[ Όροι Χρήσης ] [ Ενδείξεις/Αντενδείξεις του φόρουμ ] [ Σύντομες ανακοινώσεις ] [ Προστασία ανηλίκων ]
Αποτελέσματα 1 μέχρι 14 από 14

Θέμα: Τα φώτα σας παρακαλώ...

  1. #1
    Senior Member
    Ημ. Εγγραφής
    Aug 2009
    Τοποθεσία
    Ελληνική Ζυθοποϊία
    Μηνύματα
    1,034

    Τα φώτα σας παρακαλώ...

    Καλησπέρα σε όλο το φόρουμ και καλό μήνα! . Λόγω μιας ιστορίας που αφορά συγγενικό μου πρόσωπο, θα ήθελα τη βοήθειά σας, μιας και ζούμε σε άλλη πόλη και δε μπορώ να έχω ιδίαν άποψη. Καταρχάς, γνωρίζετε αντικαταθλιπτικά με τις ονομασίες 'Σιμπάντα' και 'Πριμερόλ'; Τα γράφω στα ελληνικά, γιατί και η επαφή απ' το τηλέφωνο ήταν δύσκολη. Και κατά δεύτερον, πόσο 'φυσιολογικό' είναι για μια γυναίκα πάσχουσα από κατάθλιψη - έτσι μου λέει - να 'σπάει στο ξύλο' κάποιον επειδή απλά περνούσε συχνά έξω απ' το σπίτι της; Όχι τίποτα άλλο, αλλά δε μ' αρέσει να προσπαθούν να με παραπλανούν άνθρωποι, εκμεταλλευόμενοι την απόσταση, κι όταν μάλιστα ξέρουν πως είμαι ο μόνος άνθρωπος που ενδιαφέρεται ακόμα. Ευχαριστώ.

  2. #2
    αλομπαρ
    απο φαρμακα δεν ξερω,αλλα για το περιστατικο που περιγραφεις, πιστευω οτι ουτε εμπειρος ψυχιατρος δεν θα μπορουσε να σου απαντησει με τοσα λιγα στοιχεια αν ηταν σοβαρος,ποσο μαλλον ενας ασχετος σαν εμας...

  3. #3
    εγω ξερω τα συμπαλτα αν κανεις μια αναζητηση εχουν γραψει και εδω μεσα για αυτα

  4. #4
    να δες εδω http://www.cymbalta.com/index.jsp

  5. #5
    Senior Member
    Ημ. Εγγραφής
    Aug 2009
    Τοποθεσία
    Ελληνική Ζυθοποϊία
    Μηνύματα
    1,034
    Θα κοιτάξω τώρα. Άσχετη ακριβώς δεν είμαι, αλλά ας όψεται η απόσταση. Ακούστε κι αυτό. Είναι δυνατόν ένα παιδί που από μικρό έχει φοβία με τα φάρμακα - ο γιος της - και δε παίρνει ούτε σιρόπι για το βήχα, να της κλεβει μια ωραία πρωΐα μια πλάκα Ζάναξ, μετά από δυο ώρες να τα έχει φάει με δυο άλλα πιτσιρίκια και τώρα να κατηγορείται για εμπορία και χρήση; Δε μ\' αρέσουν όλα αυτά... ευχαριστώ, πάω να δω.

  6. #6
    το \"ασχετοι\" το ειπα εννοωντας οτι δεν ειμαστε γιατροι.εγω τουλαχιστον δεν ειμαι.δεν ξερω για σενα...

  7. #7
    Senior Member
    Ημ. Εγγραφής
    Aug 2009
    Τοποθεσία
    Ελληνική Ζυθοποϊία
    Μηνύματα
    1,034
    Ρέμεντυ; Γιατρός;... \'φτου Κύριε φυλακή τω στόματί μου!\'...

    :P

  8. #8
    Senior Member
    Ημ. Εγγραφής
    Aug 2009
    Τοποθεσία
    Ελληνική Ζυθοποϊία
    Μηνύματα
    1,034
    Δείτε αυτό. Ενδιαφέρον μου φαίνεται.

    Αυτά τα φάρμακα ίσως είναι επικίνδυνα
    05 Φεβρουαρίου 2009
    Νέα σήμανση και φύλλα οδηγιών καλούνται να φέρουν 10 γνωστά αντικαταθλιπτικά φάρμακα, καθώς σύμφωνα με τον Αμερικανικό Οργανισμό Τροφίμων και Φαρμάκων (FDA) μπορούν να προκαλέσουν σοβαρή νευρική διαταραχή.

    Ανάμεσα στα επικίνδυνα φάρμακα είναι και το Effexor XR της Wyeth και το Cymbalta της Eli Lilly & Co.. Αυτά έχουν συσχετιστεί με αυξημένη πιθανότητα εμφάνισης «κακοήθους νευροληπτικού συνδρόμου».

    Σύμφωνα με το Αμερικανικό Ινστιτούτο Νευρολογικών Διαταραχών και Εγκεφαλικού Επεισοδίου, η συγκεκριμένη διαταραχή οφείλεται συνήθως σε δυσμενή αντίδραση σε αντιψυχωτικά φάρμακα .

    Την ίδια ώρα, ο Αμερικανικός Οργανισμός Τροφίμων και Φαρμάκων δημοσιεύει στην επίσημη ιστοσελίδα του λίστα φαρμάκων προειδοποιώντας για πιθανούς κινδύνους από τη χρήση τους. Σ’ αυτή τη λίστα περιλαμβάνονται και γνωστά φάρμακα κατά της σχιζοφρένιας, της κατάθλιψης, των περιττών κιλών και της υπέρτασης.

    Μερικά από τα φάρμακα που «κατηγορούνται» είναι:
    - Το φάρμακο κατά της σχιζοφρένιας Abilify με τη δραστική ουσία αριπιπραζόλιο της εταιρείας Bristol Myers Squibb Co, για τον κίνδυνο πρόκλησης τοξικότητας του ήπατος.
    - Το διαιτητικό χάπι της Roche Holdings AG, Xenical με τη δραστική ουσία ορλιστάτη, για τον κίνδυνο αιμορραγίας του εντέρου.
    - Η αντιμυκητιακή αλοιφή για τα νύχια Lamisil με τη δραστική ουσία τερμπιναφίνη της Novartis AG, για την πιθανότητα εμφάνισης ψυχικών διαταραχών.
    - Αντικαταθλιπτικά φάρμακα τύπου Εκλεκτικών Αναστολέων Επαναπρόσληψης Σεροτονίνης (SSRI) και Εκλεκτικών Αναστολέων Επαναπρόσληψης Νορεπινεφρίνης (SNRI), για τον κίνδυνο γενετικών ανωμαλιών.
    - Το αιμολυτικό φάρμακο Diovan με τη δραστική ουσία βαλσαρτάνη της Novartis AG, για την πρόκληση διαταραχής στα ερυθρά αιμοσφαίρια.

    Διαβάστε ακόμα:
    Τα καλύτερα αντικαταθλιπτικά
    http://www.vita.gr/html/ent/430/ent.8430.asp

    Οδηγίες χρήσης των φαρμάκων
    http://www.vita.gr/html/ent/356/ent.1356.asp

    Μην αφήσετε τα χαλασµένα φάρµακα να σας «χαλάσουν» τις διακοπές
    http://www.vita.gr/html/ent/888/ent.6888.asp


    Από το www.vita.gr

  9. #9
    βρε αμπυρη!
    βγαζεις εσυ ακρη με αυτο?
    γιατι εγω δε βγαζω...
    το χαρτακι των οδηγιων του καθενος απο αυτα να διαβαζες,περισσοτερες παρενεργειες θα εβρισκες...δεν ειναι μυστικο οι απστευτες παρενεργειες και των πιο απλων φαρμακων....σε τι ποσοστα ομως...
    αλλα εξηγησε μου τι ακρη να βγει, αφου ουτε ξερεις περι τινος περιστατικου προκειται οπως απο μονη σου λες!!!!!

  10. #10
    Senior Member
    Ημ. Εγγραφής
    Aug 2009
    Τοποθεσία
    Ελληνική Ζυθοποϊία
    Μηνύματα
    1,034
    Έχεις δίκιο. Απλά πολύ παλιότερα είχαν πέσει στην αντίληψή μου άλλα στοιχεία κι έτσι έκανα ένα συσχετισμό με αυτό:

    \'Αυτά έχουν συσχετιστεί με αυξημένη πιθανότητα εμφάνισης «κακοήθους νευροληπτικού συνδρόμου».

    Σύμφωνα με το Αμερικανικό Ινστιτούτο Νευρολογικών Διαταραχών και Εγκεφαλικού Επεισοδίου, η συγκεκριμένη διαταραχή οφείλεται συνήθως σε δυσμενή αντίδραση σε αντιψυχωτικά φάρμακα.\'

    Αλλά σωστά, δε σας το είπα. Πάντως αν έχετε γνώμη για το ότι μου περιέγραψε με πολύ άνεση το ότι \'τουλούμιασε\' τον άλλο στο ξύλο, με μια έκδηλη εκφραστική ανάγκη να ακούσει πως ήταν απολύτως φυσιολογικό, θα την ήθελα.


  11. #11
    Whateverer
    Ημ. Εγγραφής
    Aug 2009
    Τοποθεσία
    Wherever there's spirals...
    Μηνύματα
    1,766
    Καλησπέρα Alobar. Ούτε εγώ είμαι ειδικός, αλλα αν κατάλαβα καλά, προτιμάς το σενάριο οπού την έχουν πειράξει τα φάρμακα και γι\' αυτό συμπεριφέρεται έτσι? Και όχι το σενάριο οπου ενδεχομένως έχει ήδη καποιο πρόβλημα που μπορεί να υποτροπίασε και τα φάρμακα δεν πολυβοηθάνε ας πούμε?
    "When you're looking for something specific, your chances of finding it are very bad.
    Because, of all the things in the world, you're only looking for one of them.

    When you're looking for anything at all, your chances of finding it are very good.
    Because, of all the things in the world, you're bound to find some of them."

  12. #12
    Originally posted by Alobar
    Έχεις δίκιο. Απλά πολύ παλιότερα είχαν πέσει στην αντίληψή μου άλλα στοιχεία κι έτσι έκανα ένα συσχετισμό με αυτό:

    \'Αυτά έχουν συσχετιστεί με αυξημένη πιθανότητα εμφάνισης «κακοήθους νευροληπτικού συνδρόμου».

    Σύμφωνα με το Αμερικανικό Ινστιτούτο Νευρολογικών Διαταραχών και Εγκεφαλικού Επεισοδίου, η συγκεκριμένη διαταραχή οφείλεται συνήθως σε δυσμενή αντίδραση σε αντιψυχωτικά φάρμακα.\'

    Αλλά σωστά, δε σας το είπα. Πάντως αν έχετε γνώμη για το ότι μου περιέγραψε με πολύ άνεση το ότι \'τουλούμιασε\' τον άλλο στο ξύλο, με μια έκδηλη εκφραστική ανάγκη να ακούσει πως ήταν απολύτως φυσιολογικό, θα την ήθελα.

    απ οτι ξερω εχει ασχοληθει πολυ με τετοιου ειδους παρενεργειες αντιψυσωτικων φαρμακων ο αντιψυχιατρος Κλεανθης Γριβας.
    ισως αν βρεις καποια διευθυνση του να μπορουσε να σε διαφωτισει.

  13. #13
    Whateverer
    Ημ. Εγγραφής
    Aug 2009
    Τοποθεσία
    Wherever there's spirals...
    Μηνύματα
    1,766
    A, κάτι ακόμα... \'Εψαξα το συνδρομο αυτό στο νετ και ουδεμία σχέση φαίνεται να έχει με διαταραχές της συμπεριφοράς, επιθετικότητα κλπ. Μοιάζει με αυτές τις τρελές παρενέργειες που βρίσκεις στα χαρτάκια και των πιο αθώων φαρμάκων. Που δεν τους δίνεις σημασία δηλαδή γιατί σιγά και μη καταστραφούν όλοι οι βλεννογόνοι στο σώμα μου επειδή πήρα μια ασπιρίνη.
    "When you're looking for something specific, your chances of finding it are very bad.
    Because, of all the things in the world, you're only looking for one of them.

    When you're looking for anything at all, your chances of finding it are very good.
    Because, of all the things in the world, you're bound to find some of them."

  14. #14
    Senior Member
    Ημ. Εγγραφής
    Aug 2009
    Τοποθεσία
    Ελληνική Ζυθοποϊία
    Μηνύματα
    1,034
    Παιδιά δε προτιμώ κανένα σενάριο, αν και νομίζω ότι παίρνει πολλά και διάφορα. Έχει μια ιδιαίτερη άνεση όμως στο να μου λέει έως και τα πιο απίθανα, τα οποία μπορούν να συμβούν μέσα σε 24 ώρες. Με ανησυχεί κι αυτό με το γιο της. Έχω την αίσθηση ότι ίσως και να μη θέλει να βλέπει κάποια πράματα ή ακόμη και να μου τα μεταφέρει εντελώς διαφορετικά. Στην ερώτησή μου για το \'βούτηγμα\' των Ζάναξ, η απάντηση ήταν \' έ ποιός ξέρει, μάλλον άγχος το έπιασε\', όταν ο νεαρός παθαίνει σοκ στη θέα της ασπιρίνης... αν σκέφτεστε κάτι, ευχαρίστως να μάθω. Προς το παρόν, χαιρετώ και καλό ξημέρωμα σε όλους!


Δικαιώματα Δημοσίευσης

  • Δε μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα
  • Δε μπορείτε να δημοσιεύετε απαντήσεις
  • Δε μπορείτε να δημοσιεύσετε επισυναπτόμενα αρχεία
  • Δε μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
  •  
  • BB code είναι σε λειτουργία
  • Smilies είναι σε λειτουργία
  • [IMG] κώδικας είναι σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML Κώδικας είναι εκτός λειτουργίας