγραφείτε ώστε να λαμβάνετε ενημέρωση, σχετικά με θέματα που αφορούν την επιστήμη της ψυχολογίας, έρευνες, σεμινάρια ψυχολογίας, θέσεις εργασίας Ειδικών Ψυχικής Υγείας κ.τ.λ.

Newsletter για όλους

Εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε στο mail σας νέα άρθρα ψυχολογίας, ενημέρωση για επερχόμενα σεμινάρια ψυχολογίας, ομάδες υποστήριξης, βιβλία ψυχολογίας κ.α.

Η εγγραφή σας στα ενημερωτικά δελτία της Πύλης Ψυχολογίας E-Psychology.gr είναι απόλυτα σύμφωνη με την Ευρωπαϊκή Νομοθεσία για την προστασία των προσωπικών δεδομένων. Τα στοιχεία που δίνετε κατά την εγγραφή σας θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά και μόνο για την αποστολή ενημερωτικών δελτίων (Newsletters).