PDA

Εμφάνιση Πλήρους Έκδοσης : σωματοποιηση



elirene
15-05-2010, 20:26
παιδια εχω ξαναγραψει για το προβλημα μου, ειμαι 22 ειχα παλινδρομηση τωρα μου περασε κ εχω καθε μερα ολη μερα συμπτωματα στο λαιμο σεν ρεψιματα μη οξινα πνιξιμο και διαφορα, εχω φοβια μην παθω εισρροφηση..παιρνω λεξοτανιλ και λαδοζ απο τα τελη απριλιου ..τα λεξο σαν να μην με ποιανουν πια μετα απο 2 βδομαδες..η αληθεια ειναι πως το 2007 εκανα χρηση ναρκωτικων και μου δημιουργηθηκαν φοβιες γιατι επαθα μετατραυματικη αγχωδη διαταραχη γιατι νομιζα οτι θα πεθανω απο τοτε καθε γεγονος με γ..μετα συγχςρησεως, για καιρο εβλεπα απειλες φοβομουν οτι θα πεθανω στα ορια της ψυχωσης αλλα συνηλθα.. τωρα μετα την παλινδρομηση ενω περασε ζω με συμπτωματα εδω και 7 μηνες καθε μερα..ο γιατρος λεει ολα ξεκινησαν τοτε αλλα εχω βαρυ ιστορικο με ψυχολογικα απο πριν απο καταθλιψη, μετατραυματικη αγχωδη διαταραχη, βουλιμια παλαιοτερα και αποπειρα αυτοκτονιας στα 14, τωρα μου ειπε εχω αγχςδη διαταραχη και καταθλιψη..τωρα εχω συμπτωματα και πολυ χαμηλη ποιοτητα ζωης, μου ρχεται να χτυπησω το κεφαλι μου στον τοιχο, τρελη απογνωση παω να γελασω και να συμπτωμα κανονιζω να βγω νιωθω χαλια ακυρωνω τα χω κοψει ολα απορω πως παω δουλεια..νιωθω χαλια μηπως εχει περασει κανεις σωματοποιημενο αγχος?πως το ξεπερασε τι φαρμακα πηρε?λεω τωρα που δεν μ πιανουν τα λεξο να πω στον γιατρο να μου δωσει αταραξ που δεν εθιστικα ξερετε αν χρειαζεται συνταγη γιατρου για αταραξ?τι παρενεργειες εχουn

Fleur
15-05-2010, 20:34
καταρχήν ψυχραιμία. Οπως θα έχεις δει περνάω ακριβώς τα ίδια. Υπάρχουν μέρες που είμαι καλά αλλά και μέρες που κοιταζω το μπαλκόνι με πάθος (αυτο μεταξύ μας:) ) και πηγαινοερχομαι σαν το λιονταρι στο κλουβί.
Χθες είχα πονοκεφάλους που είχαν κρατησει μια εβδομαδα, επειδη μπηκε στο μυαλο μου η ιδεα οτι εχω μια αρρωστια που επηρρεαζει τα ματια πρώτα...μετα λοιπον απο το ραντεβου μου με τον οφθαλμιατρο...μαντεψε..μαχα ρι οι πονοκέφαλοι..(δεν λεω βεβαια οτι σημερα δεν με ποναει το ποδι μου ας πουμε αλλα προσπαθω να σου πω ότι ο δρομος μας δεν ειναι λίγος ουτε ευκολος).
Ποια λεξοτανιλ παιρνεις τα λευκά ή τα ρόζ;;
Και εγω θεραπεια με λεξοτανιλ κανω και λαντοζ εδω περιπου και ενα μήνα. Δεν πετάω ακριβώς. Ας πουμε σήμερα ειχα κανονισει να παω σουπερ μαρκετ και με το που μπηκα μεσα και ειδα τον πανικό, με επιασε το πόδι μου και φύγαμε κακην κακως (παλι τα delivery μας εσωσαν).

elirene
15-05-2010, 20:41
φλερ μπορουμε να μιλησουμε απο καπου αλλου?πιο αμεσα..πως θα γινουμε καλα γμτ ειμαι σε απογνωση..εσυ τι συμπτωματα εχεις?οτι να ναι η καπου συγκεκριμενα?ο γιατροσ ειπε απο 14 σημεια μπορουμε να χουμε συμπτωματα εμεις οι αγχωδης..

elirene
15-05-2010, 20:42
τα ροζ παιρνω των 3 αλλα τα τρωω μισα μισα αλλα τρωω 3 ελαφρια ομως θελω κατι πιο βαρυ

Fleur
15-05-2010, 20:46
αν εχεις msn σου στελνω U2U

Fleur
15-05-2010, 20:53
οκ τα λεμε απο εκεί

Χάιντι
16-05-2010, 19:05
και τα ίδια περνάω λένε ότι ο βελονισμός βοηθάει και η ομοιοπαθητική επίσης

elirene
17-05-2010, 09:53
ase janet belonismo ekana ton septembrh p perase kai xeiroterepsa ase p exasa kila..leei o belonisths oti s aporrofa energeia k giauto den hmoun g polles velones..twra perimenw na dw ti tha ginei me ta ladose mhpws me piasoun k alla3ei kati..

Fleur
17-05-2010, 15:24
πως πας με τον λαντοζ;;

elirene
18-05-2010, 10:22
ax fleur niwthw kalutera men diathesh klp alla exw symptvma neuriko repsimo synexeia k ligo me pnigei..esy pws pas?

MARIAVAS
18-05-2010, 11:04
το ενδεχόμενο να είναι όλα αυτά από τη παλινδρόμιση το έχεις σκεφτεί?

elirene
18-05-2010, 11:39
oxi den einai gt otan me epianan ta lexotanil sthn arxh p ta pairna m pernagan twra ta xw synhthisei kai 3ana..alla k otan m xan perasei eixa anagoules ..m pe o giatros pws olo kai kati tha me pianei gt o organismos m einai se katastash synagermou..twra eimai sth douleia kai niwthw na trizei o laimos m meta repsimata einai san eswterika

researcher
18-05-2010, 11:44
Originally posted by elirene
oxi den einai gt otan me epianan ta lexotanil sthn arxh p ta pairna m pernagan twra ta xw synhthisei kai 3ana..alla k otan m xan perasei eixa anagoules ..m pe o giatros pws olo kai kati tha me pianei gt o organismos m einai se katastash synagermou..twra eimai sth douleia kai niwthw na trizei o laimos m meta repsimata einai san eswterika

ελληνικααααααα.....

please.....

elirene
18-05-2010, 11:51
μακαρι να ηταν ολα τοσο ευκολα....

MARIAVAS
18-05-2010, 12:06
εγω τα λεξοτανιλ τα περνω 7 μηνεσ, τα ειχα κοψει για 2 βδομαδεσ και επειδη μετα αρχισα να εχω ενα εντονο βαρος στο στηθος και εναν κομπο στο λαιμο τα ξαναρχισα, επερνα μισο ροζ το πρωι και πολυ σπανια και μισο το βραδυ.καποιες φορες ομωσ δε μου περνουσαν ακομη κι οταν τοπ επερνα ολοκληρο.αυτο δε σημαινει οτι δε με επιαναν τα χαπια αλλα οτι με ενοχλουσε κατι αλλο που δε περνουσε με τα λεξοτανιλ.

MARIAVAS
18-05-2010, 12:08
επισης επειγη εχω κι εγω γοπ το εχουμε ξαναπει αλωστε, εχω ρεψιματα και τρξιμο στο λαιμο τα οποια οπως μου ειπαν οι γιατροι ωφηλονται σε συσπασεις του οισοφαγου

elirene
18-05-2010, 12:11
ναι μαριαβα κ εγω ετσι ο κομπος στο λαιμο ειναι υστερικος κομβος εγω δεν εχω κομπο εχω πνιξιμο και ρεψιμο αλλα τωρα δεν ξερω να αυξησω τη δοση στο λεξοτανιλ να παιρνω δυο..ο δρ μ πε μισο το πρωι μισο μεσημερι η αν χρειαζομαι 1 και 1 και 1 το βραδυ...νομιζω οτι αυτα τα χαπια συνηθιζονται παντως και δεν εχει νοημα..

elirene
18-05-2010, 12:19
μαριβα διαβασα το μισο μηνυμα..αληθεια δεν ειναι πολυ ασχημο?εγω πιστευω πως ακομα κ η εξαρση με την γοπ ηταν ψυχολογικη τωρα με πιανει σπανια..καουρες και τετοια αλλα εχω αυτα τα ρεψιματα πνιξιμο αναγουλες και πολυ αγχος, να σε ρωτησω εμενα με ενοχλουν ιδιαιτερα τα υγρα και το τσιγαρο με τα ρεψιματα αυτα συμβαινει το ιδιο και σε σενα?

elirene
18-05-2010, 12:38
τωρα τα σκεφτομαι ενα ενα σε ωριλα που πηγα μου ειπε αγχος και ο γαστρεντερολογος μου ειπε ψυχολογικο και ο ψυχιατρος μ ειπε ειναι αγχος αλλα δεν 3εκολλα κοντευω να κλεισω χρονο ετσι και εχω κλαταρει

MARIAVAS
18-05-2010, 14:21
ΕΓΩ ΚΛΕΙΝΩ ΧΡΟΝΟ ΣΕ 19 ΜΕΡΕΣ , ΑΦΟΥ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΣΒΗΣΩ ΚΑΙ ΚΕΡΑΚΙ ( ΧΑΧΑΧΑ!!!).ΛΟΙΠΟΝ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΤΣΙΓΑΡΟ ΤΟ ΕΚΟΨΑ ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΠΩΣ ΕΠΙΒΑΡΥΝΕΙ ΤΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ,ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΗ ΓΟΠ ΟΜΩΣ, ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΥΓΡΑ ΝΑΙ ΜΕ ΠΕΙΡΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΤΑ ΓΛΥΚΑ ΟΠΩΣ Η ΣΟΚΟΛΑΤΑ , ΤΟ ΜΕΛΙ , Η ΜΑΡΜΕΛΑΔΑ..ΠΟΛΛΑ ΦΑΓΗΤΑ, ΤΙ ΠΟΛΛΑ ΔΗΛΑΔΗ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ.ΑΛΛΑ ΔΕ ΜΕ ΠΕΙΡΑΖΟΥΝ ΤΑ ΓΑΛΑΚΤΟΚΟΜΙΚΑ ΚΑΤΑ ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΤΡΟΠΟ ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΝΟΥΜΕΡΟ 1 ΣΤΙΣ ΕΝΟΧΛΗΣΕΙΣ.

elirene
18-05-2010, 14:50
κοιτα με τα φαγητα ντα3ει προσεχω κιολας τη σιλουετα τρωω ελαφρια φαγητα,αποφευγω σαλτσες και βαρια μυρωδικα επισης αποφευγς ψωμι ψημενο γτ με διαλυει και σοκολατα ειδικα πραλινα..για τις καουρες που επειδη συμβαινουν σπανια πλεον ισως επειδη προσεχω παιρνω σιμεκο και για να χωνεψω καλυτερα αν εχω φαει πολυ πριπεραν..μην τα παιρνεις αυτα π μειωνουν τα οξεα του στομαχου δεν ειναι καλα φαρμακα..εμενα με επηρεαζει το ψυχολογικο κομματι παρα πολυ και πιστευω πως αν προσεχω με την γοπ θα ειμαι οκ αλλα γιατι συνεχιζω να εχω συμπτωματα πιστευω πως η θελω να μαι αρρωστη γτ καπου με εκηπυρετει υποσυνειδητα η οντως ο οργανισμος μου ειναι σε κατασταση συναγερμου οπως ειπε ο γιατρος γιαυτο και το βλεπω με ψυχιατρο πλεον το προβλημα και οπως ειπε χωρισ φαρμακα δεν θα γινω καλα