PDA

Εμφάνιση Πλήρους Έκδοσης : υποθυρεοειδισμός ή κρισεις αγχους;



tntfem
03-08-2010, 03:36
Μετά από εξετασεις αίματος και υπερηχο διαγνωστηκε υποθυρεοειδισμος.Ωστοσο εχω μερικα περιεργα συμπτωματα όπως μουδιασματα στα χερια κυριως,ποδια και προσωπο και για ενα μηνα περιπου ειχα και ταχυκαρδιες.Νιωθω ψυχολογικά πεσμενη, νιωθω ατονια πολλες φορες και εχω υψηλη αρτηριακη πιεση (παιρνω χαπι και για την πιεση).Γενικα μου εχουν δημιουργηθει φοβιες οχι τοσο για τον θυροειδη οσο για αυτα που αισθανομαι.Εχω επισκεφτει καρδιολογο και νευρολογο εκτος απο τον ενδοκρινολογο και εχω κανει ενα σωρο εξετασεις και δεν εχει βρεθει κατι αλλο.Για ενα μηνα περιπου επαιρνα το αγχολυτικο Bespar γιατι ειχα ενα μονιμο αγχος,ενιωθα ταχυκαρδιες με αποτελεσμα να μην κοιμαμαι.Θα μπορουσε καποιος που πασχει απο υποθυρεοειδισμο να μου πει αν ειχε τα ιδια συμπτωματα ή ενιωθε κατι παρομοιο??? Ή ειναι καθαρα ψυχολογικο αυτο που μου συμβαινει?? Οποιος μπορει να βοηθησει ας απαντησει σας παρακαλω.

elis
03-08-2010, 03:49
μπα φιλε μαλλον ψυχολογικο ειναι ο πατερσ μου εχει θυροειδη δεν εχει τιποτα απο ολα αυτα

tntfem
03-08-2010, 04:07
Λες, ε?? Ειμαι 3 μηνες περιπου ετσι ασ\'τα να πανε.Ευχαριστω παντως. (γυναικα ειμαι,λες να παιζει ρολο στον ψυχολογικο τομεα? χα!)

elis
03-08-2010, 04:14
αγορι σε φανταστηκα,μπα το αγχοσ τουσ χτυπαει ολουσ δε νομιζω οτι εχει σχεση

claire
03-08-2010, 12:53
ο θυροειδής κάνει ταχυκαρδίες πάντως και διάφορα άλλα, όταν μένει αρρύθμιστος. ο ενδοκινολόγος δεν σου είπε τα συμπτώματα που μπορεί να παρουσιαστούν? ρώτα τον!

tntfem
03-08-2010, 14:36
μου ειπε οτι σου αλλαζει την διαθεση και μπορει να σου δημιουργησει καταθλιψη αλλα δεν μιλησε για μουδιασματα και ταχυκαρδιες

elis
03-08-2010, 14:49
Originally posted by tntfem
μου ειπε οτι σου αλλαζει την διαθεση και μπορει να σου δημιουργησει καταθλιψη αλλα δεν μιλησε για μουδιασματα και ταχυκαρδιες
αυτο ξερω και γω αλλα η καταθλιψη δεν ειναι σιγουρη σου ειπα ο πατερασ μου εχει και την παλευει μια χαρα αλλαγεσ στη διαθεση ναι ειχε

LeukiNuxta
03-08-2010, 17:49
εχω κι εγω υποθυροειδισμο αλλα δεν παρουσιασα ποτε καποιο απο τα συμπτωματα που ανεφερες εκτος απο τις αλλαγες στην διαθεση.

kostasc
03-08-2010, 20:15
Originally posted by tntfem
Μετά από εξετασεις αίματος και υπερηχο διαγνωστηκε υποθυρεοειδισμος.Ωστοσο εχω μερικα περιεργα συμπτωματα όπως μουδιασματα στα χερια κυριως,ποδια και προσωπο και για ενα μηνα περιπου ειχα και ταχυκαρδιες.Νιωθω ψυχολογικά πεσμενη, νιωθω ατονια πολλες φορες και εχω υψηλη αρτηριακη πιεση (παιρνω χαπι και για την πιεση).Γενικα μου εχουν δημιουργηθει φοβιες οχι τοσο για τον θυροειδη οσο για αυτα που αισθανομαι.Εχω επισκεφτει καρδιολογο και νευρολογο εκτος απο τον ενδοκρινολογο και εχω κανει ενα σωρο εξετασεις και δεν εχει βρεθει κατι αλλο.Για ενα μηνα περιπου επαιρνα το αγχολυτικο Bespar γιατι ειχα ενα μονιμο αγχος,ενιωθα ταχυκαρδιες με αποτελεσμα να μην κοιμαμαι.Θα μπορουσε καποιος που πασχει απο υποθυρεοειδισμο να μου πει αν ειχε τα ιδια συμπτωματα ή ενιωθε κατι παρομοιο??? Ή ειναι καθαρα ψυχολογικο αυτο που μου συμβαινει?? Οποιος μπορει να βοηθησει ας απαντησει σας παρακαλω.

Γιατί βάζεις το διαζευτικό ή και δεν αναρωτιέσαι αν μπορεί να είναι και τα 2? Κάποιες αλλαγές που οφείλονται στο θυροειδή και σε συνδυασμό με τον τρόπο επεξεργασίας που κάνεις σε αυτές τις διαφορετικές αισθήσεις που νιώθεις να κλιμακώνονται σε κρίσεις άγχους.

Σε ένα φόρουμ κάποιου ψυχιατρού βρήκα το παρακάτω (και το παραθέτω αυτούσιο) ως απάντηση σε κάποιο άτομο που είχε πρόβλημα με θυρεοειδή και ταυτόχρονα σωματικοποιήμενα αγχώδη συμπτώματα


διαταραχές του θυρεοειδούς μπορούν να προκαλέσουν πολύ συχνά ψυχικές διαταραχές, όπως άγχος, ταχυπαλμίες, ναυτία και ιδρώτες. Επίσης ο υποθυρεοειδισμός μπορεί να εμφανιστεί με συμπτώματα κατάθλιψης, διαταραχές της συγκέντρωσης, της μνήμης και άλλα.
Θα σε συμβούλευα να συμβουλευτείς τον Ενδοκρινολόγο σου και αν αυτός δεν βρίσκει κάτι παθολογικό ή αν δεν σε βοηθήσει με τα συμπτώματά σου, ένα ψυχίατρο. Σε μια τέτοια περίπτωση δεν θα συμβούλευα να πας σε ψυχολόγο γιατί ένας ψυχολόγος δεν έχει γνώση για διάγνωση & θεραπεία σωματικών παθήσεων.

tntfem
04-08-2010, 00:16
Ο γιατρος μου ειπε οτι ταχυπαλμιες δημιουργει ο υπερθυροειδισμος και οχι ο υποθυροειδισμος που εχω εγω. Εκτος απο τις αλλαγες διαθεσης και τις τασεις καταθλιψης που οφειλονται στον θυροειδη....για τα υπολοιπα μαλλον συμφωνει μαζι σου, οτι φταινε δηλαδη και τα δυο... συνδιασμος θυροειδη και στρες που περναω τους τελευταιους μηνες.Παντως απο οτι βλεπω δεν υπαρχει κανενας αλλος με τα ιδια συμπτωματα. :(

Nat
04-08-2010, 10:52
Ανεξάρτητα από το αν έχεις άγχος ή όχι, πρέπει οπωσδήποτε να ρυθμίσεις το θυρεοειδή σου και να τον παρακολουθείς τακτικά! Τα συμπτώματα που προκαλεί δεν είναι ίδια σε όλους, άλλωστε και οι παθήσεις του θυρεοειδούς είναι διάφορες. Πάντως μια και τυχαίνει να έχω κι εγώ υποθυρεοειδισμό (αυτοάνοση θυρεοειδίτιδα Hashimoto), μέχρι να καταλάβω τι είχα κόντεψα να... ψοφήσω (η TSH είχε φτάσει 160...). Τα δικά μου συμπτώματα: ταχυκαρδίες, τρομερή κόπωση, μουδιάσματα και τικ στο πρόσωπο, μουδιάσματα και πόνοι στις αρθρώσεις, ειδικά στους καρπούς και στους αστραγάλους, απίστευτο πρήξιμο, κώφωση (λόγω μυξοιδήματος). Α, ναι: και \"κολλώδης ομιλία\", δηλαδή μιλάς σαν να βαριέσαι, σέρνοντας τις λέξεις. Με φαρμακευτική αγωγή εξαφανίστηκαν όλα πολύ σύντομα.

ΥΓ. Και κάτι τελευταίο που μου είχε τονίσει η ενδοκρινολόγος μου: η φαρμακευτική αγωγή ξεκινάει από χαμηλή δοσολογία που αυξάνεται σταδιακά μέχρι να σταθεροποιηθεί στην κατάλληλη ποσότητα, για την αποφυγή καρδιακών προβλημάτων, όπως περικαρδίτιδας.

tntfem
04-08-2010, 12:46
Νat, ολα αυτα σου δημιουργηθηκαν??? Ειχα κι εγω τικ στο προσωπο για ενα μικρο διαστημα παντως, δημιουργηθηκε ετσι ξαφνικα και ειχα φρικαρει.Ευχαριστω πολυ που εστειλες post γιατι πιο πολυ τα μουδιασματα με φοβιζουν.Μηπως ξερεις τι ακριβως ειναι τα antiΤΡΟ και antiTG στις εξετασεις???

Nat
04-08-2010, 13:30
Originally posted by tntfem
Νat, ολα αυτα σου δημιουργηθηκαν??? Ειχα κι εγω τικ στο προσωπο για ενα μικρο διαστημα παντως, δημιουργηθηκε ετσι ξαφνικα και ειχα φρικαρει.Ευχαριστω πολυ που εστειλες post γιατι πιο πολυ τα μουδιασματα με φοβιζουν.Μηπως ξερεις τι ακριβως ειναι τα antiΤΡΟ και antiTG στις εξετασεις???

Ναι, γιατί η TSH είχε φτάσει 160, που είναι απίστευτα ψηλή τιμή (μετά ακολουθεί το... κώμα!).
Τα μουδιάσματα στη δική σου περίπτωση μπορεί να είναι από άλλη αιτία (όχι απαραίτητα σοβαρή, π.χ. ίσως λείπει κάτι από τον οργανισμό σου και χρειάζεσαι κάποιο συμπλήρωμα). Σε παθολόγο έχεις πάει για τσεκ απ; Συμβουλέψου κι έναν παθολόγο, και το καλύτερο θα ήταν να βάλεις τον παθολόγο να μιλήσει με τον ενδοκρινολόγο. Και μετά ζήτα να σου εξηγήσουν κι εσένα!
Για τα antiΤΡΟ και antiTG, το μόνο που κατάλαβα (!) είναι ότι είναι ένας έλεγχος για αντισώματα που κάνουν, ώστε να δουν αν έχεις θυρεοειδίτιδα. Γιατί όμως δε ρωτάς το γιατρό σου αφού έχεις απορίες; Βάλ\' τον κάτω και ρώτα τον ό,τι σε \"τρώει\". Είναι ο πιο κατάλληλος να σου απαντήσει. Μην ντρέπεσαι να τον ρωτάς. Δουλειά του είναι!!!
Εύχομαι να πάνε όλα καλά και να ηρεμήσεις.

tntfem
04-08-2010, 15:50
ασε, εχω κανει τα παντα απο εξετασεις, μονο ο θυροειδης εχει προβλημα.Εχεις δικιο παντως, πρεπει να μου λυσει καποιες αποριες ο ενδοκρινολογος.

shifter
05-08-2010, 00:15
Και γώ έχω υπο και πανικούς.Δέν έχω καταλήξει ακόμα αν είναι τυχαίο ή όχι.Το θέμα είναι οτι επειδή η μητέρα μου πέρασε ακριβώς τα ίδια,λέει ότι έγινε καλά μετά την εγχείρηση. Θέλει ψάξιμο το θέμα και προσοχή απο τους γιατρούς.Είχα πολλές ταχυκαρδίες και άσχημη διάθεση αλλά ήταν όλα σε νορμάλ βαθμό και ποτέ δεν μου δημιούργησαν πανικό.Απλά τώρα που ζώ με τους πανικούς περνάει και αυτό απο το μυαλό μου.Μήπως φταίει ο θυροειδής και καλά.Αλλά μάλλον θα ήταν η εύκολη λύση αυτή.Ο θυροειδής μου είναι ελεγχόμενος με χάπια και εκτός απο μία παραπάνω δυσφορία στην πολύ ζέστη δεν φαίνεται να με επηρεάζει πουθενά αλλού.Δέν ξέρω πολύ μπέρδεμα το θέμα...

tntfem
05-08-2010, 00:27
ειχες ταχυκαρδιες και υπο??? γιατι εμενα ο γιατρος μου ειπε οτι οι ταχυκαρδιες μου δεν οφειλονται στον θυροειδη μιας και το συγκεκριμενο συμπτωμα υπαρχει στον υπερ και φυσικα φοβηθηκα περισσοτερο

shifter
05-08-2010, 00:36
Είχα πολλές ταχυκαρδίες.Επίσης κόψιμο της αναπνοής.Πεταγόμουν το βράδυ να πάρω ανάσα.Άσε φανταστική εμπειρία.Καλοκαίρι επίσης δέν άντεχα με τίποτα την ζέστη.Τώρα έχει ηρεμήσει το θέμα εδώ και χρόνια.Έχω πρόβλημα με τον θυροειδή μου απο πιτσιρίκι.Αλλά ακόμα σκέφτομαι αυτό που λεεί η μάνα μου ότι έκανε εγχείρηση και τελίωσε και απο τους πανικούς.Αλλά κάνω εξετάσεις και είναι όλα σε νορμάλ επίπεδα.

Δέν υπάρχει λόγος να φοβάσαι.Έχεις και πανικούς φαντάζομαι ε?

tntfem
05-08-2010, 00:48
ασ\'τα...κατα καιρους νιωθω ετοιμοθανατη,πρωτη φορα στη ζωη μου το παθαινω αυτο.Εχω ανησυχια,αγχος και πιστευω οτι απο στιγμη σε στιγμη θα παθω κατι κακο

shifter
05-08-2010, 01:38
Σάν να είσαι στην αρχή μου φαίνεται τών πανικών.Καλό είναι να ηρεμήσεις (τι λέω τώρα ε?) και να ζήσεις την ζωή σου.Συνήθως το κακό δέν το καταλαβαίνουμε απο πρίν ξέρεις.Αν μή τι άλλο στα γηροκομεία δέν μιλάνε έτσι όπως εμείς εδώ.Εμείς πάλι παρόλο που είμαστε όλοι νέοι, όλο κάτι θα παθαίνουμε.

Πάρε και δεύτερη γνώμη για τον θυροειδή σου.Αυτό έκανα και γώ και μετά λέω τέλος αυτό το θέμα.