PDA

Εμφάνιση Πλήρους Έκδοσης : παρακαλω απαντηστε μου...



kosmein
08-06-2009, 13:09
εδω και δυο μηνες παιρνω zyprexa των 10 mg, ενα καθε βραδυ. δεν φαινεται ομως να με βοηθαει. αντ αυτου εχω φοβερη υπνηλια και τασεις αυτοκτονιας. παρακαλω πεστε μου ειναι μεγαλη αυτη ηποσοτητα? θελω να τα κοψω αλλα δεν ξερω αν θα ηταν καλο να το κανω αποτομα και χωρις την εγκριση του γιατρου. σας ευχαριστω

giota
08-06-2009, 13:28
Και πάλι θα πω ότι πρέπει να συμβουλευτείς τον γιατρό σου.Μπορεί να χρειάζεσαι κάποιο άλλο φάρμακο αλλά απο ότι ξέρω όλα αυτά δεν κόβονται απότομα.Πήγαινε καλύτερα στον ειδικό που σε παρακολουθεί ίσως το αντικαταστήσει με κάποιο άλλο.

kyknos25
08-06-2009, 20:44
εννοειται πως για οποιαδηποτε κινηση σου πρεπει να συμβουλευτεις τον γιατρο σου.\'η θα σου τα αλλαξει \'η θα σου αυξησει τη δοση σε καμια περιπτωση μην κανεις κατι μονη/ος.

sabb
08-06-2009, 20:57
Originally posted by kosmein
εδω και δυο μηνες παιρνω zyprexa των 10 mg, ενα καθε βραδυ. δεν φαινεται ομως να με βοηθαει. αντ αυτου εχω φοβερη υπνηλια και τασεις αυτοκτονιας. παρακαλω πεστε μου ειναι μεγαλη αυτη ηποσοτητα? θελω να τα κοψω αλλα δεν ξερω αν θα ηταν καλο να το κανω αποτομα και χωρις την εγκριση του γιατρου. σας ευχαριστω

Τα φάρμακα φαντάζομαι πως τα πέρνεις με συνταγογράφηση ειδικού γιατρού...
Τα συμπτώματα επομένως που έχεις - πιθανόν κι από παρενέργειες του συγκεκριμένου φαρμάκου - καλό θα είναι να τα ΕΙΧΕΣ ήδη συζητήσει με τον θεράποντα γιατρό κι όχι να ζητάς τη γνώμη μελών του φόρουμ, να σε συμβουλεύσουν αυτό που εσύ πιστεύεις πως θα ήταν καλό για σένα. Ο γιατρός σου θα αξιολογήσει την μέχρι τώρα πορεία σου και θα επανακαθορίσει την θεραπεία σου.
Το να κόψεις τα φάρμακα και μάλιστα απότομα από μόνος/η σου, είναι απαράδεκτο και να το σκέφτεσαι ακόμη, γιατί μπορεί να προξενήσεις μεγαλύετρο κακό στον εαυτό σου.

Είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ επομένως να επικοινωνήσεις άμεσα με τον γιατρό σου.

αμελι
16-06-2009, 22:41
ηθελα να ρωτησω ποσο καιρο διαρκει μια θεραπεια για το ψυχωσικο συνδρομο απο καποιον που εχει θεραπευτει.

αμελι
16-06-2009, 22:43
ποσο διαρκει η θεραπεια για το ψυχωσικο συνδρομο?

vince
16-06-2009, 22:54
Originally posted by αμελι
ποσο διαρκει η θεραπεια για το ψυχωσικο συνδρομο?

Συνήθως διαρκεί αρκετό καιρό. Εξαρτάται από διάφορους παράγοντες. Σε μερικές πηγές υπάρχει η εξής αναφορά. Για το πρώτο ψυχωτικό επεισόδιο η θεραπεία διαρκεί ένα έτος και σε περίπτωση που υπάρξει και δεύτερο ψυχωτικό επεισόδιο στην θεραπεία προστίθενται πέντε ακόμα έτη. Αυτό βέβαια δεν είναι κανόνας. Καλό είναι να ρωτάς τον γιατρό σου. Μην περιμένεις κάποια πρόβλεψη αλλά κάποια διάγνωση..

Με τον καιρό, η δόση του φαρμάκου μπορεί να ρυθμιστεί έτσι ώστε να ελαχιστοποιεί τις παρενέργειες.

Θα ήθελες να μας πεις περισσότερα για σένα?

αμελι
16-06-2009, 23:50
χρειαζομαι εναν ανθρωπο να μιλησω.δεν εχω εμπιστευτει ακομα το γιατρο μου.εχει πεντε χρονια που κανω θεραπεια.εχω παει σε ακομα μια ψυχιατρο και τελευταια πηγα στο ψυχιατρειο στα εφημερευοντα και με στειλανε στο κεντρο ψυχικης υγιεινης(ετσι λεγετε? :)
δισταζω να μιλησω σε καινουριο γιατρο και εχω μια απορεια που δεν μου την εχουν λυσει ακομα.το μωρο μου το αλλο μου μισο πασχει απο μανιοκαταθλιψη...θεραπαευτ ι?πειτε την αληθεια και ας ποναει..(κλαιω και γελαω)

vince
17-06-2009, 00:01
Περιμένεις να σου απαντήσει κάποιος μανιοκαταθλιπτικός στην ερώτηση αν θεραπεύεται η μανιοκατάθλιψη?

αμελι
17-06-2009, 00:07
xaxaxaxa.zhsame kati omorfo.den exei oreksi gia sxesi fobatai mallon,ayto pou nomizw egw ton eayto ths.thewrei to problhma ths terastio.me thelei kai de me thelei.zoyme omorfes stigmes alla einai apomakrh.anoigetai kapoies stigmes alla egw perimenw parapanw.m agapaei alla den moy to deixnei entona.tasoyla s agapw.perimenw apanthsh.o psixakias soy :)

vince
17-06-2009, 00:08
Originally posted by αμελι
χρειαζομαι εναν ανθρωπο να μιλησω.δεν εχω εμπιστευτει ακομα το γιατρο μου.εχει πεντε χρονια που κανω θεραπεια.εχω παει σε ακομα μια ψυχιατρο και τελευταια πηγα στο ψυχιατρειο στα εφημερευοντα και με στειλανε στο κεντρο ψυχικης υγιεινης(ετσι λεγετε? :)
δισταζω να μιλησω σε καινουριο γιατρο και εχω μια απορεια που δεν μου την εχουν λυσει ακομα.το μωρο μου το αλλο μου μισο πασχει απο μανιοκαταθλιψη...θεραπαευτ ι?πειτε την αληθεια και ας ποναει..(κλαιω και γελαω)

Φαίνεται πως έχεις προβληματισμούς οι οποίοι εκδηλώνονται με ένα μείγμα δράματος και σάτιρας. Εσύ τι θέλεις να μάθεις? Αν το \"μωρό\" σου είναι πιο εκκεντρικό από σένα?

vince
17-06-2009, 00:10
Originally posted by αμελι
xaxaxaxa.zhsame kati omorfo.den exei oreksi gia sxesi fobatai mallon,ayto pou nomizw egw ton eayto ths.thewrei to problhma ths terastio.me thelei kai de me thelei.zoyme omorfes stigmes alla einai apomakrh.anoigetai kapoies stigmes alla egw perimenw parapanw.m agapaei alla den moy to deixnei entona.tasoyla s agapw.perimenw apanthsh.o psixakias soy :)

Δεν κατάλαβα? Πήγες για μαλλί και βγήκες κουρεμένος?

αμελι
17-06-2009, 00:24
αγαπω ολο τον κοσμο μαζι της.η δουλεια της ειναι μια απο τις τεχνες(εκκεντρικη δεν λες τιποτα..)και το χομπι μου ειναι να δημιουργω με και σε οτιδηποτε βρισκω μπροστα μου..πως λεγεται η συγκουση 2 εκκεντρικων?
εγω βλεπω οτι οι προβληματισμοι μου δινουν ζωη και χιουμορ :)
εχω παθει μια φορα καταθλιψη..μαζι με το μωρο μου.το βρισκω πολυ ρομαντικο και θελω να γινω καλα για να την παρω μαζι μου..ειναι αγαπη η τρελα?τι ειναι η αγαπη?