PDA

Εμφάνιση Πλήρους Έκδοσης : Δεν μπορώ να τα καταφέρω



maria210800
24-02-2007, 21:37
Γειά σε όλους.εδώ και καιρό νιώθω χάλια.Επαθα μία κρίση πανικού πριν λίγο καιρό(είχα την αίσθηση οτι πέθαινα).Οι γιατροί που επισκέφτηκα μου είπαν οτι δεν έχω κάτι το βιολογικό και με παρέπεμψαν σε ψυχίατρο.Εδώ και λίγο καιρο κατασταλλάξαμε σε μία συνδιαστική θεραπεία με cipralex kai zoloft kai xaxax.Τα συμπτ'ωματα όμως δεν υποχωρούν με αποτέλεσμα να πάρω τηλέφωνο την ψυχίατρο και να της ψιλοφωνάξω.Τα συμπτώματα που έχω είναι:ενα ελαφρύ τρεμουλε κατω από τον λαιμό(στο λακάκι),αισθηση οτι πάλλονται οι μύες του στερνου και οτι δεν περνά η ανάσα,στομαχικές διαταραχές,ζαλαδες,αισθημα οτι βγαινει η ψυχή μου από την πηγή του κεφαλιού μου και άλλα πολλά.Μπορει\ί να μου πει κάποιος αν έχει παρομοια συμπτώματα;Φοβάμαι πολύ παιδιά.Δεν νομίζω να τα καταφέρω.

alfapark2001
24-02-2007, 22:21
Καλο σου απογευκα και καλως ηρθες στο forum. Την πρηγουμενη εβδομαδα πηγα Αρων των Αρων στο νοσοκομειο νομιζοντας οτι πεθαινω Ζαλαδες, πονοκεφαλος, τρεμουλο συσπασεις των μυων και τρομερο πονο στο στηθος και στην καρδια οπως και στο στομαχι με την κοιλια. Ετσι λοιπον νομιζα οτι δεν ειμαι καλα κλπ κλπ. Πηγα λοιπον στο νοσκομειο λεγοντας στον γιατρο μου πεθαινω ελα αμμεσα κλπ κλπ. Τελικα δεν ειχα τιποτα και μονο κρισεις πανικου ηταν αυτες και χαζομαρες. Αυτη τη στιγμη που μιλαμε μια εβδομαδα μετα ξερεις πως ειμαι ??Τελεια βγαινω δουλευω παω εξω για φαγητο να σημερα τωρα σε λιγο δηλαδη θα βγω. Ενα ειναι το μυστικο. Οταν θα ερχεται μια σκεψη αρνητικη θα λες ειμαι καλα Δοξα το Θεο ειμαι καλα.Εγω δεν πηρα ουτε φαρμακα ουτε τιποτα το γιατρικο και η καταστροφη ειναι το μυαλο μας και τιποτα παραπανω. Σηκω βγες εξω και κανε οτι εσυ θελεις πηγαινε μια βολτα μην χαραμιζεις την ζωη σου ειναι αμαρτια. Εισαι μια χαρα και αφου δεν εχεις κατι παθολογικο τοτε οπως καταλαβαινεις ειναι ολα στο μυαλο σου. Κουραγιο και εμεις εδω ειμαστε να βοηθησουμε. Γνωμη μου σταματα τα φαρμακα. Απο εκει και περα καλο κουραγιο.

adonistsav
24-02-2007, 23:12
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΜΑΡΑΚΙ. ΚΑΤ ΑΡΧΗΝ ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΚΟΨΕΙΣ ΤΑ ΦΑΡΜΑΚΑ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΤΟΥ ΓΙΑΤΡΟΥ ΣΟΥ. ΒΕΒΑΙΑ ΕΠΕΙΔΗ ΞΕΡΩ ΑΠΟ ΦΑΡΜΑΚΑ ΘΕΩΡΩ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΟ ΤΟ ΔΟΣΟΛΟΓΙΚΟ ΣΧΗΜΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΧΕΙ ΔΩΣΕΙ. ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΡΙΣΗ ΠΑΝΙΚΟΥ ΑΥΤΑ. ΕΓΩ ΠΑΘΑΙΝΩ ΚΡΙΣΕΙΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΥΟ ΜΗΝΕΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ . ΑΝ ΑΡΧΙΣΩ ΝΑ ΣΟΥ ΛΕΩ ΣΥΜΤΩΜΑΤΑ ΔΕΝ ΜΕ ΦΤΑΝΕΙ Η ΣΕΛΙΔΑ. ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΠΟΙΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΕΝΤΟΝΑ ΠΟΥ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΚΑΙ ΓΩ ΦΟΒΑΜΑΙ. ΕΓΩ ΜΑΡΙΑ ΠΑΙΡΝΩ ΑΠΟ 0.25 ΕΩΣ 0.5 ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΧΑΝΑΧ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΟΚ. ΧΡΕΙΑΖΕΤΕ ΘΕΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ΓΙΑΤΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΙ ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΠΗΓΕΣ ΣΕ ΕΝΑ ΣΩΡΟ ΓΙΑΤΡΟΥΣ ΚΑΙ ΣΟΥ ΒΡΗΚΑΝ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. ΕΠΕΙΔΗ ΟΜΩΣ ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΜΕΝΑ ΚΑΝΕ ΚΟΥΡΑΓΙΟ . ΘΕΛΕΙ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΘΑ ΒΡΕΙΣ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΣΕ ΚΑΝΟΥΝ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΡΕΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ. ΑΝ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙΣ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΑΝΤΙΚΑΤΑΘΛΙΠΤΙΚΟ ΔΩΣΤΟΥ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΔΡΑΣΕΙ ΘΕΛΕΙ ΕΩΣ ΚΑΙ 4 ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΡΑΣΕΙ. ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΑΥΤΟ ΣΥΜΒΕΙ ΝΑ ΚΟΨΕΙΣ ΤΑ ΧΑΝΑΧ. ΠΟΣΟ ΣΟΥ ΕΙΠΕ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΧΑΝΑΧ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ??? ΜΑΡΙΑ ΟΛΟΙ ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΟΤΑΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΕ. ΜΗΝ ΑΝΥΣΗΧΕΙΣ ΟΛΑ ΘΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ.

ROULA
24-02-2007, 23:44
Μαρακι ειμαστε ακριβως στην ιδια φαση... Θα σου πω καποια απο τα συμπτωματα μου για να ηρεμησεις και λεω καποια γιατι ειναι παρα πολλα λοιπον αρχιζω..εσωτερικο τρεμουλο σε ολο το σωμα κυριως στα ακρα και στο λακακι που λες,εξαψεις η κρυαδες μουδιασματα σε κεφαλι και σωμα ταχυπαλμιες 140 και βαλε μεχρι και λιποθυμιες απο τον τρομο συνεχομενα δεκατα, μυικοι πονοι κυριως στον αυχενα, κομπος στο λαιμο,αισθημα οτι ο κοσμος ειναι σαν να βλεπω ταινια,διαρκης ανησυχια και φοβος θανατου,βουλωμενα αυτια η σπανια βουιτα,παγωμενα ακρα κ τ λ... κ τ λ.... βλεπεις λοιπον τι μπορει να κανει το αγχος και λιγα σου λεω.. δουλεψε την αναπνοη σου ξερω οτι ειναι δυσκολο σε ωρα κρισης αλλα ο υπεραρισμος(πολλες και γρηγορες αναπνοες)προκαλει πολλα απο αυτα τα συμπτωματα...φιλια και πες μου νεα σου..

Dalia
25-02-2007, 01:04
Ρούλα έχεις δέκατα από τα ψυχολογικά?Γιατί κι εγώ τους τελευταίους μήνες ανεβάζω κάθε τόσο δέκατα 37-37,3 χωρίς να μου βρίσκουν κάτι οι γιατροί και μου λένε ότι κι αυτό είναι μάλλον ψυχολογικό.Αλλά δεν είχα ξανα ακούσει για δέκατα στα ψυχοσωματικά και μου φάνηκε περίεργο.Δυσκολεύομαι να το πιστέψω ότι είναι ψυχολογικό και συνέχεια ψάχνω τι μπορεί να είναι.

maria210800
25-02-2007, 11:43
παιδια σας ευχαριστω πολυ όλους.πραγματικά μουδινεται κουράγιο.τα xanax είναι ο,50 και μου είπε οτι μπορώ να πίνω μέχρι 3 αλλά εγώ πίνω πολύ λιγότερα.η αλήθεια είναι πως βγαινω έξω αλλά πολλές φορές νιώθω πολύ περίεργα και δεν σας κρίβω οτι με έχουν πιασει και κάποιες μικροκρισεις.τώρα με τα φαρμακα μου εχει φύγει κάπως η μικροκατάθλιψη και μου έχει μ είνει μόνο το έντονό άγχος.προσπάθω να φτιάξω την ζωή μου με θετικές σκέψεις αλλά παντού παραμονεύει και ηκακιά σκέψη.Σας ευχαριστω όλους πάρα πολύ.Εύχομαι το καλύτερο σε όλους.Τα λέμε.

ROULA
25-02-2007, 13:27
Νταλια μου και ομως ειναι η ορμονικο η ψυχολογικο και εγω δεν το πιστευα στην αρχη αλλα μου το επιβεβαιωσε πολυ καλος γιατρος παθολογος και ψυχιατρος θα στα πω και απο κοντα.

Adzik
25-02-2007, 14:23
καλε Ρουλακι μου πεσ τα μασ και μασ να μαθαινουμε....

...παντωσ να ξερεται πως γενικα οολεσ οι ασθενειεσ ειναι ψυχοσωματικες....το σωμα εποικοινωνει με τη ψυχη... οταν υποφερει η ψυχη..υποφερει και το κορμι μαζι του.... το ενα στηριζει το αλλο.. γι αυτο πχ οταν αρχισα να κανω παουερ γιογκα....και γενικα οποτε κανω... νιωθω πολυ πιο καλα ...πιο ηρεμη και την ψυχη μου πιο χαλαρη....

ROULA
25-02-2007, 16:22
Εχεις δικιο κουκλα μου και εγω το ιδιο πιστευω εξαλλου η ψυχη κινει το σωμα..