Σκοπός: Η αντικειμενική μέτρηση της αναγνωστικής ικανότητας των μαθητών ηλικίας 6-10 ετών. Ο εντοπισμός μαθητών με προβλήματα στην ανάγνωση. Η σύγκριση του επιπέδου αναγνωστικής ικανότητας των μαθητών.

Σύντομη περιγραφή: Πρόκειται για ένα ομαδικό τεστ που μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ατομικά. Ο τύπος του τεστ είναι εκείνος της συμπλήρωσης μιας ελλιπούς πρότασης με τη μέθοδο της πολλαπλής επιλογής.

Στάθμιση: Η κλίμακα χρησιμοποιεί σταθμισμένες τιμές.

Τρόπος βαθμολόγησης: Σε κάθε σωστή απάντηση αντιστοιχεί ένας βαθμός.

Εγκυρότητα: Πολύ καλή εγκυρότητα περιεχομένου, κριτηρίου και εννοιολογικής κατασκευής.

Διαθεσιμότητα & στοιχεία επικοινωνίας: Εκδόσεις Ελληνικά Γράμματα, Εμμ. Μπενάκη 59, 10681 Αθήνα.
Ε. Τάφα, Ηούς 9, 16675 Γλυφάδα.
 

Πηγή άρθρου: Τα ψυχομετρικά εργαλεία στην Ελλάδα - Εκδόσεις Ελληνικά Γράμματα, Α.Σταλίκας, Σ.Τριλίβα, Π.Ρούσση

Εάν βρήκατε το άρθρο χρήσιμο, μοιραστείτε το!

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to Twitter

Εγγραφή στο Newsletter

Κάντε εγγραφή στο 15νθημερο Newsletter για ενημέρωση σεμιναρίων, νέων άρθρων, βιβλίων, θέσεων εργασίας κ.α.