pilitsisΣυνεργάτης του E-Psychology.gr - Συγγραφή άρθρων.
Επικοινωνία: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Ο Χρήστος Πηλίτσης είναι γεννημένος στις Σέρρες και είναι απόφοιτος του τμήματος Ψυχολογίας του Μητροπολιτικού Κολλεγίου Θεσσαλονίκης (σε συνεργασία με το Αγγλικό Πανεπιστήμιο University of East London). Έχει ασχοληθεί με τον εθελοντισμό σε δομές όπως το Χαμόγελο το Παιδιού, τη Μη Κυβερνητική Οργάνωση «Άρσις» και το Ελληνικό Συμβούλιο για τους Πρόσφυγες αλλά και το Σύλλογο Οικογενειών και Φίλων για την Ψυχική Υγεία (Σ.Ο.Φ.Ψ.Υ.) Ν. Σερρών.

Έχει διατελέσει εθελοντής στο παιδο-ογκολογικό τμήμα του Ιπποκράτειου Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης στο τμήμα δημιουργικής απασχόλησης, που έχει ως στόχο την εμψύχωση παιδιών με καρκίνο. Ακόμη, έχει ασχοληθεί με εργαστήρια δημιουργικής απασχόλησης νέων μεταναστών, πραγματοποιώντας υποστηρικτικά μαθήματα ένταξης στο σχολικό περιβάλλον.

Η πτυχιακή του εργασία κινείται στο χώρο της Κοινωνικής Ψυχολογίας και γενικότερα στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης με θέμα “τους λόγους που οι νέοι ενήλικες χρησιμοποιούν το Facebook” η οποία παρουσιάστηκε στο Συμπόσιο Έρευνας και Καινοτομίας Φοιτητών του Μητροπολιτικού Κολλεγίου.

Έχει παρακολουθήσει μια σειρά από σεμινάρια με την εξής θεματολογία:
• καρκίνος του μαστού,
• διαχείριση συναισθημάτων,
• άγχος και φοβίες
• διατροφικές συνήθειες και διαταραχές,
• ανάπτυξη παιδιών
• ανάπτυξη ηθικής (Morality)

Τα ενδιαφέροντά του επικεντρώνονται στη συγγραφή άρθρων σε τοπική εφημερίδα αλλά και σελίδες του διαδικτύου (Ενδοοικογενειακή βία, Τρόποι για να βελτιώσουμε την επικοινωνία μας, Διαδικτυακός εκφοβισμός, Αναγνώρισε το στρες και αντιμετώπισέ το κ.α.), αλλά και στη συνεχή ενημέρωση σε θέματα που αφορούν την εξέλιξη του κλάδου της Ψυχολογίας.

Στα άμεσα σχέδιά του είναι η συνέχιση των σπουδών του σε μεταπτυχιακό επίπεδο και η κατάρτιση του στον τομέα της Ψυχοθεραπείας.

Το απόσπασμα βιβλίου που τον αντιπροσωπεύει και αφορά το σαθρό εκπαιδευτικό σύστημα είναι από το βιβλίο του Robert Sternberg ( καθηγητής Ψυχολογίας στο Πανεπιστήμιο του Υale) Ύφη Σκέψης το οποίο παρατίθεται :

Τι γίνεται όμως με τους μαθητές που δε μπόρεσαν να αποκτήσουν την εκτίμηση των σχολείων και των απαραίτητων μνημονικών δεξιοτήτων; Ορισμένοι αντιμετωπίζονται ως ενοχλητικοί, ή ακόμη χειρότερα ως έχοντες πρόβλημα συμπεριφοράς. ‘Αλλοι αντιμετωπίζονται ως φιγουρατζήδες. Σε άλλους πάλι κολλούν την ετικέτα του αντικοινωνικού και, σε πολλές περιπτώσεις οι τελευταίοι αρχίζουν να υιοθετούν και να εκπληρώνουν το ρόλο που τους προτάθηκε. Ορισμένοι δάσκαλοι θα δεχτούν αυτά τα παιδιά. Άλλοι πάλι όχι. Λίγοι όμως, θα τα εκτιμήσουν, διότι αναστατώνουν αυτό που σε διαφορετική περίπτωση, ο δάσκαλος θα θεωρούσε πειθαρχημένη τάξη. Και οι πειθαρχημένες τάξεις είναι εύκολες τάξεις για να διδάσκει κανείς, είτε οι μαθητές μαθαίνουν είτε όχι.

 

Είστε ειδικός Ψυχικής Υγείας;

Εμπιστευθείτε στο E-Psychology, τη διαδικτυακή σας παρουσία και προβολή! Δείτε αναλυτικά

Εγγραφή στο Newsletter

Κάντε εγγραφή στο 15νθημερο Newsletter για ενημέρωση σεμιναρίων, νέων άρθρων, βιβλίων, θέσεων εργασίας κ.α.