[ Όροι Χρήσης ] [ Ενδείξεις/Αντενδείξεις του φόρουμ ] [ Σύντομες ανακοινώσεις ] [ Προστασία ανηλίκων ]
Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Αποτελέσματα 16 μέχρι 30 από 40

Θέμα: cipralex ΠΑΡΕΝΕΡΓΕΙΕΣ

  1. #16
    και εγω νιωθω σαν να ειμαι αλυσοδεμενη μεσα στο χαος.Καταθλιψη ειχες?Δηλαδη ξυπνησες ,σταθηκες στα ποδια σου ,εισαι φυσιολογικη πλεον.Συγγνωμη για το φυσιολογικη καταλαβες τι εννοω.Γελας με τη καρδια σου???4 μηνες εκανα εγω να συνηθησω το effexor.Mακαρι να μου φτιαξει τη διαθεση δεν αντεχεται η καταθλιψη.Στην αρχη ειχες τρομακτικο αγχος?Εγω εχω και η κοιλια μου φουσκωσε λες και ειμαι 3 μηνων εγκυος.

  2. #17
    Senior Member
    Ημ. Εγγραφής
    Apr 2009
    Τοποθεσία
    Aθηνα
    Μηνύματα
    1,351
    Γιατί τι παρενέργειες είχες με το effexor; και εγώ το πίνω αλλα δεν έιδα τίποτε

  3. #18
    Επειδη αρχες Δεκεμβρη εκοψα ολα τα χαπια που επαιρνα και ξεκινησα απο την αρχη καινουργια θεραπεια μονο το tavor αφησα.Και ημουν σα να τα παιρνα πρωτη φορα τα χαπια.

  4. #19
    Για ποιο λογο ?Γιατι ο ηλιθιος μου εδινε αντιψυχωσικα λες και ημουν τρελλη!!!!!!Τα serequel βαρια και τα ειδε ο δικος μου καθηγητης ειναι και τρομαξε!!!!!!Επρεπε να του δωσω ενα χερι ξυλο η μηνυση.

  5. #20
    Member
    Ημ. Εγγραφής
    Jun 2009
    Τοποθεσία
    πελοποννησος
    Μηνύματα
    74
    afrula,

    με ρωτας αν ειχα αγχος και λοιπα, οταν τα ξεκινησα ενοιωσα σαν κατι ξενο με μενα να εχει μπει στον οργανισμο μου. υπεφερα πολυ να τα συνηθισω.
    ακομα και τωρα ολο και κατι μου κανουν, πονοκεφαλο, υπερενταση κλπ.
    ομως, το εχω ξαναγραψει σε αλλο topic, φαρμακα που τα παιρνεις και χωρις συνταγη γιατρου απο το φαρμακειο, μπορεις να τα θεωρησεις επικινδυνα ;
    σε καμμια περιπτωση. ο γιατρος μου ενας πολυ σοβαρος επιστημονας ειχε προβλεψει την κατασταση μου και μου τα ειχε προτεινει 3 χρονια πριν, εγω τιποτα μεχρι που ταβλιασθηκα περυσι τον ιουλιο και ακου, καταφερα να τα αρχισω απο τον σεπτεμβρη, δεν μπορουσα με τιποτα να πεισω τον ευατον μου οτι πρεπει να τα παρω.
    μην φοβασαι, ειναι τα πιο ακινδυνα. μονο που αργουν να δρασουν, θελουν βαθος χρονου, ισως μηνες.

  6. #21
    Member
    Ημ. Εγγραφής
    Jan 2009
    Τοποθεσία
    Euboia
    Μηνύματα
    66
    Έπερνα cipralex (10mg) ..
    ξεκίνησα απο 1/2 χαπιού για δέκα μέρες και μετά ολόκληρο..
    ένα κάθε μέρα..
    Τις πρώτες δύο μέρες που λες μετά απο μισή ώρα αφου έπαιρνα το χάπι
    ένιωθα υπερβολικό άγχος χωρίς λόγο μαζί με μια υπερένταση..
    δεν σου κρύβω ότι τρόμαξα λίγο και πήρα τηλ τον γιατρό..
    Απλά πήρα ένα xanax και οκ..
    μετά απο 1-2 μέρες όλα μια χαρά..
    Σταδιακή διαφορά στην διάθεση άρχισα να βλέπω απο το διάστημα των 10-20
    είναι κατά τη γνώμη μου πολύ γρήγορο σύμφωνα με αυτά που έχω διαβάσει και
    σύμφωνα με την δικιά μου εμπειρία..
    Φυσικά κάθε οργανισμός δρα διαφορετικά!

  7. #22
    Ειμαι στη 14η μερα και κατι εγινε.Μου ρθε παλι το χαμογελο!!!!!!!!Αυτο μου αρκει.Πιστευω μολις κλεισω μηνα να ειμαι καλα.Αν και δε νομιζω καλα καλα ποτε δε θα μαι !!!Αλλωστε ποτε ημουν για να ειμαι?

  8. #23
    Ειμαι στην 26η ημερα της αγωγης με cipralex των 10mg. Στην αρχη ξεκινησα με 1/2 για μια εβδομαδα οπου και ενιωθα πολυ ασχημα, κομπο στο λαιμο και στο στομαχι, απωλεια ορεξης για φαγητο, μπουκωμα στο στηθος που εξελισσοταν σε κλαματα, και ενω κοιμομουν καλα το βραδυ πεταγομουν στον υπνο με ταχυκαρδια και νιωθοντας τρομαγμενη, ενω αν επιχειρουσα να κοιμηθω μεσημερι με κοπο το καταφερνα για 1 ωρα το πολυ και παντα ξυπνουσα με τρομο και ταχυκαρδια. Επισης ενιωθα και αρκετο αγχος και ανησυχια, σα να μην μπορω να καθησω σε ενα μερος. Μολις περασε η πρωτη εβδομαδα και ξεκινησα το ολοκληρο αρχισε να αποκαθισταται η ορεξη μου για φαγητο και διαπιστωσα πως ειχα και τασεις για γλυκα. Τα υπολοιπα συμπτωματα συνεχιστηκαν. Μολις περασε και η δευτερη εβδομαδα αρχισα να νιωθω ξαφνικα μια αναλαμπη διαθεσης με γελια, εγρηγορση και ενδιαφερον να αλλαξω χρωμα στους τοιχους του σπιτιου, να κανω δουλειες, να βλεπω φιλους. Όλα αυτα κρατησαν για μια εβδομαδα μονο γιατι μπαίνοντας στην τριτη εβδομαδα θεραπειας αρχισε το πισογυρισμα με κλαματα ασυγκρατητα που εξελισσονταν σε ταραχη, αγχος και δυσπνοια καθε μερα, εδω και 4 ημερες, αδρανεια παλι, και πολυ κακη διαθεση. Σημερα θα μιλησω με το γιατρο μου. Ξερω πως ολα θα πανε καλα και πως χρειαζεται χρονος. Οποιος εχει να μου πει κατι πανω στη δικη του εμπειρια ας μου γραψει. Ζω συντροφια με το σκυλο μου, οταν κλαιω εκεινος μου γλυφει τα ματια μεχρι να τα σκουπισει εντελως. Ομως θα τα καταφερω, εγινα σημερα μελος εδω για να νιωσω πως δεν ειμαι μονη, μιληστε μου, ξερω πως εχουμε πολλα κοινα βιωματα να μοιραστουμε.
    Σας ευχαριστω...
    Έφη.

  9. #24
    Senior Member
    Ημ. Εγγραφής
    Apr 2009
    Τοποθεσία
    Aθηνα
    Μηνύματα
    1,351
    Χθές μου έλεγε η κόρη μου για ένα φίλο της που αντιμετωπίζει πολλά προβλήματα εξ\'αιτίας των γονιών του,ότι κλαίει απο την απελπισία του και ο σκύλος του γλύφει τα μάτια όλη την ώρα τον κοιτάζει και το βλέμμα του σκύλου δείχνει καταθλιπτικό.Μου τα έλεγε και θύμωσα πολύ γιατί ανάξιοι γονείς έφεραν στον κόσμο ένα καταπληκτικό παιδί και το ανάγκασαν να σταματήσει το πανεπιστήμιο και να προσπαθεί να ζήσει καθώς είναι καταχρεωμένος ο πατέρας του και αλκοολικός.Κρίμα γιατί είναι χαρισματικό παιδί αγωνιστής και μόνο 23 χρόνων.Αυτά ακούω και παθαίνω δεν μπορώ να καταλάβω η μάνα γιατί έχει μεγάλο μερίδιο ευθύνης πως δεν λυπάται που κατέστρεψε το παιδί της.Ο νεαρός έχει ξεκοπεί απο παρέες και μόνη του συντροφιά είναι το σκυλάκι.

  10. #25
    Member
    Ημ. Εγγραφής
    Jun 2009
    Τοποθεσία
    πελοποννησος
    Μηνύματα
    74
    effie,

    ολα αυτα θελουν βαθος χρονου και υπομονη να ανιτμετωπισθουν.
    ολοι εδω στο forum απο κατι πασχουμε.
    καταλαβαινω την θλιψη σου και τον πονο σου.
    και ανθρωπους να ειχες γυρω σου μπορει παλι μοναξια να ενοιωθες.
    ομως εστω ενας ανθρωπος μπορει να υπαρχει στον κυκλο σου να μιλας , να \" ακουμπας\" την ψυχη σου.
    μιλα μας καθε φορα που νοιωθεις καπως και παντα μια καλη κουβεντα θα βρισκεται.

    και εγω σημερα, περνω την μερα μεσα σε μια βασανιστικη ανησυχια, να μην μπορω να ηρεμησω αναγκαστηκα να παρω lexotanil αλλα με ξεκουτιανε προκειμενου να με ηρεμησει.
    παιρνω και εγω τα cipralex 5-6 μηνες, κατι φαινεται αλλα θελει ακομη υπομονη.
    ΚΟΥΡΑΓΙΟ, δεν εισαι η μοναδικη.

  11. #26
    Σεϊτα,

    Σε ευχαριστω απο τα βαθη της καρδιας μου για την ανταποκριση σου. Κανω υπομονη με την καταθλιψη μου και ξερω πως θα νιωσω καλυτερα σταδιακα. Ευτυχως εχω 2-3 ανθρωπους διπλα μου, και ο σκυλακος μου με βγαζει εξω απο το σπιτι καθημερινα το βραδυ θελοντας και μη για τις αναγκες του, οπου μιλαω και στη βολτα με ανθρωπους και χαλαρωνω αρκετα. Οι δυσκολες ωρες ειναι το πρωι και το μεσημερι, γενικα οι ωρες που εχει πολυ φως. Ομως ολοι μας εχουμε προβληματα και η ζωη δεν μπορει να ειναι τελεια. Και μεσα απο αυτα γινομαστε πιο ανθρωποι και πιο δυνατοι και εξυπνοι. Οποτε θελεις θα χαρω πραγματικα να μιλαμε και ειμαι κι εγω εδω για εσενα.
    Σε φιλω και σου ευχομαι μια ηρεμη συνεχεια,
    Εφη.

  12. #27
    geia se oloys
    pairnw cipralex edw kai 2.5 mines kai den eixa parenergeies para mono mia mikrh anagoyla tis prwtes 4-5 meres alla meta ola ok. ayto poy me anysixh einai to poso apotelesmatiko einai telika to cipralex? blepw mia mikrh beltiosh alla o fwvos mhn pathw ta idia paramenei kai merikes fores exw kriseis panikoy kai episis to poio anipoforo einai o ponokefalos poy me synodeyei edw kai treis mhnes. tha hthela parakalw na moy pei kapoios an ayto ofeilete sto farmako kai an telika me to telos ths agwghs tha einai kai to telos ths katastaseis moy.
    sas eyxaristw

  13. #28
    Γεια κι απο εμενα,

    οταν ανοιξα αυτο το θεμα δεν ειχα ξεκινησει καν να παιρνω τα χαπια. Τωρα πλεον ειμαι στους 6 μηνες περιπου, αν υπολογιζω σωστα. Ο πονοκεφαλος δεν ξερω αν οφειλεται στα χαπια, καλο θ αηταν να ρωτησεις τον γιατρο σου. Εγω παντως δεν ειχα τετοιο προβλημα. Βασικο ειναι να μην ξεχνας να παρεις το χαπι σου. Απο εκει και περα καθε οργανισμος θελει διαφορετικο χρονο για να αφομιωσει τα χαπια και την δραση τους ετσι ωστε να δεις διαφορα. Θα δεις ομως, σιγουρα. Μετα θα πρεπει να βοηθησεις κι εσυ τον ευτο σου για να συντηρησεις αυτη την ευχαριστηη διαθεση .Χωρις τη δικη σου βοηθεια τα χαπια δεν μπορουν να κανουν τιποτα.

  14. #29
    many, καλώς ήρθες!
    Σε παρακαλώ γράφε με ελληνικούς χαρακτήρες!

  15. #30
    γεια σου χικα...
    το προβλημα μου ειναι τωρα προσφατο. ολα ξεκινησαν οταν ειχα προβληματα με την υγεια μου τον μαιο! ξαφνικα ειχα διαφορα συμπτωματα τα οποια δεν ηξερα απο που προερχονται και πηγα σε πολους γιατρους και οτι μου ελεγε ο ενας δεν μου ελεγε ο αλλος. μετα απο εναμιση μηνα τελικα μου βρηκαν ηπατιτιδα Α μαζι με λοιμωδης μονοπυρηνοση. το κακο ομως ειχε παραγινει. επρεπε να περασουν 45 ημερες για να βρεθει ενας σωστος γιατρος ο οποιος εκανε και σωστη διαγνωση. ολα αυτα περασαν αλα το χειροτερο ειναι οτι η ψυχολογια μου επεσε παρα πολυ και αρχησα να παθαινω κρισεις πανικου, δεν ειχα ορεκση ποια για τιποτα σταματησα να δουλευω και φωβομουν οτι θα παθω παλι τα ιδια. τωρα ειμαι καλυτερα δουλευω, πολυ σιμαντικο αυτο για την ψυχικη υγεια και επιβαλλομαι στον εαυτο μου, με διαταζω να κανω τα παντα οπως τα εκανα τοτε πριν παθω ολα αυτα.
    θα ηθελα να ρωτησω τωρα αν καποιες καψες που νοιωθω σε διαφορα σημεια του σωματος, μερικες φορες πολυ εντονα και ζαλαδες, αν οφειλονται στο φαρμακο?
    σας ευχαριστω πολυ

Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Δικαιώματα Δημοσίευσης

  • Δε μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα
  • Δε μπορείτε να δημοσιεύετε απαντήσεις
  • Δε μπορείτε να δημοσιεύσετε επισυναπτόμενα αρχεία
  • Δε μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
  •  
  • BB code είναι σε λειτουργία
  • Smilies είναι σε λειτουργία
  • [IMG] κώδικας είναι σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML Κώδικας είναι εκτός λειτουργίας