babalou

Συνεργάτης του E-Psychology.gr - Συγγραφή άρθρων.
Επικοινωνία:+30 6973480170 & Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. 

Η Μπάμπαλου Χριστίνα-Ελένη είναι αριστούχος (υπότροφος του ΙΚΥ) απόφοιτη του τμήματος Ψυχολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Αυτήν την περίοδο, ως υπότροφος του Κοινωφελούς Ιδρύματος Αλέξανδρος Σ. Ωνάσης, ολοκληρώνει το Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης (MSc) στη Σχολική και Αναπτυξιακή/Εξελικτική Ψυχολογία του τμήματος Ψυχολογίας του ΑΠΘ. Πρόκειται για το μοναδικό μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών ψυχολογίας στην Ελλάδα που παρέχει διπλή ειδικότητα, τόσο στη Σχολική όσο και στην Αναπτυξιακή Ψυχολογία.

Η Αναπτυξιακή Ψυχολογία προτείνει τρόπους αντιμετώπισης για όλες τις αποκλίσεις της ανάπτυξης από την βρεφική μέχρι και την τρίτη ηλικία. Η συγκεκριμένη μεταπτυχιακή ειδικότητα της επιτρέπει να ασχολείται με όλες τις ηλικιακές ομάδες -βρέφη, παιδιά (προσχολικής και σχολικής ηλικίας), εφήβους, ενήλικες και υπερήλικες.

 Έχει εκπαιδευτεί στο προπτυχιακό επίπεδο των σπουδών της και μετά το πέρας των προπτυχιακών της σπουδών με σεμιναριακά προγράμματα στην Γνωστική-Συμπεριφορική Ψυχοθεραπεία ενώ την τρέχουσα περίοδο παρακολουθεί ολοκληρωμένο πρόγραμμα εκπαίδευσης στη Συστημική Ψυχοθεραπεία ατόμων, ζευγαριών, οικογενειών και ομάδων, το οποίο ανταποκρίνεται στις προδιαγραφές της Ευρωπαϊκής Εταιρίας Οικογενειακής Θεραπείας (EFTA).

Διαθέτει πιστοποιητικό ετήσιας μεταπτυχιακής εξειδίκευσης στην Αξιολόγηση/Διάγνωση, Παιδαγωγική και Ψυχολογική Υποστήριξη Παιδιών με Δυσκολίες Μάθησης και Προσαρμογής (Ειδικές Ανάγκες) στο Γενικό Πρωτοβάθμιο και Δευτεροβάθμιο Σχολείο και σε Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής (ΣΜΕΑ, ΕΕΕΕΚ) από το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας.

Έχει παρακολουθήσει και συνεχίζει να παρακολουθεί, δεδομένου ότι την ενδιαφέρει η συνεχιζόμενη κατάρτιση και η δια βίου εκπαίδευση, πλήθος επιμορφωτικών σεμιναρίων, εκπαιδευτικών ημερίδων και επιστημονικών συνεδρίων που άπτονται ποικίλων αντικείμενων της ψυχολογίας, και τα οποία μπορείτε να δείτε λεπτομερώς στο αναλυτικό βιογραφικό σημείωμα που ακολουθεί. 

Αναφορικά με την επαγγελματική της εμπειρία, πέρα από την προβλεπόμενη πρακτική άσκηση των προπτυχιακών & μεταπτυχιακών της σπουδών, έχει παρακολουθήσει προγράμματα επιπρόσθετης πρακτικής άσκησης σε ποικίλες δομές ψυχικής υγείας (βλέπετε αναλυτικό βιογραφικό σημείωμα).

Σε επίπεδο επαγγελματικής πρακτικής, έχει ιδιωτεύσει στο παρελθόν σε ιδιόκτητο γραφείο ως  ψυχολόγος, παρέχοντας διαγνωστικές υπηρεσίες, υπηρεσίες συμβουλευτικής, ψυχολογικής και ψυχοπαιδαγωγικής υποστήριξης καθώς και ψυχοθεραπευτικές υπηρεσίες  σε παιδιά, εφήβους, ενήλικες και υπερήλικες για τις ακόλουθες καταστάσεις: ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (διανοητική καθυστέρηση, μαθησιακές δυσκολίες, διαταραχή ελλειμματικής προσοχής/διασπαστικής συμπεριφοράς και/ή υπερκινητικότητας, εναντιωτική/προκλητική διαταραχή, διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές: αυτισμός, asperger, σύνδρομο DOWN), διαταραχές της διάθεσης (καταθλιπτικές διαταραχές, διπολικές διαταραχές, αυτοκτονικός ιδεασμός), αγχώδεις διαταραχές (διαταραχή πανικού, αγοραφοβία, φοβίες, ψυχαναγκαστική-καταναγκαστική διαταραχή, διαταραχή μετά από ψυχοτραυματικό στρες, διαταραχή από οξύ στρες, διαταραχή σχετιζόμενη με το εργασιακό στρες, γενικευμένη αγχώδης διαταραχή), διαταραχές στην πρόσληψη τροφής (ψυχογενής ανορεξία, ψυχογενής βουλιμία), εξαρτήσεις/διαταραχές σχετιζόμενες με ουσίες (αλκοόλ, κάπνισμα, ναρκωτικές και διεγερτικές ουσίες), σεξουαλικές διαταραχές και δυσλειτουργίες, χρόνιες νόσοι (καρκίνος, AIDS), ενδοοικογενειακή βία, πένθος/απώλεια, προβλήματα σχέσεων/επικοινωνίας, προβλήματα διαχείρισης θυμού, προβλήματα αυτοεκτίμησης, εσωτερικές συγκρούσεις, επαγγελματικές δυσκολίες, ψυχοσωματικά συμπτώματα, αυτογνωσία/προσωπική ανάπτυξη και εξέλιξη.

Ακόμη, έχει εργασθεί στο παρελθόν στη Διεύθυνση Κοινωνικής Προστασίας και Δημόσιας Υγείας του Δήμου Θεσσαλονίκης ως Επιστημονική Υπεύθυνη του καινοτόμου Προγράμματος παροχής ψυχολογικών συμβουλευτικών υπηρεσιών σε άτομα με προβλήματα ακοής, στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα, Ε.Ν.Γ. (μπορείτε να δείτε σχετική της συνέντευξη στην TV100, στον ακόλουθο σύνδεσμο https://www.youtube.com/watch?v=9OOxRg3hnC0 ).

Επιπλέον, έχει προσφέρει εθελοντικά τις υπηρεσίες της ως ψυχολόγος σε διάφορες δομές ψυχικής υγείας (βλέπετε αναλυτικό βιογραφικό σημείωμα).

Την τρέχουσα περίοδο, είναι επιστημονικός & ερευνητικός συνεργάτης στη ‘Β Πανεπιστημιακή Νεογνολογική Κλινική & στη Ά Πανεπιστημιακή Ψυχιατρική Κλινική του Α.Π.Θ., Γ.Π.Ν.Θ. "Παπαγεωργίου". Εκεί ασχολείται με την αναγνώριση των παραγόντων κινδύνου σε γονείς με πρόωρα βρέφη νοσηλευόμενα στη Νεογνολογική Κλινική Εντατικής Νοσηλείας του νοσοκομείου, παρέχει στους γονείς συμβουλευτική υποστήριξη και ενδυνάμωση, παρέχει υπηρεσίες αναπτυξιακής (γνωστικής, κινητικής, κοινωνικοσυναισθηματικής) αξιολόγησης σε βρέφη και νήπια (1-42 μήνες), παρέχει υπηρεσίες μαθησιακής αξιολόγησης και αποκατάστασης, παρέχει υπηρεσίες ψυχομετρικής αξιολόγησης και διάγνωσης σε παιδιά, εφήβους και ενήλικες, και τέλος συντονίζει κοινωνικοψυχοθεραπευτικές ομάδες και ψυχόδραμα με τους νοσηλευόμενους ψυχιατρικούς ασθενείς.

Επίσης, οργανώνει και διεξάγει εβδομαδιαίες σεμιναριακές συναντήσεις ψυχοεκπαιδευτικού χαρακτήρα με γονείς, οι οποίες περιλαμβάνουν την θεωρητική τους κατάρτιση καθώς και μία βιωματική ενότητα (χρήση βιωματικών ασκήσεων) και αγγίζουν ποικίλη θεματολογία: στάδια ψυχοσυναισθηματικής ανάπτυξης (βρεφική, νηπιακή, παιδική, εφηβική ηλικία), φραγμοί/προκλήσεις στην επικοινωνία στο πλαίσιο της σχέσης γονέα-παιδιού/εφήβου και δεξιότητες επιτυχημένης επικοινωνίας, αρχές πειθαρχίας/όρια, συμμαχίες/τρίγωνα, συγκρούσεις ρόλων, αδελφικές σχέσεις μέσα στο σύστημα της οικογένειας: επίλυση συγκρούσεων, η επίδραση ενός διαζυγίου στο παιδί/έφηβο, νέες μορφές οικογένειας (μονογονεϊκές, οικογένειες με θετούς γονείς), παιδικές φοβίες (σχολική, κοινωνική) και ανασφάλειες (φόβος σκοταδιού/ανησυχία του παιδιού να κοιμηθεί): διαχείριση, αγχώδεις διαταραχές/διαταραχές ύπνου στο παιδί και στον έφηβο: αιτιοπαθογένεια και αντιμετώπιση, ηλεκτρονικός εκφοβισμός: συμπτωματολογία,  αιτιολογία-αντιμετώπιση, πρακτικές ασφαλούς χρήσης του διαδικτύου και αντιμετώπιση της υπερβολικής χρήσης του, δυσλεξία/διαταραχή ελλειμματικής προσοχής και/ή υπερκινητικότητας-ΔΕΠΥ: συμπτωματολογία, αιτιολογία, αντιμετώπιση, προφορικός και γραπτός λόγος (γραφή και ορθογραφία): δυσκολίες, διάγνωση και αντιμετώπιση, καλλιέργεια και αύξηση κινήτρων μάθησης στο παιδί/έφηβο, στρατηγικές οργάνωσης μελέτης, μάθησης και αυτοδιόρθωσης, διαχείριση της άσχημης φρασεολογίας (χρήση υβριστικών λέξεων και φράσεων) του παιδιού/εφήβου, αρχές σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης παιδιού και εφήβου, διαχείριση αρνητικών συναισθηματικών συμπεριφορών (άγχος, θυμός, απάθεια, ανία, λύπη/μελαγχολία, ενοχή, φόβος/αγωνία) σε παιδιά/εφήβους και γονείς, διαχείριση πένθους στο παιδί, καλλιέργεια ανεξαρτησίας, υπευθυνότητας και σχεδίου ζωής στον έφηβο, διαχείριση ειδικών θεμάτων με τους εφήβους (ψέμα, κλέψιμο, επιθετικότητα, εξαρτήσεις, εγκυμοσύνη, πρόωρος γάμος), καλλιέργεια αυτογνωσίας, υπομονής, θάρρους, αυτοεκτίμησης στο παιδί/έφηβο, καλλιέργεια δεξιοτήτων συναισθηματικής νοημοσύνης (ενσυναίσθηση, συνεργατικό πνεύμα, αποδοχή του διαφορετικού, προσαρμογή στην ομάδα) στο παιδί/έφηβο, τεχνικές για το συντονισμό αποτελεσματικών οικογενειακών συμβουλίων, γνωστική ενδυνάμωση παιδιού/εφήβου και γονέα (ασκήσεις μνήμης, προσοχής και γλώσσας), ανάπτυξη της αυτοεκτίμησης, της αυτογνωσίας και του δυναμικού του γονέα,  κ.α.

Επιπλέον, είναι συντονίστρια σχολικών βιωματικών ψυχοκοινωνικών προγραμμάτων παρέμβασης και πρόληψης (π.χ. λειτουργική διαχείριση συναισθημάτων, καλλιέργεια δεξιοτήτων συναισθηματικής νοημοσύνης, ανάπτυξη ομαδικοσυνεργατικής μάθησης, πρόληψη και αντιμετώπιση σχολικής βίας, πρακτικές ασφαλούς και ισορροπημένης χρήσης διαδικτύου, σεξουαλική αγωγή, καλλιέργεια ψυχικής ανθεκτικότητας…) σε μαθητές/τριες προσχολικής αγωγής, ά/θμιας και β/θμιας εκπαίδευσης καθώς και βασική εισηγήτρια ψυχοεκπαιδευτικών/βιωματικών σεμιναρίων που άπτονται ποικίλης θεματολογίας. Μπορείτε να δείτε σχόλια για ένα αντιπροσωπευτικό δείγμα της δουλειάς της αναφορικά με τη συμμετοχή της ως βασική ομιλήτρια σε ημερίδα με τίτλο «Διαχείριση του Εργασιακού Στρες»,  που διοργανώθηκε στο ξενοδοχείο «Πεντελικόν» στην Αθήνα,  στην ιστοσελίδα της ηλεκτρονικής εφημερίδας ΗΜΕΡΗΣΙΑ  http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=27682&subid=2&pubid=112837265  καθώς επίσης και στον ακόλουθο ηλεκτρονικό ιστότοπο http://www.hrpro.gr/?pid=9&arID=3087&la=1

Είναι εξωτερικός συνεργάτης του e-psychology.gr  στη συγγραφή άρθρων. Τέλος, δημοσιεύει άρθρα σε έγκυρα επιστημονικά περιοδικά, κάνει επιστημονικές εισηγήσεις σε συνέδρια/ημερίδες, συμμετέχει σε ευρωπαϊκά ερευνητικά προγράμματα και διεξάγει έρευνες σε συνεργασία με πανεπιστημιακούς φορείς και νοσοκομειακές δομές, με κύρια ερευνητικά ενδιαφέροντα την ενδοοικογενειακή βία, τον ηλεκτρονικό εκφοβισμό, το χιούμορ στη βρεφική ηλικία, το υποκειμενικό βίωμα μητέρων με πρόωρο βρέφος νοσηλευόμενο σε Νεογνολογική Κλινική Εντατικής Νοσηλείας και την επαγγελματική εξουθένωση των εκπαιδευτικών εν μέσω οικονομικής κρίσης (βλέπετε αναλυτικό βιογραφικό σημείωμα).

Αναλυτικό Βιογραφικό Σημείωμα
Εκπαίδευση-Βασικές Σπουδές
01/11/2012-Τώρα
Φιλοσοφική Σχολή, Τμήμα Ψυχολογίας, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης στη Σχολική και Αναπτυξιακή/Εξελικτική Ψυχολογία (Υπότροφος του Κοινωφελούς Ιδρύματος Αλέξανδρος Σ. Ωνάσης)
-    Γνώσεις και δεξιότητες στον τομέα της Σχολικής Ψυχολογίας: όλες οι ψυχολογικές πλευρές της μαθησιακής διαδικασίας, τρόποι παροχής ολοκληρωμένων ψυχολογικών υπηρεσιών σε παιδιά (προσχολικής και σχολικής ηλικίας), εφήβους και οικογένειες, σε σχολεία και άλλες δομές προαγωγή της ψυχικής υγείας, διευκόλυνση της διαδικασίας μάθησης, σύνδεση εκπαιδευτικών δομών με την οικογένεια και την τοπική κοινότητα
-    Γνώσεις και δεξιότητες στον τομέα της Αναπτυξιακής/Εξελικτικής Ψυχολογίας: το φυσιολογικό πρότυπο ανάπτυξης στα επιμέρους εξελικτικά πεδία σε όλο το φάσμα της ζωής, διεργασίες των κρίσιμων αναπτυξιακών αλλαγών, τρόποι αντιμετώπισης των αποκλίσεων της ανάπτυξης που μπορεί να ανακύψουν από την βρεφική ηλικία μέχρι και την τρίτη ηλικία
-    Εκπαίδευση στη χρήση, χορήγηση και αξιολόγηση ψυχομετρικών δοκιμασιών και προβλητικών τεστ σε παιδιά -προσχολικής και σχολικής ηλικίας-, εφήβους και ενήλικες (Τεστ οπτικοκινητικής αντιληπτικής οργάνωσης Bender-Gestalt για παιδιά ηλικίας 6-14 ετών, Ψυχομετρικό Κριτήριο Γνωστικής Επάρκειας και Ψυχομετρικό Κριτήριο Γλωσσικής Επάρκειας/Λ-α-Τ-ω για παιδιά -προσχολικής και σχολικής ηλικίας- και εφήβους, Τεστ Νοημοσύνης για παιδιά και εφήβους WISC, Τεστ Νοημοσύνης για ενήλικες WAIS, Κλίμακα Νοημοσύνης για ενήλικες του Raven, Κλίμακα Νευροψυχολογικής Αξιολόγησης (ACER), Προβλητικό Τεστ Προσωπικότητας για παιδιά και εφήβους CAT, Προβλητική Δοκιμασία για παιδιά “Fairy Tale Test, Προβλητικό Τεστ Προσωπικότητας για ενήλικες TAT, Προβλητικό Τεστ Προσωπικότητας για ενήλικες Rorschach)  
-    Κατάρτιση σε ειδικές τεχνικές επιστημονικής έρευνας στα γνωστικά πεδία της σχολικής και αναπτυξιακής ψυχολογίας
-    Επαγγελματική εξειδίκευση, μέσα από πολύωρη πρακτική άσκηση (~ 2000 ώρες)  στην παροχή ψυχολογικών υπηρεσιών σε όλες τις εκπαιδευτικές δομές και σε νοσοκομειακές/κλινικές δομές παροχής φροντίδας

19/09/2008 - 13/04/2009
Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη
Πιστοποιητικό Ετήσιας Μεταπτυχιακής Εξειδίκευσης στην Εκπαίδευση Παιδιών με Δυσκολίες Μάθησης και Προσαρμογής (Ειδικές Ανάγκες) στο Γενικό Πρωτοβάθμιο και Δευτεροβάθμιο Σχολείο και σε Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής (ΣΜΕΑ, ΕΕΕΕΚ)
-   Αξιολόγηση των Ειδικών Εκπαιδευτικών Αναγκών
- Κοινωνικοσυναισθηματική Μάθηση καθώς και Σχεδιασμός και Υλοποίηση Ειδικών      Προγραμμάτων Διδασκαλίας σε Άτομα με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες: (οπτική αναπηρία, κώφωση, νοητική αναπηρία, αυτισμός, κινητική αναπηρία, πολλαπλές αναπηρίες, μαθησιακές δυσκολίες, δυσκολίες προσαρμογής)
 -  Παιδαγωγική και Ψυχολογική Υποστήριξη Μαθητών με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες καθώς και Ενηλίκων σε Ευπαθείς Κοινωνικές Ομάδες

01/10/2001 - 23/11/2005
Φιλοσοφική Σχολή, Τμήμα Ψυχολογίας, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Πτυχίο Ψυχολογίας, Βαθμός Πτυχίου: 8, 73. Άριστα (Υπότροφος του Ιδρύματος Κρατικών Υποτροφιών, ΙΚΥ)
- Εκπόνηση συνθετικής βιβλιογραφικής διπλωματικής εργασίας με θέμα: «Η αυτοκτονία σήμερα: η ψυχολογική και η κοινωνιολογική θεώρηση των παραγόντων που σχετίζονται με το φαινόμενο». Επιβλέπουσα Καθηγήτρια: Μπόνη, Ε., Επιστημονική Συνεργάτης του τμήματος ψυχολογίας, Α.Π.Θ. Βαθμός 9, Άριστα

Συνεχιζόμενη Κατάρτιση
08/11/2013-13/06/2014
Κύκλος Εκπαιδευτικών Σεμιναρίων: «Από τη Βρεφική Ηλικία στην Εφηβεία»
-    Υπάρχει τελικά ψυχανάλυση του εφήβου;
-    Κατάθλιψη ή απόγνωση στα βρέφη; και στους εφήβους;
-    Καταθλίψεις των βρεφών, καταθλίψεις των εφήβων
-    Μορφές και τρόποι της κατάθλιψης στη βρεφική και στην εφηβική ηλικία. Σχετικά με την πρωτογενή κατάθλιψη
-    Η περιγεννητική κατάθλιψη των γονιών και το θέμα της εφηβείας
-    Ψυχογενής Ανορεξία στη βρεφική και εφηβική ηλικία
-    Καταστάσεις ψυχοκοινωνικής οδύνης: βρέφη, παιδιά, έφηβοι
Υπηρεσία Παιδιού και Εφήβου της Γ’ Ψυχιατρικής κλινικής του Π.Γ.Ν. ΑΧΕΠΑ σε συνεργασία με τον Επιστημονικό Σύλλογο Μέριμνας Παιδιού και Εφήβου (ΣΥ.ΜΕ.Π.Ε.) και την Ελληνική Εταιρία για την Ψυχική Υγεία των Βρεφών (μέλος της W.A.I.M.H.), Επιστημονικός Υπεύθυνος/ Συντονιστής: Αμπατζόγλου, Γρ., Υπεύθυνος Υπηρεσίας Παιδιού και Εφήβου στο Π.Γ.Ν ΑΧΕΠΑ, Καθηγητής Παιδοψυχιατρικής Α.Π.Θ

08-11/05/2014
4ο Πανελλήνιο συνέδριο Εξελικτικής Ψυχολογίας: «Μορφές ανάπτυξης σε έναν απρόοπτα μεταβαλλόμενο κόσμο»
-    Συναισθηματική, Κοινωνική, Γνωστική και Γλωσσική Ανάπτυξη (ενδομήτρια ζωή, νεογνική περίοδος, βρεφική ηλικία, προσχολική ηλικία, σχολική ηλικία, εφηβεία, νεότητα, μέση ενήλικη ζωή, τρίτη ηλικία)
-    Η οικογένεια και το σχολείο ως πλαίσια ανάπτυξης των παιδιών
-    Εφαρμογές αναπτυξιακής ψυχολογίας
-    Αποκλίσεις της ανάπτυξης
-    Παρεμβατικές προσεγγίσεις
-    Ζητήματα έρευνας και μεθοδολογίας
Ελληνική Ψυχολογική Εταιρεία, Κλάδος Εξελικτικής Ψυχολογίας, & Πανεπιστήμιο Κρήτης, Τμήμα Ψυχολογίας & Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης

12/04/2014
Εκπαιδευτική διάλεξη: «Στα γρανάζια της Ψυχοθεραπείας»
-    Η φύση της Ψυχοθεραπείας/Ορισμός
-    Αναφορά στον Διαφωτισμό και την Αναγέννηση
-    Η Άνοδος του Εξορθολογισμού
-    Ο φόβος της Τρέλας
-    Ισχύς και Σθένος
-    Αιδώς (εντροπή)-Ενοχή
-    Υπερ-Εγώ (Super-Ego), Περι-Εγώ (Around-Ego)
-    Η Σημασία της Θεάσεως
-    Η Σημασία των Μεσοδιαστημάτων
-    Ιδιότητα και Ρόλος
Ανοιχτό Ψυχοθεραπευτικό Κέντρο, Ινστιτούτο Ομαδικής Ανάλυσης Αθηνών, Εισηγητής: Τσέγκος, Ι.Κ., Ψυχίατρος, Μέλος του Ινστιτούτου Ομαδικής Ανάλυσης του Λονδίνου, Πρόεδρος της Εταιρείας Ομαδικής Ανάλυσης Ελλάδος και του Ινστιτούτου Ομαδικής Ανάλυσης Αθηνών, Διευθυντής του Εκπαιδευτικού-Ερευνητικού Τομέως του Α.Ψ.Κ., Συντονιστής: Σιδηρόπουλος, Χ., Παιδοψυχίατρος, Θεραπευτής Οικογένειας, Συνεργάτης του Α.Ψ.Κ., Εκπαιδευτής του Ινστιτούτου Θεραπείας Οικογένειας του Α.Ψ.Κ.

08-09/04/2014
Εκπαιδευτικές διαλέξεις: «Οικογενειακή Ψυχοθεραπεία»
-    Εκπαίδευση των οικογενειακών ψυχοθεραπευτών στην κλινική εργασία με οικογένειες και παιδιά
-    Προκλήσεις στην οικογενειακή ψυχοθεραπεία παιδιών: Η διερεύνηση της δέσμευσης και της αντίστασης των παιδιών στην οικογενειακή ψυχοθεραπεία
-    Ο θεραπευτικός χειρισμός των προκλήσεων στην οικογενειακή ψυχοθεραπεία παιδιών
-    Παρουσίαση πραγματικών κλινικών περιπτώσεων και εποπτεία
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Τμήμα Ψυχολογίας, Εισηγητής: Aarno Laitila, οικογενειακός ψυχοθεραπευτής, Καθηγητής στο Πανεπιστήμιο της Ανατολικής Φιλανδίας, Συντονίστρια: Κα Αυδή, Ε., Επίκουρη Καθηγήτρια Κλινικής Ψυχολογίας, Τμήμα Ψυχολογίας, Α.Π.Θ.

24/01/2014-28/03/2014
Κύκλος Εκπαιδευτικών Σεμιναρίων: «Η Διάγνωση και η Αντιμετώπιση των Ειδικών Μαθησιακών Δυσκολιών-Προγράμματα Ειδικής Παιδαγωγικής Παρέμβασης. Εναλλακτικές Μέθοδοι και Τεχνικές διδασκαλίας ατόμων με και χωρίς Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες»
-    Διάγνωση και η Αντιμετώπιση των Ειδικών Μαθησιακών Δυσκολιών
-    Προγράμματα Ειδικής Παιδαγωγικής Παρέμβασης
-    Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες στην Ανάγνωση-Δυσλεξία
-    Προφορικός και Γραπτός Λόγος. Γραφή και Ορθογραφία: Δυσκολίες, Διάγνωση και Αντιμετώπιση
-    Αναπτυξιακή Διαταραχή του Κινητικού Συντονισμού. Μία «Δυσλεξία» της Κίνησης. Ψυχοκινητική Ανάπτυξη.
-    Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής με ή χωρίς Υπερικινητικότητα (ΔΕΠ-Υ)
-    Τεχνικές Οργάνωσης της Μελέτης, της Μάθησης και της Συμπεριφοράς: Στρατηγικές Μελέτης, Μάθησης, Μνήμης, και Αυτοδιόρθωσης, Συστήματα Επιβράβευσης, Κίνητρα
-    Προβλήματα Συμπεριφοράς και Συναισθηματικά Όρια. Σχέσεις γονέων-παιδιών. Σχέσεις με τα αδέλφια. Δυσκολίες Μάθησης και Προβλήματα Συμπεριφοράς  
Ά Πανεπιστημιακή Ψυχιατρική Κλινική του Α.Π.Θ., ΓΝΘ. "Παπαγεωργίου", Εισηγήτρια: Μπόντη, Ε.Ι., Ειδική Παιδαγωγός, Επίκουρη Καθηγήτρια Ιατρικής, Α.Π.Θ.

13/03/2014
Εκπαιδευτικό εργαστήριο: «Παρουσίαση της Προβλητικής Δοκιμασίας “Fairy Tale Test”» 
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Τμήμα Ψυχολογίας, Εισηγήτρια: Δόκτωρ Κουλάκογλου, Κ., Κατασκευάστρια της προβλητικής δοκιμασίας, στο πλαίσιο του μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών της Σχολικής και Εξελικτικής Ψυχολογίας, Α.Π.Θ.

13-15/12/2013
Διεθνές Επιστημονικό συνέδριο: «Μεταναστευτικές διαδρομές: σχολικοί σταθμοί και ψυχοκοινωνικές αποσκευές. Σχολικά Προγράμματα Ψυχολογικής Υποστήριξης. Εκπαίδευση Αλλοδαπών και Παλιννοστούντων Μαθητών»
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και Ελληνική Ένωση για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου

07-08/12/2013
Επιστημονική Διημερίδα: «Η Ψυχολογία σήμερα: Προσανατολισμοί και Εφαρμογές»
Ψυχολογική Εταιρεία Βορείου Ελλάδος, ΨΕΒΕ

07/12/2013
4η Ημερίδα για την Εφηβεία
Πανελλήνιος Ιατρικός Σύλλογος

03-04/12/2013
Διεπιστημονική διημερίδα: «Το γέλιο και το χιούμορ: Μια διεπιστημονική ματιά»
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Φοιτητική Πρωτοβουλία Διεπιστημονικών Δράσεων, & Κέντρο Διάδοσης Ερευνητικών Αποτελεσμάτων (ΚΕ.ΔΕ.Α) του Α.Π.Θ.

15/11/2013
Εκπαιδευτικό εργαστήριο: «Ποιοτική Μεθοδολογία Έρευνας: Θεματική Ανάλυση» 
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Τμήμα Ψυχολογίας, Mεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών της Σχολικής και Εξελικτικής Ψυχολογίας, Α.Π.Θ., Εισηγήτρια: Μαύρου, Σ., Ψυχολόγος, Υποψήφια Διδάκτωρ Τμήματος Ψυχολογίας, Α.Π.Θ.

08/11/2013
Εκπαιδευτικό Σεμινάριο: «Ποιοτική μεθοδολογία έρευνας: Διερευνώντας αναστοχαστικά την κλινική πράξη»
Ελληνική Ψυχολογική Εταιρεία, Κλάδος Κλινικής Ψυχολογίας & Ψυχολογίας της Υγείας, & Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Τμήμα Ψυχολογίας


18-19/10/2013
Επιστημονική διημερίδα: «Νεώτερα Δεδομένα στην προώθηση της ψυχικής υγείας»
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Ά Πανεπιστημιακή Ψυχιατρική Κλινική του Α.Π.Θ., ΓΝΘ. "Παπαγεωργίου", & ΄Β Πανεπιστημιακή Ψυχιατρική Κλινική του Α.Π.Θ.

17/04/2013
Επιστημονική ημερίδα: «Γενότυπος-Φαινότυπος-Περιβάλλον-Ανθρώπινη συμπεριφορά»
Α’ Τμήμα Βραχείας Νοσηλείας του Ψυχιατρικού Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης (Ψ.Ν.Θ.) σε συνεργασία με το Γραφείο Εκπαίδευσης, Πολιτισμού, Έρευνας, & Καινοτόμων Δράσεων του Ψ.Ν.Θ., Θεσσαλονίκη

06/04/2013
Επιστημονική Ημερίδα: «Καινοτόμες Προσεγγίσεις στην Εκπαίδευση των παιδιών με ακουστικά βαρηκοΐας και κοχλιακά εμφυτεύματα»
Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας (Διεύθυνση Κοινωνικής Μέριμνας) και Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων Κωφών & Βαρήκοων Παιδιών Κεντρικής Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη

29/01/2012
Σεμινάριο Κλινικής Κατάρτισης Ψυχολόγων: «Εξειδικευμένη Κατάρτιση Ψυχολόγων για τις Σχολές Γονέων»
Πανελλήνιος Ψυχολογικός Σύλλογος, Αθήνα, Αντιπροσωπευτική Επιστημονική-Επαγγελματική Ένωση των Ψυχολόγων στην Ελλάδα, Επίσημος Φορέας Υλοποίησης Σεμιναρίων Εκπαίδευσης και Κατάρτισης Ψυχολόγων

21/01/2012
Εκπαιδευτική Ημερίδα: «Διαταραχές Άγχους, Πανικού και Φοβίες: O Ρόλος Της Σκέψης και η Αντιμετώπισή τους»
Milagro Seminars, Αθήνα, Επίσημος Ιδιωτικός Φορέας Υλοποίησης Εκπαιδευτικών Σεμιναρίων

14/01/2012
Επιμορφωτικό Σεμινάριο: «Μαθησιακές Δυσκολίες, Χαρακτηριστικά και Αντιμετώπιση»
Ερευνητικό Κέντρο Συμβουλευτικής & Ψυχοθεραπείας-"Στήριξη", Αττική, Επίσημος Ιδιωτικός Φορέας Υλοποίησης Εκπαιδευτικών Σεμιναρίων Ψυχολογίας, Ψυχικής Υγείας και Συμβουλευτικής

11/12/2011 και 28/01/2012
Εκπαιδευτικό Σεμινάριο Διαρκούς Εκπαίδευσης Ψυχολόγων: «Ανάγνωση και Γραφή. Ποιες οι Παρεμβάσεις των Ψυχολόγων;»
Πανελλήνιος Ψυχολογικός Σύλλογος, Αθήνα, Αντιπροσωπευτική Επιστημονική-Επαγγελματική Ένωση των Ψυχολόγων στην Ελλάδα, Επίσημος Φορέας Υλοποίησης Σεμιναρίων Εκπαίδευσης και Κατάρτισης Ψυχολόγων.

03/12/2011 
Βιωματικό Σεμινάριο: «Διαχείριση Άγχους-Autogenic Training»
- Αναπαράσταση του αγχωμένου και του μη αγχωμένου εαυτού με photolangage-τεχνική C.Vacheret & Groupe de Lyon
- Μέτρηση και διάγνωση άγχους
- Autogenic training, τεχνική J.H.Schultz
- Ασκήσεις ευαισθητοποίησης των αισθήσεων και ευθυγράμμισης
- Ασκήσεις ολικής μυϊκής χαλάρωσης
- Τεχνική της συνθετικής αυτογνωσίας
Κέντρο Συνθετικής Αυτογνωσίας, Αττική, Επίσημος Ιδιωτικός Φορέας Υλοποίησης Βιωματικών Σεμιναρίων Ψυχολογίας

25/11/2011 - 27/11/2011
1ο Πανελλήνιο 3ήμερο Διεπιστημονικό Συνέδριο Σεξολογίας: «Θεραπεία Σεξουαλικών Διαταραχών»
Ψυχοσεξουαλική Ανάπτυξη
- Σεξουαλικές Διαταραχές σε άνδρες και γυναίκες: οργανικά και ψυχολογικά αίτια
- Αγχώδεις Διαταραχές και Σεξουαλική Λειτουργία
- Θεραπεία Σεξουαλικών Διαταραχών
- Ομοφυλοφιλία
- Παραφιλική Συμπεριφορά
- Σεξουαλική Συμπεριφορά, Υπερσεξουαλικότητα και Διαδίκτυο
   - Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης και Σεξουαλική Συμπεριφορά
Ερευνητικό Πανεπιστημιακό Ινστιτούτο Ψυχικής Υγιεινής (ΕΠΙΨΥ) σε συνεργασία με την Ελληνική Εταιρεία Μελέτης Σεξουαλικής Συμπεριφοράς και Διαφυλικών Σχέσεων, Αθήνα

01/11/2005 - 01/12/2005
Σεμινάριο: «Βία στις σχέσεις ανδρών και γυναικών»
- Εργαστήριο συζήτησης-ανταλλαγής σκέψεων, ιδεών, προκαταλήψεων για τη βία στις σχέσεις ανδρών –γυναικών, και ειδικότερα για τα αίτιά της, τις μορφές εμφάνισής της και τις μορφές δράσης για την αντιμετώπισή της
Κέντρο Κοινωνικής Υποστήριξης Γυναικών- Ε.Κ.Α.Ψ.Υ. (Εταιρεία για τον Κοινωνικό Αποκλεισμό και την Ψυχική Υγεία), Θεσσαλονίκη

08/04/2005 - 10/04/2005
4η Πανελλήνια Επιστημονική Συνάντηση Οικογενειακής και Συστημικής Ψυχοθεραπείας: «Είκοσι χρόνια πριν, είκοσι χρόνια μετά»
Ψυχιατρικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης & Κέντρο Ψυχικής Υγείας Δυτικού Τομέα Θεσσαλονίκης σε συνεργασία με την Ά Πανεπιστημιακή Ψυχιατρική Κλινική του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, Θεσσαλονίκη

05/12/2004 
Ημερίδα: «Ψυχολογία και Κοινωνία»
Tμήμα Ψυχολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, Θεσσαλονίκη

03/12/2004 - 05/12/2004
1ο Διεθνές Συνέδριο της Ψυχολογικής Εταιρείας Βορείου Ελλάδος: «Ποιότητα Ζωής και Ψυχολογία»
Ψυχολογική Εταιρεία Βορείου Ελλάδος- Ψ.Ε.Β.Ε., Θεσσαλονίκη

18/04/2003 - 20/04/2003
2ο Πανελλήνιο Συνέδριο της Ελληνικής Εταιρείας Ψυχοφυσιολογίας
Ελληνική Εταιρεία Ψυχοφυσιολογίας- ΕΛ.Ε.ΨΥ., Θεσσαλονίκη

Επαγγελματική Εμπειρία
01/07/2014-Τώρα
Επιστημονικός & Ερευνητικός Συνεργάτης στη Ά Πανεπιστημιακή Ψυχιατρική Κλινική και στη ΄Β Πανεπιστημιακή Νεογνολογική Κλινική του Γ.Π.Ν.Θ. "Παπαγεωργίου"

01/11/2014-Τώρα
Συντονίστρια Σχολών Γονέων

06/05/2014- Τώρα
Συντονίστρια Σχολικών Βιωματικών Ψυχοκοινωνικών Παρεμβάσεων σε μαθητές/τριες προσχολικής αγωγής, ά/θμιας και β/θμιας εκπαίδευσης
Αντιπροσωπευτική παρέμβαση:
Νηπιαγωγείο Καρδίας Θεσσαλονίκης
Ομαδική βιωματική ψυχοκοινωνική εκπαίδευση μαθητών/τριών προσχολικής ηλικίας σε:
-    Αναγνώριση των συναισθημάτων
-    Λεκτική έκφραση των συναισθημάτων
-    Λειτουργική διαχείριση των συναισθημάτων
-    Καλλιέργεια δεξιοτήτων συναισθηματικής νοημοσύνης (ενσυναίσθηση)
-    Ενίσχυση ομαδικοσυνεργατικής μάθησης

01/01/2012- Τώρα
Βασική Εισηγήτρια και Ομιλήτρια Ψυχοεκπαιδευτικών και Βιωματικών Σεμιναρίων που άπτονται ποικίλης θεματολογίας.
Ονόματα εταιριών με τις οποίες έχει συνεργαστεί στη διεξαγωγή σεμιναρίων:
-    ACRM, A.E., Εταιρεία Συμβουλευτικής σε θέματα υγείας, ασφάλειας και εκπαίδευσης των εργαζομένων
-    PWC Training Services, βλέπετε: http://www.taxheaven.gr/seminars/index/view/id/1342

06/02/2013-Τώρα
Εξωτερικός Συνεργάτης στη συγγραφή άρθρων ψυχολογίας στο e-psychology.gr

08/02/2013- 08/07/2013
Διεύθυνση Κοινωνικής Προστασίας και Δημόσιας Υγείας του Δήμου Θεσσαλονίκης
-Παροχή ψυχοκοινωνικής συμβουλευτικής υποστήριξης σε κοινωνικά ευπαθείς ομάδες: α) υπερήλικες, β) άτομα με ειδικές ανάγκες
-Επιστημονική Υπεύθυνη του καινοτόμου Προγράμματος παροχής ψυχολογικών συμβουλευτικών υπηρεσιών σε άτομα με προβλήματα ακοής, στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα, Ε.Ν.Γ.

 01/02/2008 - 01/04/2010
Ιδιώτης Ψυχολόγος, Ιδιόκτητο γραφείο ψυχολόγου, Καστοριά
- Παροχή διαγνωστικών υπηρεσιών, υπηρεσιών συμβουλευτικής και ψυχολογικής υποστήριξης καθώς και ψυχοθεραπευτικών υπηρεσιών σε παιδιά, εφήβους και ενήλικες
- Ψυχοπαιδαγωγική στήριξη σε άτομα με ειδικές ανάγκες και συμβουλευτική σε γονείς ατόμων με ειδικές ανάγκες.

Εμπειρία από τη κλινική/ σχολική άσκηση του ΜΠΣ & από εθελοντική επιπρόσθετη άσκηση  ως ψυχολόγος

10/10/2013 – 10/10/2014
Ά Πανεπιστημιακή Ψυχιατρική Κλινική του Α.Π.Θ. & ‘Β Πανεπιστημιακή Νεογνολογική Κλινική Γ.Π.Ν.Θ. "Παπαγεωργίου"
Μεταπτυχιακή Κλινική Άσκηση ως Ειδικευόμενη Αναπτυξιακή/Εξελικτική Ψυχολόγος
-    Εκπαίδευση στα Διαγνωστικά Κριτήρια Ψυχοπαθολογίας κατά DSM-5
-    Εκπαίδευση στην αναγνώριση των παραγόντων κινδύνου σε γονείς με πρόωρα βρέφη νοσηλευόμενα σε Νεογνολογική Κλινική Εντατικής Νοσηλείας
-    Εκπαίδευση στην παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών ψυχολογικής υποστήριξης και ενδυνάμωσης (θεωρητικός προσανατολισμός: ψυχοδυναμική προσέγγιση) στην εν λόγω ομάδα κινδύνου γονέων
-    Εκπαίδευση στην αναπτυξιακή αξιολόγηση βρεφών & νηπίων (1-42 μήνες) κατά Bayley-III στους τομείς της γνωστικής, κινητικής, κοινωνικοσυναισθηματικής ανάπτυξης και προσαρμογής
-    Εκπαίδευση στη μαθησιακή αξιολόγηση και αποκατάσταση, και στη ψυχομετρική αξιολόγηση και διάγνωση παιδιών, εφήβων και ενηλίκων
-    Εκπαίδευση (μέσα από θεωρητικά σεμινάρια κατάρτισης στην ομαδική ανάλυση, πρακτική άσκηση και παροχή εποπτείας) στο συντονισμό κοινωνικοψυχοθεραπευτικών ομάδων και στο συντονισμό ψυχοδράματος με νοσηλευόμενους ψυχιατρικούς ασθενείς

10/10/2013 – 10/07/2014
Συμβουλευτικός Σταθμός Νέων Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Θεσσαλονίκης/Σ.Σ.Ν.
Μεταπτυχιακή Σχολική Άσκηση ως Ειδικευόμενη Σχολική Ψυχολόγος
-    Εκπαίδευση στην ατομική και ομαδική συμβουλευτική και στην οικογενειακή/συστημική ψυχοθεραπεία σε γονείς, εκπαιδευτικούς, μαθητές, και σε ανθρώπους που παρέχουν ιατρικές/ψυχοκοινωνικές/παιδαγωγικές υπηρεσίες στο κρίσιμο αναπτυξιακό φάσμα της εφηβείας
-    Εκπαίδευση στην παροχή ψυχοπαιδαγωγικής υποστήριξης σε μαθητές/τριες με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (ΔΕΠ-Υ, Μαθησιακές δυσκολίες…)
-    Εκπαίδευση στο σχεδιασμό και την εφαρμογή ατομικών και ομαδικών προγραμμάτων πρόληψης και παρέμβασης σε σχολικές τάξεις
-    Εκπαίδευση στο σχεδιασμό και την εφαρμογή επιμορφωτικών σεμιναρίων σε εκπαιδευτικούς για θέματα εκπαιδευτικής και σχολικής ψυχολογίας
-    Εκπαίδευση στην ενθάρρυνση και την επίτευξη συνεργασίας ανάμεσα σε όλα τα μέλη που εμπλέκονται στη σχολική κοινότητα (μαθητές, γονείς, εκπαιδευτικοί, κοινωνικοί λειτουργοί…)
-    Εκπαίδευση στην οργάνωση και το συντονισμό Σχολών Γονέων

01/12/2012- 31/05/2013 & 18/02/2013-18/06/2014
18ο Δημοτικό Σχολείο Καλαμαριάς, & 2Ο Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης, 
Ειδικευόμενη Σχολική Ψυχολόγος, Συντονίστρια Σχολών Γονέων
Οργάνωση και εκτέλεση εβδομαδιαίων σεμιναριακών συναντήσεων ψυχοεκπαιδευτικού χαρακτήρα με γονείς, οι οποίες περιλαμβάνουν θεωρητική κατάρτιση και βιωματική ενότητα (χρήση βιωματικών ασκήσεων) και αγγίζουν ποικίλη θεματολογία

03/11/2005 - 07/06/2006
Ψυχιατρική Κλινική Ενηλίκων του Γενικού Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης, Γ. Παπανικολάου
Πρόσθετη (μετά την απόκτηση πτυχίου ψυχολογίας) Εθελοντική Κλινική Άσκηση-Εργασία ως Κλινική Ψυχολόγος
  - Εκπαίδευση στη Συμβουλευτική Διασυνδετική Ψυχιατρική
-Εκπαίδευση στη χρήση, χορήγηση και αξιολόγηση ψυχομετρικών δοκιμασιών και προβλητικών τεστ (προβλητικό τεστ Rorschach, Κλίμακα Προσωπικότητας MMPI, Κλίμακα Νοημοσύνης W.A.I.S.-R, Κλίμακα Κατάθλιψης BDI, Σύντομη Εξέταση Νοητικής/Γνωστικής Κατάστασης MMSE, Κλίμακα Άγχους του Max Hamilton)
-Συμμετοχή στην εβδομαδιαία συνάντηση των ψυχιάτρων, των ψυχολόγων και του ιατρονοσηλευτικού προσωπικού για τη συζήτηση των περιστατικών των εκάστοτε νοσηλευομένων (π.χ. συζήτηση για το ιστορικό του κάθε ασθενή, την επιλογή της μεθόδου διάγνωσης ψυχοπαθολογίας, την προτεινόμενη φαρμακευτική αγωγή και ψυχοθεραπευτική παρέμβαση, την πορεία νοσηλείας κλπ.)
-Εκπαίδευση στην ομαδική ψυχοθεραπεία νοσηλευόμενων ψυχιατρικών ασθενών υπό την εποπτεία ψυχιάτρου και ψυχολόγου
-Συμμετοχή σε εργοθεραπευτικές δραστηριότητες των νοσηλευόμενων ψυχιατρικών ασθενών
-Παρακολούθηση εκπαιδευτικών και ενημερωτικών σεμιναρίων από φαρμακευτικές εταιρίες για την δράση, λειτουργία και χρήση ψυχοφαρμακευτικών ουσιών
 
01/10/2005 - 31/05/2006
Σύλλογος Γονέων Παιδιών με σύνδρομο Down Βορείου Ελλάδος
Εθελοντική Εργασία ως Ψυχολόγος Ειδικής Αγωγής
- Εκπαίδευση στην εβδομαδιαία ομαδική ψυχοθεραπεία για την ανάπτυξη κοινωνικής μάθησης και επικοινωνιακών δεξιοτήτων, για την διδασκαλία προεπαγγελματικών δεξιοτήτων και την ανάπτυξη δεξιοτήτων αυτόνομης διαβίωσης
- Εκπαίδευση στην οργάνωση και εκτέλεση ομαδικών προγραμμάτων ψυχαγωγικών και πολιτιστικών δραστηριοτήτων των παιδιών με σύνδρομο Down (π.χ. μαθήματα παραδοσιακών χορών και υποκριτικής για την οργάνωση θεατρικών παραστάσεων στα πλαίσια των συναντήσεων της θεατρικής ομάδας των παιδιών με σύνδρομο Down)

03/01/2005 - 30/06/2005
Κέντρο Ειδικής Αγωγής Καλαμαριάς- Κ.Ε.Α.
Πρακτική άσκηση στα πλαίσια της προπτυχιακής εκπαίδευσης ως Ψυχολόγος σε άτομα με ειδικές ανάγκες και νοητική υστέρηση
-Συμμετοχή σε εργοθεραπευτικές δραστηριότητες και σε δραστηριότητες δημιουργικής απασχόλησης και ψυχαγωγίας παιδιών με νοητική υστέρηση και σύνδρομο Down
- Οργάνωση εξόδων με τα παιδιά του Κ.Ε.Α.
- Εκπαίδευση σε δραστηριότητες για την ανάπτυξη δεξιοτήτων αυτόνομης διαβίωσης
- Εβδομαδιαία θεωρητική σεμιναριακή κατάρτιση από τον επόπτη ψυχολόγο σε ζητήματα ψυχοπαθολογίας, διάγνωσης και διαφοροδιάγνωσης

01/10/2003 - 30/06/2005
ΚΕ.ΠΕ.Π «Ο ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ», Αποκεντρωμένη Μονάδα Κοινωνικής Φροντίδας του Α΄Δ.Υ.ΠΕ Κεντρικής Μακεδονίας
Εθελοντική Πρακτική Άσκηση-Εργασία κατά την διάρκεια των προπτυχιακών σπουδών ψυχολογίας σε παιδιά και νέους με βαριές/πολλαπλές αναπηρίες
-    Οργάνωση, συντονισμός και εφαρμογή προγραμμάτων εξόδων, δημιουργικής απασχόλησης ελεύθερου χρόνου και ψυχαγωγίας παιδιών και νέων με βαριές/πολλαπλές αναπηρίες

Δεξιότητες Ψυχομετρικής Αξιολόγησης
Χρήση, χορήγηση και αξιολόγηση ψυχομετρικών δοκιμασιών για παιδιά -προσχολικής και σχολικής ηλικίας-, εφήβους και ενήλικες:
-    Τεστ οπτικοκινητικής αντιληπτικής οργάνωσης Bender-Gestalt για παιδιά ηλικίας 6-14 ετών
-    Ψυχομετρικό Κριτήριο Γνωστικής Επάρκειας και Ψυχομετρικό Κριτήριο Γλωσσικής Επάρκειας/Λ-α-Τ-ω για παιδιά -προσχολικής και σχολικής ηλικίας- και εφήβους
-    Τεστ Νοημοσύνης για παιδιά και εφήβους WISC
-    Τεστ Νοημοσύνης για ενήλικες WAIS
-    Κλίμακα Νοημοσύνης για ενήλικες του Raven
-    Κλίμακα Νευροψυχολογικής Αξιολόγησης για ενήλικες (ACER)
-    Σύντομη Εξέταση Νοητικής/Γνωστικής Κατάστασης MMSE
-    Κλίμακα Κατάθλιψης BDI
-    Κλίμακα Άγχους του Max Hamilton
-    Ερωτηματολόγιο Προσωπικότητας MMPI
-    Προβλητικό Τεστ Προσωπικότητας για παιδιά και εφήβους CAT
-    Προβλητική Δοκιμασία για παιδιά “Fairy Tale Test
-    Προβλητικό Τεστ Προσωπικότητας για ενήλικες TAT
-    Προβλητικό τεστ Rorschach

Ερευνητική Δραστηριότητα
Ευρωπαϊκό ερευνητικό πρόγραμμα: “Κατανόηση Στρατηγικών Ενεργού Δράσης και Αντίστασης. Παιδιά σε καταστάσεις ενδοοικογενειακής βίας και κακοποίησης”, UNARS (Understanding Agency and Resistance Strategies: Children in situations of domestic violence and abuse). Φορέας Χρηματοδότησης: Ευρωπαϊκή Επιτροπή στο πλαίσιο της ερευνητικής πλατφόρμας “Δάφνη ΙΙΙ”. Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Τμήμα Ψυχολογίας. Επιστημονικά Υπεύθυνη: Δεληγιάννη-Κουϊμτζή, Β., Καθηγήτρια της Kοινωνιολογικής Θεμελίωσης της Aγωγής, Α.Π.Θ. Μέλος της ερευνητικής ομάδας του προγράμματος

Ευρωπαϊκό ερευνητικό πρόγραμμα: “Εκτίμηση του Κινδύνου Εκφοβιστικής Συμπεριφοράς στο Διαδίκτυο”, T.A.B.B.Y (Threat Assessment of Bullying Behavior)  in Internet. Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Τμήμα Ψυχολογίας. Επιστημονικά Υπεύθυνη: Αθανασιάδου, Χ., Επίκουρος Καθηγήτρια Συμβουλευτικής Ψυχολογίας, Α.Π.Θ. Μέλος της ερευνητικής ομάδας του προγράμματος

Ομαδικό ερευνητικό project: “Το χιούμορ σε βρέφη που αλληλεπιδρούν με τους πατέρες τους”. Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Σχολική και Εξελικτική Ψυχολογία, Τμήμα Ψυχολογίας, Α.Π.Θ. Επόπτρια έρευνας: Παπαληγούρα, Ζ., Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Εξελικτικής Ψυχολογίας, Α.Π.Θ.

Ατομικό ερευνητικό project: “Οι αφηγήσεις μητέρων με πρόωρο βρέφος νοσηλευόμενο σε Νεογνολογική Κλινική Εντατικής Νοσηλείας: Μία ερμηνευτική φαινομενολογική ανάλυση”. ‘Β Νεογνολογική Πανεπιστημιακή Κλινική του Α.Π.Θ., ΓΝΘ. "Παπαγεωργίου", & Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Τμήμα Ψυχολογίας. Επόπτριες: Μπασιάλλα, Φ., Ψυχίατρος, Ευρωπαϊκώς Πιστοποιημένη Ψυχαναλύτρια Ομάδος, Μέλος του Ινστιτούτου Ομαδικής Ανάλυσης Αθηνών, & Παπαληγούρα, Ζ., Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Εξελικτικής Ψυχολογίας, Α.Π.Θ.

Προσωπική Διπλωματική έρευνα: “Η επαγγελματική εξουθένωση στους Έλληνες εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης σε σχολεία του νομού Θεσσαλονίκης: η σχέση της με δημογραφικούς παράγοντες, με αντιλαμβανόμενα μοτίβα συμπεριφοράς των μαθητών και με το αντιλαμβανόμενο συναίσθημα της οικονομικής πίεσης και ο διαμεσολαβητικός ρόλος της αντιλαμβανόμενης κοινωνικής υποστήριξης”. Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Σχολική και Εξελικτική Ψυχολογία, Τμήμα Ψυχολογίας, Α.Π.Θ. Επόπτρια έρευνας: Στογιαννίδου, Α., Καθηγήτρια Διαγνωστικών Μεθόδων και Συμβουλευτικής, Α.Π.Θ.

Δημοσιεύσεις σε επιστημονικά περιοδικά
- «Επαγγελματικό Στρες: Ψυχοκοινωνικοί Παράγοντες Κινδύνου και Παρεμβάσεις». Μπάμπαλου Χ., Θανασιάς Ε. και Μακρόπουλος Β. Δημοσιευμένο στο επιστημονικό ιατρικό Περιοδικό: “hυgeίa και εργασiα”. (Επιστημονική Έκδοση της Ελληνικής Εταιρείας Ιατρικής της Εργασίας και Περιβάλλοντος). Έκδοση: Σεπτέμβριος-Δεκέμβριος 2012, Τόμος 3, Τεύχος 3, σελ: 145-174. Διαθέσιμο στην ηλεκτρονική διεύθυνση:  http://utopia.duth.gr/~tconstan/hygErg3-3s.pdf

- «Ερωτηματολόγιο Διερεύνησης Επαγγελματικού Στρες και Επαγγελματικής Ικανοποίησης». Θανασιάς Ε., Καλλιτσάρη Σ., Μπάμπαλου Χ. Ε., Δεληχάς Μ., Καραγεωργίου Α. Σώμα Επιθεωρητών Εργασίας. Δημοσιευμένο στο επιστημονικό ιατρικό περιοδικό: “hυgeίa και εργασiα”. (Επιστημονική Έκδοση της Ελληνικής Εταιρείας Ιατρικής της Εργασίας και Περιβάλλοντος). Έκδοση: Σεπτέμβριος-Δεκέμβριος 2011, Τόμος 2, Τεύχος 3, σελ: 59-78. Διαθέσιμο στην ηλεκτρονική διεύθυνση: http://www.iatrikiergasias.gr/index.php?mod=article&cat=memberfiles&article=1648

Εισηγήσεις σε επιστημονικά συνέδρια/ημερίδες
Εισήγηση με τίτλο: “Η διαλεκτική σχέση ΣΣΝ και Σχολείου. Η οπτική μας”, Επιστημονική ημερίδα με θέμα: «Εφαρμογές Συμβουλευτικής Ψυχολογίας στη Σχολική Κοινότητα: Η εμπειρία του ΣΣΝ Ανατ. Θεσσαλονίκης», Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Θεσσαλονίκης, Συμβουλευτικός Σταθμός Νέων, Βαφοπούλειο Πνευματικό Κέντρο, Θεσσαλονίκη, 26/06/2014.

Εισήγηση με τίτλο: “Το χιούμορ σε βρέφη που αλληλεπιδρούν με τους πατέρες τους”, 4ο Πανελλήνιο Συνέδριο Εξελικτικής Ψυχολογίας με θέμα: «Μορφές ανάπτυξης σε έναν απρόοπτα μεταβαλλόμενο κόσμο», Ελληνική Ψυχολογική Εταιρεία, Κλάδος Εξελικτικής Ψυχολογίας, & Πανεπιστήμιο Κρήτης, Τμήμα Ψυχολογίας & Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης, Πανεπιστημιούπολη Γάλλου, Ρέθυμνο Κρήτης, 11/05/2014

Εισήγηση με τίτλο: “Το χιούμορ στη βρεφική ηλικία”, Διεπιστημονική Διημερίδα με θέμα: «Το γέλιο και το χιούμορ: Μια διεπιστημονική ματιά», Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Φοιτητική Πρωτοβουλία Διεπιστημονικών Δράσεων, Κέντρο Διάδοσης Ερευνητικών Αποτελεσμάτων (ΚΕ.ΔΕ.Α) του Α.Π.Θ., Θεσσαλονίκη, 03/12/2013

Εισήγηση με τίτλο: “Εργασιακό στρες: Ψυχολογικές Παρεμβάσεις”, Εκπαιδευτική Ημερίδα με θέμα: «Διαχείριση του εργασιακού στρες», ACRM, A.E., Εταιρεία Συμβουλευτικής σε θέματα υγείας, ασφάλειας και εκπαίδευσης των εργαζομένων, Ξενοδοχείο «Πεντελικόν», Αττική, 07/03/2012

Δεξιότητες Πληροφορικής
Πολύ καλή γνώση και χρήση Η/Υ σε περιβάλλον Windows,  προγράμματα: Word Processing, Using the Computer and Managing Files, Spreadsheets (Excel), Databases (Access), Presentations (PowerPoint), Internet, Electronic Communication.
Cambridge International Diploma in IT Skills, University of Cambridge

Γλώσσες
Αγγλικά – Άριστο επίπεδο, Certificate of Proficiency in English, University of Michigan, Επάρκεια και Άδεια διδασκαλίας της αγγλικής γλώσσας
Ελληνική Νοηματική Γλώσσα – Άριστο επίπεδο, Πιστοποιητικό Επάρκειας στην Ε.Ν.Γ. από την Ομοσπονδία Κωφών Ελλάδος, Πιστοποιητικό παρακολούθησης σεμιναριακών μαθημάτων Διερμηνείας από το Κέντρο Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας Θεσσαλονίκης
Γραφή Braille - Άριστο επίπεδο, Πιστοποιητικό  παρακολούθησης μαθημάτων εκμάθησης γραφής Braille από το Ίδρυμα Προστασίας Τυφλών Βορ. Ελλάδος ‘’Ο ΗΛΙΟΣ’’, Σχολή Τυφλών  Θεσσαλονίκης
Ιταλικά - Πολύ καλό επίπεδο, Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας, Κ.Π.Γ. Γ1.
Ισπανικά, Γαλλικά, Γερμανικά: Καλό επίπεδο, Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας, Κ.Π.Γ. Β2.

Είστε ειδικός Ψυχικής Υγείας;

Εμπιστευθείτε στο E-Psychology, τη διαδικτυακή σας παρουσία και προβολή! Δείτε αναλυτικά

Εγγραφή στο Newsletter

Κάντε εγγραφή στο 15νθημερο Newsletter για ενημέρωση σεμιναρίων, νέων άρθρων, βιβλίων, θέσεων εργασίας κ.α.