PDA

Εμφάνιση Πλήρους Έκδοσης : μακροχρόνια χρήση λιθίου



coma
14-11-2010, 19:39
καλησπέρα, παίρνω λίθιο πάνω από 10 χρόνια και τελευταία σκέφτομαι να το κόψω γιατί μου έχει παρουσιαστεί υποθυρεοειδισμός. μήπως ξέρετε με τι θα μπορούσε να αντικατασταθεί? σημειωτέον για σταθεροποιητή παίρνω το τριλεπτάλ και το σολιάν..ο γιατρός μου λέει όχι, αλλά το λίθιο είναι πολύ "μπιπ" φάρμακο.

Remedy
14-11-2010, 20:00
καλησπέρα, παίρνω λίθιο πάνω από 10 χρόνια και τελευταία σκέφτομαι να το κόψω γιατί μου έχει παρουσιαστεί υποθυρεοειδισμός. μήπως ξέρετε με τι θα μπορούσε να αντικατασταθεί? σημειωτέον για σταθεροποιητή παίρνω το τριλεπτάλ και το σολιάν..ο γιατρός μου λέει όχι, αλλά το λίθιο είναι πολύ "μπιπ" φάρμακο.

καλησπερα.
γιατρο θα πρεπει να ρωτησεις για την απορια σου και αν δεν εμπιστευεσαι οτι ο δικος σου ειναι αρκετα ενημερωμενος, δοκιμασε καποιον αλλον.
εδω δεν συνταγογραφουμε

arktos
14-11-2010, 20:34
coma, έχεις πάρει ποτέ depakine ?
ρώτησε τον γιατρό σου μήπως θα μπορούσε να στο αντικαταστήσει με αυτό?

γενικότερα πώς είσαι ?
μιας και σε ξαναείδαμε στο φόρουμ.

coma
20-11-2010, 20:11
@Remedy χαίρω πολύ ... η αυτοοργάνωση εκ μέρους των ασθενών και η αλληλεγγύη μεταξύ μας είναι ζητούμενο, δε ζητώ να καταργήσω την έννοια του γιατρού

@Αρκτο, τι κάνεις άρκτε???εγώ καλά είμαι ελπίζω να είσαι κι εσύ καλά, είχα αυτό το ερώτημα γιατί ο υποθυρεοειδισμός προκαλεί συμπτώματα όπως κατάθλιψη, κόπωση κτλ.

φιλάκια σε όλους ματς μουτς

arktos
21-11-2010, 14:19
κομα, καλά είμαι και χαίρρομαι που έκανες επανεμφάνιση.
το έχω διαβάσει αυτό για τον θυρεοειδή.
σε σχέση με την κατάθλιψη εννοώ.
τώρα για το λίθιο δν το ξέρω.

pelariry
24-11-2010, 19:54
το ντεπακίν είναι καλό αντι-μανιακό αλλά μπορεί να χρειαστεί να ελέγξεις την όρεξή σου αν το πάρεις.

coma
25-11-2010, 22:00
ευχαριστώ pelariry, το ίδιο μου είπε κι ο γιατρός μου για το ντεπακίν..ότι δλδ θα πάρω κιλά..το συζήτησα με το γιατρό κ μου είπε ότι το λίθιο είναι το σούπερ αντιμανιακό φάρμακο..απλά θα ήθελα να ξέρω αν κανείς τα έχει καταφέρει χωρίς λίθιο, επειδή το τελευταίο μου δημιουργεί προβλήματα με το θυρεοειδή.

αντωνης25
30-11-2010, 17:52
το φαρμακο π παιρνεις προφανως σου ταιριαζει φιλαρακι...αλλα....αυτο τι κανει?
ειναι σταθεροποιητης του up and down που παρουσιαζει η διαθεση σου...
ειναι παλια φαρμακα και εκτος απο το θυροειδη χτυπανε και τα νεφρα...
το lamictal 200 mg ειναι καλο
αλλα και το seroqel xr των 300 mg...λειτουργει super....τα καθαριζει ολα...
μην κοιτας τις οδηγειες που γραφει οτι ειναι μονο για την σχοιζοφρενεια...
τα καθαριζει ολα...διπολικη,καταθλιψη,κρ σεις πανικου,ψυχοσεις,σχοιζοφρε νειες...
ρωτα τον γιατρο σου γιαυτο φιλαρακι...αν και εμεις τοσα χρονια με την ασθενεια θα επρεπε να συνταγογραφουμε...
φιλακια πολλα-πολλα....

coma
01-12-2010, 21:15
ευχαριστώ Αντώνη, λοιπόν το σεροκουέλ είναι αντιψυχωσικό.

εν τω μεταξύ μου έχει δημιουργηθεί μεγάλο πρόβλημα: εγώ παίρνω το σολιάν, είναι αντιψυχωσικό αλλά δημιουργεί αμηνόρροια με συνέπεια έχω 3,5 χρόνια να έχω περίοδο. από όταν δηλ άρχισα να το παίρνω, οι γιατροί που με παρακολουθούν διαιτολόγος και ενδοκρινολόγος μου λένε ότι αυτό είναι πολύ κακό. υπάρχει περίπτωση να μου δώσουν οιστρογόνα αλλά η χορήγηση οιστρογόνων συνδέεται με τον καρκίνο του μαστού
τι να κάνω ?είμαι τελείως απελπισμένη..όποιος ξέρει κάτι, όποια κοπέλα ακολουθεί θεραπεία με αντιψυχωσικά και δεν έχει περίοδο θα ήθελα να μου πει πώς το αντιμετωπίζει.
ευχαριστώ

ειλικρινά μόλις γύρισα από τον γιατρό κι είμαι χάλια

αντωνης25
03-12-2010, 00:03
ενταξει...ηρεμησε!!!
το σολιαν σου κανει αυτη τη ζημια?πιο απο ολα τα φαρμακα καλο μ?
το seroqel το δοκιμασατε?τοσα οπλα εχει πλεων η ψυχιατρικη!!!
για πες μ λιγο τι παιζει?σε πειραζουν τα αντιψυχωτικα?εχεις και ψυχωτικα επεισοδεια?
το lamictal το δοκιμασατε?

WeakbutPowerfull
09-12-2010, 00:42
Καλα ετσι μου ελεγε και ο γιατρος περσι για το rivotril οτι θα εξαφανισεις την καταθλιψη τους πονοκεφαλους κτλπ αλλα τπτ απο αυτα δεν εγινε.Οπου ακους πολλα κερασια μικρο καλαθι κρατα λεει η παροιμια

zachos21
22-01-2011, 22:52
εγω παιρνω depakine σε συνδιασμο με solian.ρωτα το γιατρο σου