[ Όροι Χρήσης ] [ Ενδείξεις/Αντενδείξεις του φόρουμ ] [ Σύντομες ανακοινώσεις ] [ Προστασία ανηλίκων ]
ICPS banner
Results 1 to 7 of 7

Thread: Παρενεργειες Ζολοφτ

  1. #1
    Senior Member
    Join Date
    Jun 2011
    Location
    Βολος
    Posts
    118

    Παρενεργειες Ζολοφτ

    Καλησπερα!!!!Παιρνω ζολοφτ και abilify εδω και ενα χρονο και ενω στην αρχη ημουν καλα τωρα εχω θολο μυαλο και ανχος και αγωνια τρεμουν τα χερια μου και τα δοντια μου!!τα χω πει στο γιατρο μου αλλα δεν μου τα αλλαζει ή να μου τα κοψει!!!σας εχει τυχει κατι εσας με αυτα τα χαπια???λεω να τα κοψω τελειως!!!τι με συμβουλευετε???

  2. #2
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2011
    Location
    between heaven and hell
    Posts
    7,956
    Εγω παιρνω ακριβως τα ιδια φαρμακα κ ειμαι καλυτερα απο ποτε! Στην αρχη μονο οταν ξεκινησα το ζολοφτ ειχα ναυτια κ δν μπορουσα να φαω! Τωρα ειναι η πιο γαματη αγωγη ever! Οπως βλεπεις ο καθε οργανισμος αντιδρα διαφορετικα, οποτε talk to the hand..εεε talk to the doctor ηθελα να πω!!
    " I stopped fighting my inner demons... we are on the same side now..."

  3. #3
    Μπορεί να ναι από την ασθένεια μπορεί από τα φάρμακα

  4. #4
    Senior Member
    Join Date
    Jun 2011
    Location
    Βολος
    Posts
    118
    δεν ξερω απο τι ειναι θα αλλαξω γιατρο γιατι πηγα στα τυφλα σ αυτον χωρις να ρωτησω και τωρα που εμαθα δεν μου παν και τα καλυτερα λογια κανει το δικο του και οτι του ρχεται στο κεφαλι

  5. #5
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2011
    Location
    between heaven and hell
    Posts
    7,956
    ε τοτε αλλαξε τον η παρε μια δευτερη γνωμη κ μετα βλεπεις ποιον θα επιλεξεις
    " I stopped fighting my inner demons... we are on the same side now..."

  6. #6
    Member
    Join Date
    Sep 2012
    Location
    home sweet home
    Posts
    75
    δεν ειναι δυνατον να σ αφηνει να εχεις τοσες παρενεργειες.αλλαξε γιατρο!

  7. #7
    Senior Member
    Join Date
    Jun 2011
    Location
    Βολος
    Posts
    118
    Quote Originally Posted by LIA1975 View Post
    δεν ειναι δυνατον να σ αφηνει να εχεις τοσες παρενεργειες.αλλαξε γιατρο!
    ναι το ξερω αυτο θα κανω θ αλλαξω γιατι μου παν και γνωστοι που ξερω για τον γιατρο αυτο οτι παρενεργεια και να εμφανισεις δεν στ αλλαζει!!!

Similar Threads

  1. ΙΔΨ - Lyrica - Παρενέργειες
    By laelia in forum (Ιδεο)ψυχαναγκαστική διαταραχή
    Replies: 5
    Last Post: 12-09-2011, 15:27
  2. Replies: 87
    Last Post: 03-06-2011, 17:22
  3. entact παρενεργειες
    By pana in forum Αγχος/Φοβίες
    Replies: 23
    Last Post: 18-12-2010, 18:16
  4. Πρώτη μέρα στον γιατρό...Ζολόφτ;
    By Dimitris1979 in forum Αγχος/Φοβίες
    Replies: 3
    Last Post: 15-04-2009, 02:52
  5. παρενέργειες φαρμάκων
    By Martina in forum Διπολική διαταραχή
    Replies: 152
    Last Post: 18-05-2007, 02:42

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •