PDA

Εμφάνιση Πλήρους Έκδοσης : ερωτηση για αντικαταθλιπτικα...



thanasisGR
15-09-2011, 15:13
έχω μια απορία σχετικά με τα αντικαταθλιπτικά.. είναι αλήθεια ότι στην αρχή τις θεραπείας σε κάνουνε να έχεis έντονο τρόμο?

θέλω να πάρω συγκεκριμένα τα zoloft αλλα με όλα αυτά που έπαθα δεν ξέρω τι να κάνω.. το είπα και στον ψυχίατρο και είπε να τα πάρω για κάποιες μέρες.. και αν συνέχιση αυτή η κατάσταση θα μου τα αλλάξει

δείτε παρακάτω την εμπειρία μου με το zoloft με ένα χαπάκι μονο που πήρα χάχα :P

σηκώθηκα το πρωί και πήρα το zoloft.. μετά από 3,5 ώρες περίπου άρχισα να νιώθω λίγο πιο ανεβασμένος.. στην αρχή πραγματικά είχα μια αίσθηση φοβερή... είχα τρομερή ισορροπία και ευλυγισία στο σώμα μου. η ενέργεια που πήρα ήτανε απίστευτη.. από την χαρά μου πήγα στο δρόμο και έτρεχα... παρατήρησα ότι δεν κουράζομαι κιόλας.. η δύναμη που πήρα ήτανε φοβερή... στην αρχή λέω μακάρι να ένιωθα έτσι πάντα τόσο χαρούμενος.. μέχρι εδώ όλα καλά.. το απόγευμα άρχισα να νιώθω πιο έντονα αυτή την δύναμη και την χαρά... ένα πράγμα να θέλω να κινούμε συνεχεια...λέω ox τι με βρήκε τώρα.. xaxaxa μέχρι που έφτασε το βραδυ και η ενέργεια χτύπησε κόκκινο.. η ανδεναλινη έφτασε στα ύψη.. αρχίσανε η ταχυκαρδίες... ανέβηκε η πίεση μου.. μιλάμε όχι αστεία.. μου μετρήσανε την πίεση και είχα 19 με 12 και 190 παλμούς.. νομίζω ότι θα σπάσει η καρδια μου.. όλο το βραδυ από αυτή την υπερένταση δεν κατάφερα να κοιμηθώ.. το πρωί πήρα τον ψυχίατρο τηλέφωνο του είπα όλο το σκηνικό που έπαθα.. και μου λέει ότι δεν φέρνει τέτοιες παρενέργειες το zoloft.. wtf? και όπως είπα και πιο πάνω στο topic μου είπε να τα συνεχίσω για 1 εβδομάδα περίπου..

το περίεργο είναι ότι μόλις έφυγε η δράση από το zoloft ένιωθα σαν να μου είχε ρουφήξει όλη μου την ενέργεια.. ένιωθα τέτοια κόπωση που δεν ήμουνα καλά.. και σαν να με τράβαγε κάτι να πάρω πάλι zoloft.. τι γίνετε ρε παιδιά?? πια είναι η γνώμη σας? :confused:

maraki4
15-09-2011, 16:26
δε νομιζω θαναση μου να σου εφερε το zoloft τετοιες παρενεργειες...μου φαινεται λιγο υπερβολικο!!φυσικα αυτο μπορει να στο απαντησει μονο ο γιατρος σου...η αληθεια ειναι οτι μερικα αντικαταθλιπτικα στην αρχη της θεραπειας οτι αυξανουν το αγχος και τις εμμονες ιδεες...οχι παντα ομως..με την παροδο του χρονου ο οργανισμος τα συνηθιζει και φευγουν ολες σχεδον οι παρενεργειες..ξεκινησες καποια θεραπευτικη αγωγη ή οχι ακομα;;;

thanasisGR
15-09-2011, 17:04
δε νομιζω θαναση μου να σου εφερε το zoloft τετοιες παρενεργειες...μου φαινεται λιγο υπερβολικο!!φυσικα αυτο μπορει να στο απαντησει μονο ο γιατρος σου...η αληθεια ειναι οτι μερικα αντικαταθλιπτικα στην αρχη της θεραπειας οτι αυξανουν το αγχος και τις εμμονες ιδεες...οχι παντα ομως..με την παροδο του χρονου ο οργανισμος τα συνηθιζει και φευγουν ολες σχεδον οι παρενεργειες..ξεκινησες καποια θεραπευτικη αγωγη ή οχι ακομα;;;

oxi akoma alla lew na ksekiniso.. :)

elis
15-09-2011, 17:20
ακου θαναση να δεισ τι εγινε το ζολοφτ ανβαζει τη σερετονινη η οποια δρα ανατγωνιστηκα με τη ντοπαμινη δηλαδη οποτε ανεβαινει η σερετ κατεβαινει η ντοπα για αυτο και στισ αρχεσ οταν παιρνεισ αντικαταθλιπτ εχεισ τρομο που ειναι χαρακτηριστηκο τησ μειωσησ ντοπασ στον οργανισμο στην πορεια ολα αυτα τα συνιθηζεισ η υποδοχεισ προσαρμοζονται κι ολα καλα εσενα μαλλον υποδοχεισ τησ ντοπαμινησ παραπροσαρμοστηκαν γρηγορα κι ετσι εγινεσ σοθπερμαν αμα συνεχισει για καιρο αυτο πασ για υπομανια οποτε παρτα για καμια βδομαδα και κειε θα εχει δειξει το πραγμα

thanasisGR
15-09-2011, 17:36
ακου θαναση να δεισ τι εγινε το ζολοφτ ανβαζει τη σερετονινη η οποια δρα ανατγωνιστηκα με τη ντοπαμινη δηλαδη οποτε ανεβαινει η σερετ κατεβαινει η ντοπα για αυτο και στισ αρχεσ οταν παιρνεισ αντικαταθλιπτ εχεισ τρομο που ειναι χαρακτηριστηκο τησ μειωσησ ντοπασ στον οργανισμο στην πορεια ολα αυτα τα συνιθηζεισ η υποδοχεισ προσαρμοζονται κι ολα καλα εσενα μαλλον υποδοχεισ τησ ντοπαμινησ παραπροσαρμοστηκαν γρηγορα κι ετσι εγινεσ σοθπερμαν αμα συνεχισει για καιρο αυτο πασ για υπομανια οποτε παρτα για καμια βδομαδα και κειε θα εχει δειξει το πραγμα

xaxaxa toso kala dld e? kita egw kata8lipsh den exw... asxeta me ta sumtomata tis hpias kata8lipshs pou nio8o merikes fores.. twra ta zoloft ta protinoune kai gia diataraxh panikou kai ιδψ...

upomania pantos eixa pathei gia 3 meres.. kai mono pou den autoktonisa.... :P

kai an aspoume twra ta parw gia 1 vdomada kai ftaso se simio pou den antexo?? meta tha eimai gia psixiatrikh klinikh? :/

Gypsy Cello
15-09-2011, 17:58
190 παλμούς; Είναι δυνατόν;;; Τα έχω παίξει! Πήγες σε κανέναν γιατρό;

thanasisGR
15-09-2011, 18:42
190 παλμούς; Είναι δυνατόν;;; Τα έχω παίξει! Πήγες σε κανέναν γιατρό;

itane na paw nosokomio ekinei tin mera.. alla monos mou den mporousa na paw.. kai etc ekatsa sto spiti olo to vrady eixa taxikardia 190 palmoi astamatita.. ksekinise apo tis tis 9 to vrady kai den elege na stamatish me tpt... mexri pou pira ton giatro tilefono stis 10:30 to prwi kai mou eipe na parw zyprexa.. meta apo 1 wra perase h taxikardia.. meta apo 3 wres me ekane zombie kai tin epomenh mera ksypnisa arostos me pneumonia-pureto.. etrexa sta nosokomia... mou eipane oti eixa kapia iosh pira 2 antivioshs kai mou perase... to periergo einai oti mou exei minei apo tote h vraxnada kai ta dekata... einai pano apo 4 mines... kala ta dekata 37,3 pezei na kaneis kai apo anxos... alla h vraxnada?? afto einai pou me tromazei..

Gypsy Cello
16-09-2011, 00:06
Δηλαδή εδώ και μήνες έχεις βραχνάδα και δέκατα;

thanasisGR
16-09-2011, 01:57
Δηλαδή εδώ και μήνες έχεις βραχνάδα και δέκατα;

ναι.. τις πρωινές ώρες είναι κανονική η θερμοκρασία μου 36,5 από το απόγευμα φτάνει κάπου στο 37,3 οχι πιο πάνω..

τώρα σχετικά με την βραχνάδα δεν είναι τόσο έντονη.. αλλα μερικές φορες με ενοχλεί.. πήγα σε πνευμονολόγο μου είπε να βάζω atrovent

πιο πολύ το άγχος με έχει τρελάνει παρα η βραχνάδα και τα δέκατα.. :P

idika auto to tremoulo sto kefali pou erxete merikes fores kai alles feygei kati san aunexikos spasmos.. kano kati tinagmata sto kefali.. kai auto me anxonh polu.. mia fora eixe ftash se ena simio pou den mporousa na to stamatiso kratise 9 wres.. nomiza oti tha mino.. piga amesos sto nosokomio kai mou eipane oti htane anxodeis diataraxh kai eixe ftash stin koryfosh auto to tik.. pff skeftome auto sinexia kai fovame min me piash ksana.. duskoleuome akoma kai na miliso apo auto to pragma.. kai to xirotero ntrepome na bgw ekso kai na tremei to kefali mou.. giauto prepei na parw zoloft kai zyprexa.. tha kanw pantos mia prospa8eia.. alla me ola auta pou epatha to skeftome polu sovara an parw ksana auta ta farmaka..

auto tora pou me provlimatizei einai oti exw ka8imerina mia es8ish ypnilias-mastouras kai nio8o mia zalada mesa sta matia.. den paleuete allo...

h allh lush einai na paw se mia idiotikh klinikh oste na mou vroune tin katalilh farmakeutikh agogh.. tha nio8o kai pio asfales ekei.. den exw allh epilogh.. me exoune kourash ola auta :(

Gypsy Cello
16-09-2011, 20:01
Δεν είναι ανάγκη να πας σε ιδιωτική κλινική και σε δημόσιο νοσοκομείο μια χαρά θα είναι, μη σου πω και καλύτερα.

thanasisGR
16-09-2011, 20:03
Δεν είναι ανάγκη να πας σε ιδιωτική κλινική και σε δημόσιο νοσοκομείο μια χαρά θα είναι, μη σου πω και καλύτερα.

den me dexonte se dhmosio nosokomeio....

Gypsy Cello
16-09-2011, 20:06
den me dexonte se dhmosio nosokomeio....

ποιος ο λόγος;

thanasisGR
17-09-2011, 02:07
ποιος ο λόγος;

lene oti stin periptosh pou eimai den eimai gia na mpw se klinikh epidei einai aplo to provlima.. tous eksigisa egw omos oti thelw gia liges meres oste na mpou vroune tin katalilh farmakeutikh agogh den dextikane omos.