Σκοπός: Η αντικειμενική μέτρηση της αναγνωστικής ικανότητας των μαθητών ηλικίας 6-10 ετών. Ο εντοπισμός μαθητών με προβλήματα στην ανάγνωση. Η σύγκριση του επιπέδου αναγνωστικής ικανότητας των μαθητών.

Σύντομη περιγραφή: Πρόκειται για ένα ομαδικό τεστ που μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ατομικά. Ο τύπος του τεστ είναι εκείνος της συμπλήρωσης μιας ελλιπούς πρότασης με τη μέθοδο της πολλαπλής επιλογής.

Στάθμιση: Η κλίμακα χρησιμοποιεί σταθμισμένες τιμές.

Τρόπος βαθμολόγησης: Σε κάθε σωστή απάντηση αντιστοιχεί ένας βαθμός.

Εγκυρότητα: Πολύ καλή εγκυρότητα περιεχομένου, κριτηρίου και εννοιολογικής κατασκευής.

Διαθεσιμότητα & στοιχεία επικοινωνίας: Εκδόσεις Ελληνικά Γράμματα, Εμμ. Μπενάκη 59, 10681 Αθήνα.
Ε. Τάφα, Ηούς 9, 16675 Γλυφάδα.
 

Πηγή άρθρου: Τα ψυχομετρικά εργαλεία στην Ελλάδα - Εκδόσεις Ελληνικά Γράμματα, Α.Σταλίκας, Σ.Τριλίβα, Π.Ρούσση

Εάν βρήκατε το άρθρο χρήσιμο, μοιραστείτε το!

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to Twitter

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση του άρθρου, χωρίς τη γραπτή άδεια του Τμήματος Σύνταξης του E-Psychology.gr. Εάν επιθυμείτε να αναδημοσιεύετε άρθρα, επικοινωνήστε μαζί μας στο editorial @ e-psychology.gr

Εγγραφή στο Newsletter

15νθημερο Newsletter για να λαμβάνετε στο mail σας τα νέα άρθρα, αλλά και ενημέρωση για επερχόμενα σεμινάρια, βιβλία ψυχολογίας, θέσεις εργασίας κ.α.