Η αρχιτεκτονική της διδασκαλίας και η διδασκαλία της μάθησης

Προσθήκη απο e-psychology.gr
Συγγραφέας : Φλουρής, Γεώργιος Σ.
Εκδόσεις : Γρηγόρη
Σελίδες : 191
Έτος έκδοσης : 2005

Χρόνος παράδοσης
1-5 ημέρες

Τιμή εκδότη Έκπτωση -20,00%
22,47€
17,98 €
[...] Σκοπός του βιβλίου είναι να προσφέρει μια σύγχρονη θεώρηση, πρακτικά εφαρμόσιμη, για το πώς πρέπει να οργανώνεται και να πραγματοποιείται η διδασκαλία για να επιτυγχάνεται αποτελεσματικά η μάθηση. Η γνώση μας σχετικά με την ανθρώπινη μάθηση έχει σημαντικά αυξηθεί τα τελευταία χρόνια. Ακόμη και σήμερα οι έρευνες που γίνονται γύρω από τη λειτουργία του εγκεφάλου, εξακολουθούν να μας παρέχουν σημαντικά στοιχεία για τον τρόπο με τον οποίο μαθαίνουμε.

Οι γνώσεις μας αυτές μας επιτρέπουν να προσδιορίσουμε σε πολύ γενικές γραμμές τα πιθανά στάδια, από τα οποία περνά η μαθησιακή διαδικασία, και να καθορίσουμε ορισμένες ενέργειες που είναι σε θέση να υποβοηθήσουν την αποτελεσματικότερη επιτέλεση της διαδικασίας της μάθησης και τη διευκόλυνση του διδακτικού έργου. Για το σκοπό αυτό δίνουμε έμφαση στις θεωρίες μάθησης που στηρίζονται στις διαδικασίες ανάλυσης των πληροφοριών από τον ανθρώπινο εγκέφαλο και παρουσιάζουμε ένα αντιπροσωπευτικό μοντέλο των διεργασιών αυτών, πάνω στο οποίο στηρίζουμε και τον προγραμματισμό και την όλη οργάνωση και τη διεξαγωγή της διδασκαλίας, που προτείνουμε σ' αυτό το βιβλίο. [...] (από την εισαγωγή του βιβλίου)
Δεν υπάρχουν ακόμη σχόλια για το προϊόν.

Βιβλιοπαρουσιάσεις...

Να έχεις ή να είσαι;

Συγγραφείς: Erich Fromm Σελίδες: 304 Εκδόσεις: ...

Πόσο αντέχεις την αλήθεια;

Συγγραφέας: Γρηγόρης Βασιλειάδης Σελίδες: 328 ...

Εγγραφή στο Newsletter

Κάντε εγγραφή στο 15νθημερο Newsletter για ενημέρωση σεμιναρίων, νέων άρθρων, βιβλίων, θέσεων εργασίας κ.α.