PDA

Εμφάνιση Πλήρους Έκδοσης : Inderal .....ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΓΧΟΛΥΤΙΚΟ?



afrula
27-01-2009, 21:26
παιδια εδω και μια εβδομαδα εχω μονιμη ταχυκαρδια το λεω στο γιατρο μου μου λεει παιρνεις nozinan του λεω το ξερω γιαυτο ειμαι φυτο.Το nozinan σε φερνει σε καταστολη.Τελος παντων δε με ενδιαφερει καμια αλλη παρενεργεια ΟΥΤΕ ΠΟΝΟΚΕΦΑΛΟΙ ΟΥΤΕ ΤΡΕΜΟΥΛΟ ΟΥΤΕ ΖΑΛΑΔΕΣ ΟΥΤΕ ΤΑΣΕΙΣ ΛΙΠΟΘΥΜΙΑΣ ΟΥΤΕ ΤΙΠΟΤΑ!!!ΤΟ μονο που με νοιαζει ειναι η καρδουλα μου με συνεπεια να εχει γινει το δερμα μου καταξερο ,με σπυρακια και φυσικα τριχοπτωση.Απο τη στιγμη που ειμαι ετσι μια καταραμενη ταχυκαρδια δε μπορει να θεραπευσει?Ηelp
1 Εμαθα οτι το ιντεραλ το δινουν αντι για βενζοδιαζεπινες σε εκεινους που το αγχος τους ,τους προκαλει ταχυκαρδια:)

afrula
27-01-2009, 21:31
2 θα το παιρνω μια ζωη ειδικα οταν κοψω και το tavor?
3 το παιρνετε μονο οταν εχετε ταχυκαρδια?
4 ριχνει τους σφυγμους?Σας κοιμιζει καθολου?τι παρενεργειες εχει?5 οταν ομαλοποιηθει η ταχυκαρδια και κοψω το φαρμακο δε θα εχω ξανα ταχυκαρδια?:( Παιδια σας παρακαλω ολους οσοι το χετε παρει για ταχυκαρδια μονιμη απαντηστε μου.Μονο αυτο με νοιαζει και τωρα κοβω τα χαπια ΤΑΧΥΚΑΡΔΙΑ δε θελω.Το δερμα μου εχει γερασει κατα 10 χρονια.Βοηθεια

LOSTRE
28-01-2009, 01:15
oxi,to inderal einai kardiologiko farmako kai to dinoun gia na antimetwpisei tis taxukardies..Den einai agxolutiko...

Δοδις
28-01-2009, 10:06
καλημέρα σας.....
το inderal επειδή το έπαιρνα παλιά, είναι καθαρά για να ρυθμίζει τις ταχυκαρδίες...και μόνο...!

Winston_man
30-01-2009, 15:38
Το ιντεραλ μπορει να βοηθησει και ως αγχλυτικο αν και ειναι καθαρα καρδιολογικό. Πώς? εμποδιζοντας τις ταχυκαρδιες. Προσοχη ομως μην παρεις μεγαλη δοση γιατι μπορει να δημιουργησει προβλημα.

-Ο γιατρος μου μου ειπε το παιρνουν ηθοποιοι οταν εχουν αγχος και ειναι να βγουν στη σκηνη, αφου αν παρουν αγχολυτικο επηρεαζεται η κριση τους ενω με αυτο οχι αφου επιδρα μονο στη καρδιά.

afrula
03-02-2009, 22:37
ναι γιαυτο ρωτησα .Εμαθα οτι ειναι και αγχολυτικο εφοσον το προβλημα ειναι μονο η ταχυκαρδια.Η ερωτηση μου ειναι κανεις μια θεραπεια ξερω γω 2 με 3 μηνες ΜΕΤΑ τι γινεται?Το κοβεις και ξαναρχεται η ταχυκαρδια?Ρωταω γιατι η μονη παρενεργεια που εχω και με ενοχλει σε βαθμο να καθομαι στο κρεββατι μου μερες ειναι η ταχυκαδια με αποτελεσμα να γινεται χαλια και το δερμα μου γεμιζω σπυρακια.Μια ζωη θα παιρνω inderal???:(

winter24
05-02-2009, 22:59
Εδώ και λίγο καιρό αισθάνομαι και εγώ πολλεσ ταχυκαρδίες....πήγα σε γιατρό έκανα καρδιογράφημα,δεν έχω πάρει ποτέ χάπια τύπου ineral,xanax,tavor...κ.α.Βέβαια έχω πάθει στο παρελθόν ΄πολλές φορές κρίση πανικού αλλα το έχω ξεπεράσει αρκετά....Τώρα εκτός απο ταχυκαρδία έχω έντονο χτύπο καρδιας σε βαθμό που νομίζω οτι θα βγεί έξω απο το στήθος μου.....τι να κάνω;;;να κάνω και άλλες εξετάσεις ή να καταφύγω σε ψυχολόγο;μήπως είμαι για δέσιμο;;

Angie
07-02-2009, 16:57
Μάλλον να πας σε ψυχολόγο. Όχι μάλλον... οπωσδήποτε...Περνάω κι εγώ κρίσεις πανικού και η ταχυκαρδία είναι γεγονός. Όσο για την καρδούλα μου φαίνεται ότι θα τη δω να πετιέται από το στήθος μου. Είναι όλα απο την ένταση του άγχους και την πίεση που δεχόμαστε. Έχω ξεκινήσει αγωγή. Ελπίζω σύντομα να καλυτερεύσω. Το ίδιο εύχομαι και σε σένα με ή χωρίς χάπια...

comfortably_numb
14-04-2011, 14:41
Ψαχνοντας στο google για το Inderal που μολις μου εδωσε ο γιατρος με εβγαλε εδω.
Ειχα ταχυκαρδιες και ενιωθα οτι θα βγει η καρδια μου, ενιωθα φοβο οτι κατι εχω και δεν μπορουσα να σταματησω την ταχυκαρδια.
Εκανα τα παντα απο εξετασεις, καρδιογραφηματα κτλ. αλλα δεν εχω τιποτα (παθολογικο) ευτυχως.

Lacrymosa
15-04-2011, 00:09
το ιντεραλ ειναι κανονικα καρδιολογικο φαρμακο αν κ μπορει να το δωσουν κ σε ατομα με αγχος..παντως εγω οταν το επαιρνα για τις αρρυθμιες δεν εκανε τιποτα απολυτως..:P

γιαν
06-04-2012, 19:24
pedia yparxei mia lisei gia olla auta ''agxos kreiseis panikou katathleipsi'' ta opoia genane taxikardies,arithmeies,aistheima palmon,ektaktes sistoles olla auta ta eixa paidia
kserete poia einai oi lisei tous i elikreineis metanoia i eksomologisei i siγxoritiki eyxi tou iereos
mono me ton xristo kai olla auta tha dialithoun apo tin zoi mas kai akomi ''ena prosekste ena pantodinamo polo'' einai i eyxi toy xristou to ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
kante to kai tha sotheite.
iparxei mia foverei omilia akouste tin (Εξομολόγηση και Ψυχοθεραπεία-Π.Κ.Στρατηγόπουλος) http://www.floga.gr/50/10/2002-3/2003031810.asp
kante klik stin kaseta gia na tin akouse te..
ΨΥΧΙΚΗ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΣΩΤΗΡΙΑ = ΕΝΩΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ
συχωρισετε μου

Obsessed
08-04-2012, 17:26
Το inderal είναι πολύ ήπιας μορφής αγχολυτικό.Είναι το πρώτο που μου είχαν δώσει όταν πρωτο-παρουσίασα κρίσεις πανικού.Δε θυμάμαι να βοήθησε και πολύ.

SpiralStaircase
14-04-2012, 16:47
Επειδή και εγώ κάνω πολύ εύκολα ταχυκαρδίες και έκτακτες συστολές λόγο στρες, παλιότερα πήρα κάποια αντικαταθλιπτικα, τα οποία με βοήθησαν μεν αρκετά αλλα στην ουσία, συνέχισα να έχω ταχυκαρδίες με το παραμικρό κάθε φορά που αγχωνομουν. Πριν λίγο καιρό έχασα ενα αγαπημένο μου πρόσωπο και το στρες και οι ταχυκαρδίες κυριολεκτικά πήραν τα πάνω τους. Αυτό που με βοήθησε σε πάρα πολύ μεγάλο βαθμο, είναι το tenormin. Ακόμα και σε πολύ στρεσογόνες καταστάσεις αντέχω και δεν κάνω πλεον ταχυκαρδίες. Πέρνω μικρή δόση 0,25 μγ την ημέρα. Το inderal δεν το έχω δοκιμάσει, αλλά νομίζω πως είναι παρόμοια φάρμακα, Β αναστολείς.